Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2137 berichten
  • Pagina 70 van 143
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • …
  • 143
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan?

• Citeer

Bericht door haelewyn » 16 mei 2018, 08:00

ING stelde geen voorwaarden over waar de SSV en brandverzekering zou worden afgesloten.

Goedkoopste aanbod SSV was voor ons op de vergelijkingssite van Spaargids waar we een aanbod gevraagd hadden van iedere aanbieder. Eén tarief sprong eruit doordat het de helft was van de andere goedkoopste.
Alleen jammer dat het cijfer fout was. Men heeft dat later gecorrigeerd maar .. het was blijdschap om een dooie mus.
Na correctie was geen enkel tarief nog het goedkoopste op de markt.

Zelf hebben we op dit moment als laagste bod voor de lening 1,67 (20 jaar vast). We wachten nog op een reactie van Belfius.
SSV was ook bij dezelfde aanbieder goedkoper. Men gaf een korting op de SSV waardoor deze voor ons de goedkoopste op de markt was. Brandverzekering werd gevraagd bij aanvang te nemen bij de maatschappij maar zonder verplichting om die gedurende de looptijd te behouden.

Keytrade kon dat totaalaanbod niet eens benaderen. Maar voor iemand anders / voor een ander profiel kan het wel degelijk de beste aanbieder zijn. Dat betwist ik niet.
Immotheker en SSV : ik heb gezien dat men daar voor de SSV ook wel eens de winst laat vallen en dat die op die manier goedkoop is. Dat was enkel maar als we ook de lening bij immotheker zouden nemen. Als we de lening ergens anders nemen gaan ze de winst op de SSV niet laten vallen.
Als ik naar immotheker ga wil ik gerust gelaten worden over beleggingen die ze kunnen doen of verzekeringen die ze kunnen aanbieden. Dat dat voor hen een totaalpakket is zal wel zo wezen, maar ik heb er geen behoefte aan.
Daar gaan we maar weer met de beenhouwer als voorbeeld : Ik wil, als ik gewoon preparé ga halen, niet lastig gevallen worden over de prijs van de preparé als ik die koop in een colli van 2 kg vlees.
Als immotheker hun totaalpakket wel degelijk de goedkoopste is ben ik geinteresseerd maar ik reken daar liever niet de verzekering voor brand in. Ik heb al eerder goedkope verzekeringen gehad die na 2 a 3 jaar bij de duurdere op de markt waren. Een verpliching om je brandverzekering ergens voor 20 of 25 jaar te nemen is daarom nooit goed nieuws.

Brandverzekering, SSV en totale rente brengen we allen in rekening. Je moet al een beetje dom zijn om dat niet te doen.
Quotiteit, looptijd, bedrag van de lening zijn uiteraard belangrijk. We hebben gezien dat banken ook wel eens onderscheid maakten in de verhouding loon / beschikbaar gedeelte na de lening. Daar moet een bepaald minimum zijn om de lening te verkrijgen maar als er een groter bedrag overbleef om van te leven werd een goedkoper tarief toegestaan. Men werkt daar blijkbaar in stappen.

boskogol
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer boskogol
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door boskogol » 31 mei 2018, 13:12

Maho schreef: ↑15 mei 2018, 19:39
haelewyn schreef: ↑28 april 2018, 08:47 Eerst nog een 'edit' over het aanbod van ING. Alhoewel de bediende redelijk veel vertrouwen erin had dat 1,7 zou haalbaar zijn kwam na de aanvraag voor bevestiging van dit tarief bij het hoofdbureau slechts een tarief van 1,8 uit de bus.

Ik heb een simulatie gedaan bij Keytrade en kwam maar aan 1,80 procent als tarief.
In hun JKP zijn ze niet volledig eerlijk want ze vergelijken met een, in grote letters, percentage zonder SSV en brandverzekering inbegrepen. Als je dan vergelijkt met banken die brandverzekering en SSV wel in hun JKP verrekenen, ben je bezig met appel en peren te vergelijken.
Voor mijn part zijn beide verzekeringen geen luxe en ik neem ze zeker allebei.

Raar dat Keytrade voor SSV dan Cardif naar voor schuift, wat eigenlijk een product is uit een concurrerende stal (BNP).

De simulatie van Keytrade kwam er 'mager' uit.
Eerdere ervaringen met deze bank leerden me dat het voor mijn part een onvolledig en weinig klantvriendelijk bankproduct biedt. Ik zou enkel geneigd zijn om in een nieuwe klantrelatie te stappen (want ik heb ze er al eens uit gegooid) als ze een veel gunstiger aanbod deden.. en dat is niet gebeurd.
Wij zijn momenteel aan het rondkijken en keytrade komt er toch wel goedkoper uit hoor.

Zoals je zegt zijn beide verzekeringen geen luxe en neem je ze toch. Maar voor ons krediet bv. kwam de SSV bij Belfius op 3300€ duurder uit dan de goedkoopste op de markt. En bij Keytrade mag je kiezen. Dus voor de SSV en Brandverzekering gaan wij terug naar Immotheker, die helpen ons aan de beste tarieven! Qua leningen konden ze niet lager gaan, anders ging ik voor alles naar daar.

Bij een bank ben je vaak gebonden aan de SSV en brandverzekering die zij aanbieden. En die laatste voor 25 jaar! Als die 200€ duurder is per jaar dan scheelt dat nog eens 5000€ op je looptijd. En als ze de goedkoopste hebben kan ik die daar ook zelf afsluiten...
Niet mee eens.
Bij de meeste banken is dat even goed onderhandelbaar als je rente.
In mijn geval (bij Belfius) is er ruim 1000€ éénmalige premie SSV afgeknepen en ca. 50€/jaar voor de brandverzekering t.o.v. hun oorspronkelijk voorstel.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 31 mei 2018, 21:10

@boskogol
Pas wel op daarmee.
Eén van onze onderhandelde SSV's is uitendelijk x2 gegaan wegens medische voorgeschiedenis.

Brandverzekering kon ook ineens niet meer zo goedkoop na afsluiten van de lening als het onderhandelde tarief voor de lening. Medewerker had zogezegd een fout gemaakt bij de simulatie ivm de te verzekeren kamers. Kwam ineens ook een paar honderd euro bij. We hadden hem een volledige layout inclusief kamerindeling van onze woning gegeven. Maar achteraf kan je natuurlijkniet bewijzen dat je dat effectief getoond hebt...
Naar een andere brandverzekeraar overstappen kan je ook niet zomaar, want in uw leningsovereenkomst staat een korting van 0,xx procent op de lening als je ook de brandverzekering bij hen neemt.

Gangsterpraktijken. :-\

Rbnn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Rbnn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Rbnn » 9 juni 2018, 10:47

Wij twijfelen hier enorm:

We kregen een voorstel bij KBC aan 1,89% vast op 25 jaar (100% quotiteit), maar uiteraard strenge voorwaarden zoals ssv, brandverzekering, loondomiciliering.

Daarentegen hebben we bij Keytrade 2,06% zonder voorwaarden mbt verzekeringen en loonstortingen.

mich2fast4u
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mich2fast4u
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mich2fast4u » 9 juni 2018, 10:54

Crelan
137.500€ geleend (Q60)
Variabele rentevoet 8/3/3: 1,32%
Met verplichting om SSV en woonverzekering te nemen en loondomiciliëring

interzone
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer interzone
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door interzone » 27 juni 2018, 15:57

Fintro

257.000€ geleend (Q50%)
€120.000 hypotheek en €137.000 via mandaat.
Variabel 5/5/5: 1,18% op 25 jaar
Overbruggingskrediet van €140.000 aan 1,70%
Geen dossierkosten
Verplichtingen: loondomiciliering, SSV, brandverzekeringen

Ander voorstel was een vaste rentevoet. Maar met de 5/5/5 had ik een worst case totale rente die slechts €2.000 hoger lag dan de vaste op 25j. Dus als het over 5j. niet op 2,36% staat, haal ik er sowieso mijn voordeel mee.

Nagelmackers kon ook tot 1,18% maar verplichte dossierkosten €800 en schatting huidige en nieuwe woonst (€250 per).
Verder was het overbruggingskrediet bij Nagelmackers ook 2,40%

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NS2SN » 28 juni 2018, 10:39

Rbnn schreef: ↑9 juni 2018, 10:47 Wij twijfelen hier enorm:

We kregen een voorstel bij KBC aan 1,89% vast op 25 jaar (100% quotiteit), maar uiteraard strenge voorwaarden zoals ssv, brandverzekering, loondomiciliering.

Daarentegen hebben we bij Keytrade 2,06% zonder voorwaarden mbt verzekeringen en loonstortingen.
Op 250K is dat een 6000 EUR verschil op 25 jaar tijd. Best eens een offerte van een SSV en brandverzekering bij een makelaar of 2-3 aanvragen en dan kun je vergelijken. Het voordeel van geen voorwaarden is wel dat je meer flexibiliteit hebt en indien je alles bij KBC neemt, moet je er rekening mee houden dat je 25 jaar vasthangt. Bovendien kan de prijs van de verzekeringen de eerste jaren gevoelig stijgen.

Indien ik jou was, zou ik ook eens informeren naar een variable rentevoet. Een variabele rentevoet kan maximaal verdubbelen en indien je een variabele rentevoete (5/5/5 - 3/3/3) kan krijgen die onder de 1,20-1,25% ligt dan loont dit vaak de moeite. Zeker indien je je looptijd kan verkorten naar 20 jaar. Hypothecaire leningen van langer dan 20 jaar kosten immers veel meer en fiscaal gezien zijn die laatste 5 jaar ook niet interessant meer. De meerprijs van die laatste 5 jaar is trouwens een stuk hoger dan het fiscale voordeel.

Rbnn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Rbnn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Rbnn » 3 juli 2018, 12:12

NS2SN schreef: ↑28 juni 2018, 10:39
Rbnn schreef: ↑9 juni 2018, 10:47 Wij twijfelen hier enorm:

Op 250K is dat een 6000 EUR verschil op 25 jaar tijd. Best eens een offerte van een SSV en brandverzekering bij een makelaar of 2-3 aanvragen en dan kun je vergelijken. Het voordeel van geen voorwaarden is wel dat je meer flexibiliteit hebt en indien je alles bij KBC neemt, moet je er rekening mee houden dat je 25 jaar vasthangt. Bovendien kan de prijs van de verzekeringen de eerste jaren gevoelig stijgen.

Indien ik jou was, zou ik ook eens informeren naar een variable rentevoet. Een variabele rentevoet kan maximaal verdubbelen en indien je een variabele rentevoete (5/5/5 - 3/3/3) kan krijgen die onder de 1,20-1,25% ligt dan loont dit vaak de moeite. Zeker indien je je looptijd kan verkorten naar 20 jaar. Hypothecaire leningen van langer dan 20 jaar kosten immers veel meer en fiscaal gezien zijn die laatste 5 jaar ook niet interessant meer. De meerprijs van die laatste 5 jaar is trouwens een stuk hoger dan het fiscale voordeel.
Thanks!
Uiteindelijk is het na wat shoppen een 5/5/5 geworden aan 1,04% met vrije keuze van brandverzekering. Een goeie deal denk ik, wetende dat we aan 100%Q lenen.

Antonio
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Antonio
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Antonio » 11 juli 2018, 10:05

Een aanbod gekregen om 200.000 te lenen op 15 jaar met 1,46% vast. Mijn gevoel zegt mij dat dit voorstel wel goed zit. Of denken jullie dat het beter kan? Graag jullie mening

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 11 juli 2018, 13:02

Ik denk dat je goed zit.
Ik kwam op 20 jaar , vaste rentevoet, Q < 80 procent, 124000 geleend,
aan een rentevoet van 1,67 met vrije keuze verzekering behalve het eerste jaar, SSV erg gunstig ook.
Van jouw 1,46 kon ik alleen maar dromen ::)

Ik moet het hier nog invoeren om gratis naar de cinema te kunnen gaan en de gemeenschap (forum) een handje te helpen ;D

soulfly
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer soulfly
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door soulfly » 20 juli 2018, 12:43

Hallo!
Zijn er mensen aanwezig die recent een heropname van krediet gedaan hebben? Aan welke rentevoet hebben jullie geleend?
Jaren geleden heb ik dat eens gedaan en de huisbank hanteert in dergelijk geval andere tarieven dan voor nieuwe klanten en nieuwe leningen. Onderhandelen lijkt me ook veel moeilijker aangezien de huisbank reeds bevoorrechte schuldeiser is door de hypotheekwaarborg.
Graag jullie rentevoeten of advies.
bart

Tony92
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tony92
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tony92 » 24 juli 2018, 01:19

Rbnn schreef: ↑3 juli 2018, 12:12
NS2SN schreef: ↑28 juni 2018, 10:39

Thanks!
Uiteindelijk is het na wat shoppen een 5/5/5 geworden aan 1,04% met vrije keuze van brandverzekering. Een goeie deal denk ik, wetende dat we aan 100%Q lenen.
Knap! Zou ik mogen vragen waar en voor hoeveel u geleend heeft? Alvast erg bedankt!

Galactic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Galactic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Galactic » 25 juli 2018, 12:26

Zijn er personen bekend met een bank die een vervangingsinkomen in aanmerking neemt om te kunnen lenen?

Mijn broer heeft wegens ziekte een uitkering, hij zou ook graag iets kopen. Hij zou wel maar Q60a70 moeten ontlenen.

De rente betaling zou dan al lager zijn dan zijn huur nu.

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 25 juli 2018, 13:56

zou een sociale lening dan geen uitkomst bieden? Al ligt er wel een grens op bedrag dat de woning waard mag zijn.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 25 juli 2018, 14:21

Sociale lening:

Vlaams Gewest/In een kernstad of in Vlaamse Rand

Maximale waarde van de woning
212.700 233.900

Vanaf derde persoon ten laste
+ 10.700 + 11.700

Eenmalig als er bij aanvraag een kind < 6 jaar is
+ 10.700 + 11.700

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

2137 berichten
  • Pagina 70 van 143
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • …
  • 143
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy