Bij welke banken ben je klant? (tot 18-05-2010)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Bij welke banken ben je klant? (tot 18-05-2010)
Een totaal vernieuwde poll om te weten waar de leden van spaargids.be klant zijn. Dit omdat bij de vorige poll Kaupthing België er nog tussen stond en omdat we die andere poll in de archieven kunnen bewaren. Misschien moeten we erover denken om jaarlijks zo'n poll te herlanceren om een beeld per jaar te krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------
Oudere polls:
Tot 15/10/2009
--------------------------------------------------------------------------------
Oudere polls:
Tot 15/10/2009
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 1 december 2009, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- relativity
- Hero Member

- Berichten: 866
- Lid geworden op: 25 feb 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
Er is bij mij inderdaad wat verandering in gekomen ten opzichte van vorig jaar. Argenta is buiten gevlogen en Keytrade heeft haar plaats ingenomen. De algemene tevredenheid over Keytrade vanwege de forumleden hier heeft een grote rol gespeeld in de keuze ervan. Verder ben ik nog steeds klant bij Record en Dexia.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Bij welke banken ben je klant?
Het is zo? Smijt ze in een zak en uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde. Als nieuwe klant beloven ze U hemel op aarde!
Daarom goed kiezen, maar uiteindelijk kun je toch niet blijven switchen!
Dit kost ook geld om op een ander te openen. En als je spaargeld daar wilt plaatsen moet je deze kosten erbij nemen!
Ik ga nu mijn banken aanduiden waar ik klant ben, sorry wij thuis!
mvg
Daarom goed kiezen, maar uiteindelijk kun je toch niet blijven switchen!
Dit kost ook geld om op een ander te openen. En als je spaargeld daar wilt plaatsen moet je deze kosten erbij nemen!
Ik ga nu mijn banken aanduiden waar ik klant ben, sorry wij thuis!
mvg
Laatst gewijzigd door jempi25 op 16 oktober 2009, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- relativity
- Hero Member

- Berichten: 866
- Lid geworden op: 25 feb 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
De perfecte bank bestaat nu eenmaal niet, maar als je ze combineert voor hetgeen je nodig hebt is er een goed compromis qua prijs/kwaliteit/service.
- relativity
- Hero Member

- Berichten: 866
- Lid geworden op: 25 feb 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
Relatief onbekende bank, vooral bij Jan Modaal... Zelfs op dit forum is er bitter weinig over te lezen qua ervaringen/service/kosten.mango schreef: en Banca Monte Paschi Belgio ?
De kosten zijn wel overzichtelijk weergegeven op hun website.
Re: Bij welke banken ben je klant?
Was deze inderdaad vergeten te vermelden. Bedankt om te melden. Staat er nu wel bij.mango schreef: en Banca Monte Paschi Belgio ?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
jawadde001
- Sr. Member

- Berichten: 339
- Lid geworden op: 25 aug 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
- Zit zelf bij argenta voor zichtrekening en betaalkaarten (waarom? Alles gratis).
- Voor effectenhandel zit ik bij binckbank (Uitstekende service en een van de goedkoopste).
- Ben nu nog op zoek naar een louter spaarrekening. Heb nog wel wat tijd dus kijk nog even de kat uit de boom.
- Voor effectenhandel zit ik bij binckbank (Uitstekende service en een van de goedkoopste).
- Ben nu nog op zoek naar een louter spaarrekening. Heb nog wel wat tijd dus kijk nog even de kat uit de boom.
Re: Bij welke banken ben je klant?
Ik heb ING buitengesmeten. Heb geprofiteerd van de Lion Deposit toen de rente nog hoger was dan bij de anderen, maar nu zijn ze bijlange niet zo interessant meer. Plus ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen. 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
jawadde001
- Sr. Member

- Berichten: 339
- Lid geworden op: 25 aug 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
Wat is dan nu jouw spaarrekening(en)?Vaganzza schreef: Ik heb ING buitengesmeten. Heb geprofiteerd van de Lion Deposit toen de rente nog hoger was dan bij de anderen, maar nu zijn ze bijlange niet zo interessant meer. Plus ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen.![]()
Wat bedoel je met "ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen"?
Re: Bij welke banken ben je klant?
Ik heb nu het meeste geld bij Dexia staan, ik heb daar mijn hypothecaire lening en hang daar dus vrij vast.jawadde001 schreef: Wat is dan nu jouw spaarrekening(en)?
Wat bedoel je met "ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen"?![]()
Ook verder nog bij Keytrade, Fortis (online rekening zonder dure zichtrekening) en Argenta klant.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Bij welke banken ben je klant?
Wanneer je je rekening afsluit dan krijg je onmiddellijk je intresten uitbetaald. Die had je dus normaal pas op 31 december gekregen. Gedurende deze kleine 3 maanden die nog overschieten brengt die rente zelf nog rente op.jawadde001 schreef: Wat bedoel je met "ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen"?![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
jawadde001
- Sr. Member

- Berichten: 339
- Lid geworden op: 25 aug 2009
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant?
Ah, ik begrijp het.
De kost van een rekening bij dexia valt wel mee (iets van 30 euro per jaar volgens de module van test aankoop), maar ja, aangezien je daar een lagere hypotheek hebt kunnen krijgen, zul je wel met plezier die kost dragen (aangezien ze ruimschoots gecompenseerd worden door de lagere hypotheciaire rente).
De spaarrekening van fortis lijkt mij een uistekende keuze want ze behoort op dit moment tot een van de beste. Persoonlijk ga ik nooit meer naar fortis (heb wat geld verloren met hun aandelen en moet er dus nu niets meer van weten
)
Keytrade biedt dezelfde rente aan als fortis, dus ik neem aan dat je deze genomen hebt ter spreiding.
De kost van een rekening bij dexia valt wel mee (iets van 30 euro per jaar volgens de module van test aankoop), maar ja, aangezien je daar een lagere hypotheek hebt kunnen krijgen, zul je wel met plezier die kost dragen (aangezien ze ruimschoots gecompenseerd worden door de lagere hypotheciaire rente).
De spaarrekening van fortis lijkt mij een uistekende keuze want ze behoort op dit moment tot een van de beste. Persoonlijk ga ik nooit meer naar fortis (heb wat geld verloren met hun aandelen en moet er dus nu niets meer van weten
Keytrade biedt dezelfde rente aan als fortis, dus ik neem aan dat je deze genomen hebt ter spreiding.
Vaganzza schreef:Wanneer je je rekening afsluit dan krijg je onmiddellijk je intresten uitbetaald. Die had je dus normaal pas op 31 december gekregen. Gedurende deze kleine 3 maanden die nog overschieten brengt die rente zelf nog rente op.jawadde001 schreef: Wat bedoel je met "ik heb reeds intresten die wederom intresten opbrengen"?![]()
Re: Bij welke banken ben je klant?
Zie ik er nu zo naast, maar argenta staat volgens mij wel hoger genoteerd dan keytrade.relativity schreef: Er is bij mij inderdaad wat verandering in gekomen ten opzichte van vorig jaar. Argenta is buiten gevlogen en Keytrade heeft haar plaats ingenomen. De algemene tevredenheid over Keytrade vanwege de forumleden hier heeft een grote rol gespeeld in de keuze ervan. Verder ben ik nog steeds klant bij Record en Dexia.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Re: Bij welke banken ben je klant?
Toen ik hier vroeger op het forum gewoon kwam lezen en nog geen actieve gebruiker was, las ik toch wel veel positieve commenraren over "Banca Monte Paschi." Daarom vind ik het wat raar dat er zo weinig klanten zijn overgebleven op dit forum.relativity schreef:Relatief onbekende bank, vooral bij Jan Modaal... Zelfs op dit forum is er bitter weinig over te lezen qua ervaringen/service/kosten.mango schreef: en Banca Monte Paschi Belgio ?
De kosten zijn wel overzichtelijk weergegeven op hun website.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

