CFE
TIP
Re: CFE
@KKY616 : no comment 
Wat ben je allemaal aan het zeggen man?KKY616 schreef:Nu 8 tegen 1, close enough, ondanks dat de BEL20 's middags even (momentopname!) een vriend leek. CFE -0,63%. BEL20 +0,23%, BELM +0,65%, BELS +0,38%. Gemiddeld +0,39%, of 100,39:99,37 = +1,03%. Typical. Genoeg om virtueel winst te nemen. Ondanks de geringe afname van de overwaardering van CFE is dit niet interessant om te volgen, maar is de kans nog steeds groter dat het zich doorzet. Duur onbepaald, illustratief punt gemaakt. Men kan het zelf blijven volgen, voor mijn part met een door een ander genoemde termijn van 3 maanden lang. Laat ik de meer dan 1% maar incasseren. Anders had ik dat misschien na een week gedaan, maar ik schijn het op dagbasis te bekijken. Bij deze: +1,03%, met 3 op 3. Toch succes met CFE, maar ze stonden (verleden tijd) per vrijdag niet bij mijn favorieten. U weet nu waarom.
Micro-update: door de koersontwikkeling is CFE per maandag gestegen van 237 naar 235 op mijn "kooplijst". CFE is, als het ware, fractioneel minder onaantrekkelijk geworden. Helaas zijn 2 van de 3 Belgische indices óók gestegen op die "kooplijst". Alleen uw tijdelijke vriend niet.
Ik blijf dus als een virtueel hedgefonds bij long indices en short CFE, langer dan één dag. Het zal niet elke dag 3 tegen 0 worden, ondanks een geschatte kans op winst van meer dan 98% (inclusief de winst van gisteren, ik heb het écht per het slot van vrijdag bekeken). De termijn blijft onbepaald, dus ik blijf bij de beëindiging per gisteren met meer dan 1% per (ene) dag. Het zal meer worden. Overnames van, of short-squeezing en dergelijke bij, CFE daargelaten. Er zal geen bod komen op een hele index.
Op die enkele dagen dat je hier lid bent op het forum ben je erin geslaagd om al bijna 50 berichten hier te spammen die allemaal een onduidelijke of geen inhoud hebben.
@maarten , niet op reageren , die gast zoekt gewoon aandacht !
Je kan KKY616 toevoegen aan je 'vijanden'-lijst door naar zijn profiel te gaan. Zo worden zijn berichten niet meer weergegeven.
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Overal lees ik koersdoelen rond 100 EUR, maar CFE blijft stabiel rond 84 EUR. Deprimerend dat CFE niet meer stijgt.
komt nog wel los 
CFE stond bij de favorieten voor 2015, maar maakt z'n rol voorlopig niet waar.patje schreef:komt nog wel los
CFE bleef achter op de index maar is deze week eindelijk in gang geschoten. 
Bagger. Het klinkt niet sexy, maar er zijn weinig sectoren in de wereld waar de cash rijkelijker stroomt.
http://www.tijd.be/bear_and_bull/Bagger ... 6-7467.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/bear_and_bull/Bagger ... 6-7467.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik doe altijd het omgekeerde wat een ander zou doen , zoals gezegd ingestapt in 3 keer en op winst 3,45 % , meer dan op een spaarboekje tot nu toelaeka schreef:Deels sentiment maar nu nog instappen in CFE??? Nee hoor dat had je veel vroeger moeten doen.Jhn schreef:Laeka, wat doet u denken dat het hier ook gebeurd?
Puur sentiment?
Men kan moeilijk zeggen dat de bouw goed draait he.
Ook Ackermans Van Haaren (daar is de korting quasi nihil tov de intrinsieke waarde).
Tja alles gaat omhoog de laatste weken. U moet al veel pech hebben als je aandelen hebt gekozen die niet stegen.patje schreef:
Ik doe altijd het omgekeerde wat een ander zou doen , zoals gezegd ingestapt in 3 keer en op winst 3,45 % , meer dan op een spaarboekje tot nu toebijhouden die handel zeker voor een jaar en verder mss , resultaten bekijken op 27/2 en zien wat hun vooruitzichten zijn voor 2015 .
Veel succes!
Lees hier net dat DEME een nieuw contract heeft gewonnen.
Het gaat om de bouw van een nieuwe containerhaven in Signapore!
Het gaat dit samen uitvoeren met DAELIM Industrial. Het contract heeft een waarde van 650 miljoen dollar.
Het gaat om de bouw van een nieuwe containerhaven in Signapore!
Het gaat dit samen uitvoeren met DAELIM Industrial. Het contract heeft een waarde van 650 miljoen dollar.
-
Duvellover
- Full Member

- Contacteer:
Welke winstmarges haalt deme op deze contracten?