Gratis véél geld bij CITIBANK
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Gratis véél geld bij CITIBANK
Is die 200 EUR actie nog altijd lopende?
Neen, die actie liep tot 31 december 2012.
-
tettekop
Voor de geïnteresseerden: opnieuw €200 te verdienen voor wie bij Beobank een nieuwe voordeel plus-rekening opent en inkomsten laat domiciliëren. Actie loopt tot 31/07.
Waar heb je deze info gevonden? Ik zie niets op de site.
Toch gevonden op de site. Alvast bedankt voor de tip.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Zou ik ook gwn 1300 euro kunnen overschrijven naar deze rekening ?(telt dit ook als loondomiciliering ?)
Laatst gewijzigd door Depechemode10 op 22 mei 2013, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat geloof je toch hopelijk zelf niet.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Zijn er mensen die 200 euro gekregen hebben door gwn hun loon over te schrijven van hun bestaande rekening naar hun citibank rekening met vermelding 'loonstorting' ?
(ik werk namelijk bij een bank en deze storten ons loon sowieso op een rekening bij onze bank)
Laatst gewijzigd door Depechemode10 op 22 mei 2013, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tettekop
Wat belet je om het eens na te vragen bij beobank zelf?
Zo eenvoudig gaat dit wel niet !Depechemode10 schreef:Zijn er mensen die 200 euro gekregen hebben door gwn hun loon over te schrijven van hun bestaande rekening naar hun citibank rekening met vermelding 'loonstorting' ?(ik werk namelijk bij een bank en deze storten ons loon sowieso op een rekening bij onze bank)
Er wordt een formulier ingevuld waarop de gegevens van uw werkgever vermeld staan.
Dit wordt dan door de bank doorgestuurd naar uw werkgever met verzoek tot domiciliëring en ter verificatie.
Enkel betalingen kan men laten domicilieren, als de ontvanger daarvoor een speciale machtinging heeftmet een speciale toelatingsnummer, bv electrabrol.
Stortingen kan men niet laten domicilieren.
Citibank kijkt regelmatig na of je loon gestort wordt, en dan krijg je die 200 ballen. Bij mij hebben ze dat zo gedaan.
Als je bij een bank zelf werkt ligt dat delicaat,maar jij hebt het recht om van bank te veranderen ook al is het maar tijdelijk 1 jaar of zo is verplicht dacht ik
Stortingen kan men niet laten domicilieren.
Citibank kijkt regelmatig na of je loon gestort wordt, en dan krijg je die 200 ballen. Bij mij hebben ze dat zo gedaan.
Als je bij een bank zelf werkt ligt dat delicaat,maar jij hebt het recht om van bank te veranderen ook al is het maar tijdelijk 1 jaar of zo is verplicht dacht ik
-
pinkpanther
- Jr. Member

- Contacteer:
Weet niet hoe het allemaal precies werkt (heb nooit gehoord van loondomiciliëring). Als ik op het werk wil dat mijn loon op een andere rekening wordt gestort, stuur ik gewoon een mailtje naar mijn baas. Ik zou het raar vinden dat de bank nog eens mijn werkgever gaat contacteren hierover.Bratzz schreef:Zo eenvoudig gaat dit wel niet !Depechemode10 schreef:Zijn er mensen die 200 euro gekregen hebben door gwn hun loon over te schrijven van hun bestaande rekening naar hun citibank rekening met vermelding 'loonstorting' ?(ik werk namelijk bij een bank en deze storten ons loon sowieso op een rekening bij onze bank)
Er wordt een formulier ingevuld waarop de gegevens van uw werkgever vermeld staan.
Dit wordt dan door de bank doorgestuurd naar uw werkgever met verzoek tot domiciliëring en ter verificatie.
Ja dat is bij mij ook het geval en heb hen dat ook gezegd maar procedure is procedure zeiden zij.pinkpanther schreef:
Als ik op het werk wil dat mijn loon op een andere rekening wordt gestort, stuur ik gewoon een mailtje naar mijn baas. Ik zou het raar vinden dat de bank nog eens mijn werkgever gaat contacteren hierover.
Denk dat ze dit doen om misbruik,te voorkomen.
Voor de rest geen problemen mee gehad, de 200 euro was binnen de drie weken gestort.
Heb je een link? Ik zie niets op hun website.jv1 schreef:Toch gevonden op de site. Alvast bedankt voor de tip.
Hoelang na de storting van je eerste loon hebben jullie die 200 euro ontvangen?