Black Rock World gold fund.
TIP
Re: Black Rock World gold fund.
Noteert dat fonds dan ook in euro?Stofke schreef:100 eurosoja schreef:inmiddels bijna 34 EURO,
da's een verdubbeling op een half jaar tijd,
als de goudmijnsector verder evolueert zoals sommige websites voorspiegelen, dan is 100 EURO mogelijk![]()
'k zou best nog pakketje bijkopen dan
Ja, want als er een analist is die zegt dat het naar €100 zal gaan dan moet het wel waar zijn 

"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
- VIP member
- Contacteer:
Derocker, heb deze uitspraak genoteerd in mijn gulden boek en zal ze ten gepaste tijde terug onder je aandacht brengen.derocker schreef:Ja, want als er een analist is die zegt dat het naar €100 zal gaan dan moet het wel waar zijn
Ik heb met deze uitspraak niet gezegd dat de koers nooit naar 100 zal gaan. Ik heb wel gezegd dat dat niets met die analist te maken zal hebben. Overigens heb ik geen glazen bol zoals de meeste mensen hierLeemans-broertje schreef:Derocker, heb deze uitspraak genoteerd in mijn gulden boek en zal ze ten gepaste tijde terug onder je aandacht brengen.

Je vergeet misschien dat ik zelf ook in het fonds zit.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
We kunnen alleen maar hopen, niemand heeft idd een glazen bol, we weten niet wanneer ze op hun top zullen zijn of wanneer ze terug beginnen dalen, we worden momenteel verwent met al de berichten over goud en goudmijnaandelen, zien ons fonds effectief ook ferm stijgen maar kan vlug gedaan zijn natuurlijk, als je het fonds op de lange termijn ziet zou ik op een bepaald moment toch wel eens een stuk winst nemen, mijn bescheiden mening natuurlijk, op korte termijn is er dit jaar enorm aan te verdienen als je een mooi bedrag kan beleggen in dit fonds, volgens mij is het nu nog altijd een ideaal moment om in te stappen...
Al is Su (en zijn 400 kloontjes waaronder deze) niet mijn beste vriend, deze quote vind ik er toch eentje om in te kaderen :
Een jaar geleden waren er verschillende mensen op dit forum die ons volslagen idioten vonden omdat wij belegden in goudmijnen, vandaag hebben we ons gelijk al ruimschoots gekregen. wanneer goudmijnen binnenkort misschien terug populair beginnen te worden is het moment inderdaad aangebroken om stilletjes terug winst te nemen... ik blijf wel regelmatig kleine stukjes verkopen.AllinAU schreef:Pas verkopen als dit draadje het meest populaire ooit van Spaargids is geworden
Boven de 35 euro.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Winst is winst, of het nu uit aandelen, etf's, obligaties of turbo's komt, maakt niet uit. Zelfde verhaal met de sector; energie, biotech, consumentengoederen, tech of grondstoffen, maakt niet uit. Goud en (vooral) zilver zijn nu blijkbaar zowat het beste om winst mee te maken, dus we pikken een graantje mee.derocker schreef:Al is Su (en zijn 400 kloontjes waaronder deze) niet mijn beste vriend, deze quote vind ik er toch eentje om in te kaderen :
Een jaar geleden waren er verschillende mensen op dit forum die ons volslagen idioten vonden omdat wij belegden in goudmijnen, vandaag hebben we ons gelijk al ruimschoots gekregen. wanneer goudmijnen binnenkort misschien terug populair beginnen te worden is het moment inderdaad aangebroken om stilletjes terug winst te nemen... ik blijf wel regelmatig kleine stukjes verkopen.AllinAU schreef:Pas verkopen als dit draadje het meest populaire ooit van Spaargids is geworden
Enige verschil voor mij is dat ik hier ooit waarschijnlijk mijn volledige winst zal nemen en herinvesteren in klassiekere sectoren. Maar voor alle duidelijkheid: de hausse kan volgens mij nog jaren duren.
-
- VIP member
- Contacteer:
Als je kijkt naar de historische koers van zilver is alles mogelijk ...
Zou niet te snel winst nemen.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Ben zelf nogal fan van PAAS. Eén van de weinige pure zilver plays met zeer goed management dat ook tijdens lange beer-markt het hoofd boven water kan houden (én zelfs div kan blijven uitbetalen). Lang in het rood gestaan maar nu +60% winst.Leemans-broertje schreef:Als je kijkt naar de historische koers van zilver is alles mogelijk ...
weer 1 euro hoger, op naar de 40,
de sky lijkt de limit,
wat zou de trend kunnen doen keren?
de sky lijkt de limit,
wat zou de trend kunnen doen keren?
De waarde is dit jaar al verdubbeld. Een stijging van 102% tegenover 1 januari.
Meer rust op de financiële markten. Hoe meer onrust, hoe meer dit fonds zal stijgen.soja schreef:wat zou de trend kunnen doen keren?
Ik ben dus nog niet van plan om te verkopen