Federale Arizona-regering
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
correctamundoVincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
En stamp ineens die hele familie maar terug vanwaar ze gekomen zijn.
Sachsen coburg... zal ergens in Duitsland zijn... de grens is zover niet van Brussel. Stevige stamp en ze zijn in hun thuisland.
Een reden is voor hun repatriëring is snel gevonden... het generaties lang profiteren van ons belastinggeld verdomme
Ik stel een heel duidelijke vraag nochtans: wanneer gaat NV BE zijn herstelbetalingen doen voor het leegroven van Congo en het mishandelen en uitmoorden van de bevolking? Wat is daar dan zo onduidelijk aan?VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 “De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.![]()
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.![]()
- VincentVega
- VIP member

Eerst en vooral is België geen NV …chesini schreef: ↑13 april 2026, 14:12Ik stel een heel duidelijke vraag nochtans: wanneer gaat NV BE zijn herstelbetalingen doen voor het leegroven van Congo en het mishandelen en uitmoorden van de bevolking? Wat is daar dan zo onduidelijk aan?VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 “De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.![]()
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.![]()
… en voor zover het nog niet duidelijk was: wat mij betreft NOOIT
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Ik ben geen historicus maar ik heb altijd gehoord dat de Congo privébezit was van de koning. Dus wie zou dan herstelbetalingen moeten ophoesten? Het koningshuis en de adelijke families die van Congo geprofiteerd hebben of alle huidige Belgen wiens voorouders toen zaten te krasselen op velden en in fabrieken om niet om te komen van de honger?
- VincentVega
- VIP member

De uitdaging is nog steeds lopende …VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 18:20Ik daag je uit: waar ergens heb ik dat geschreven volgens jou? Nergens.chesini schreef: Een voorbeeld van een van uw recente conclusies (nvdr maar 1 want ik kan er met gemak 10 geven): we zijn met 8,5 miljard, dus moeten we asap massaal investeren in kernenergie.LOL
![]()
Je lult uit je nek. Zoals altijd. Capiche!![]()
Je stilzwijgen - normaliter niet jouw sterkste punt - is veelbetekenend. Kom dus maar snel met een quote die jouw “grote gelijk” bewijst of beken je fout
Tot die tijd: je bent gewoon een OELEWAPPER die UIT ZIJN NEK LULT
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Van mijn part mag jij herstelbetalingen uitvoeren zoveel je wilt, met je eigen geld. Ik heb niets misdaan en betaal dus NUL komma NUL euro.
Wel, dat is dan ook heel duidelijk.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 14:30Eerst en vooral is België geen NV …![]()
… en voor zover het nog niet duidelijk was: wat mij betreft NOOIT![]()
Een beetje geduld jongens.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 16:16De uitdaging is nog steeds lopende …VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 18:20
Ik daag je uit: waar ergens heb ik dat geschreven volgens jou? Nergens.LOL
![]()
Je lult uit je nek. Zoals altijd. Capiche!![]()
![]()
Je stilzwijgen - normaliter niet jouw sterkste punt - is veelbetekenend. Kom dus maar snel met een quote die jouw “grote gelijk” bewijst of beken je fout![]()
Tot die tijd: je bent gewoon een OELEWAPPER die UIT ZIJN NEK LULT![]()
Inderdaad ja, en die 8,25 miljard zijn ook steeds meer en meer energie en resources aan het verbruiken. Al die mooie prentjes en miljarden subsidies ten spijt volstaat de toename van duurzaam nog lang niet om die stijgende vraag naar energie te compenseren, het fossiel verbruik blijft daardoor nog toenemen, er is nog geen sprake van aftopping of afbouw. Gelukkig ziet men zowat overal in dat we het met wind en zon alleen niet gaan oplossen, kernenergie zal daardoor de volgende decennia een steeds belangrijkere rol gaan spelen. En gelukkig hebben we een Trump en wat fundamentele moslim terroristen die een handje meehelpen om het globaal fossiel aanbod te reduceren en fossiel fors duurder te maken zodat de drive naar CO2 vrije kerncentrales nog wat groter wordtchesini schreef: ↑13 april 2026, 16:39Een beetje geduld jongens.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 16:16
De uitdaging is nog steeds lopende …![]()
Je stilzwijgen - normaliter niet jouw sterkste punt - is veelbetekenend. Kom dus maar snel met een quote die jouw “grote gelijk” bewijst of beken je fout![]()
Tot die tijd: je bent gewoon een OELEWAPPER die UIT ZIJN NEK LULT![]()
Maw, 1 adres voor kernenergie: VincentVega. Hoe meer hoe liever.
Nvdr: het moet CO2-vrije zijn en fundamentele moslim terroristen moet zijn fundamentalistische moslimterroristen. Op 5 lijnen maak je 3 schrijffouten. En dan durf jij komen neuten over de link tussen schrijffouten en gebrek aan opvoeding en opleiding. Je moet maar durven. Wie is de echte oelewapper denk je? Omhooggevallen stuk pretentie dat je bent.
- VincentVega
- VIP member

+1MeneerParmentier schreef: ↑13 april 2026, 16:25Van mijn part mag jij herstelbetalingen uitvoeren zoveel je wilt, met je eigen geld. Ik heb niets misdaan en betaal dus NUL komma NUL euro.
En zowat ieder weldenkende Belg zou er zo over moeten denken, behalve misschien zij die er effectief bij waren in Congo, in hoogst eigen persoon meegedaan hebben aan misdaden, zich daarmee persoonlijk verrijkt hebben en die nog in leven zijn.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Jij lijkt het inderdaad nogal moeilijk te hebben met duidelijkheid.
Ik wacht trouwens zelf ook nog steeds op de herstelbetalingen van de Spaanse Inquisitie, het Romeinse Rijk, Clovis, Karel De Grote, De Vikingen, Lodewijk de 14e en een aantal gemene Keltische stammen.
Pas wanneer dat geld gestort is (MET nalatigheidsintresten uiteraard) kunnen we het eventueel hebben over herstelbetalingen voor misdaden die al dan niet begaan zijn door mijn eigen voorouders (die ik nooit gekend heb). Ik ga wel niet opdraaien voor de misdaden van JOUW voorouders. Kortom: IK BETAAL NIKS. Duidelijk?
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Om die redenering correct te maken is het alsof de over-over-overgrootvader van Chesini ooit geld gestolen heeft, vervolgens dat geld geinvesteerd heeft, en generatie op generatie het geld en de opbrengsten ervan geërfd werden waardoor een deel uiteindelijk bij Chesini terecht kwam. Vervolgens stelt Chesini voor om het geld dat zijn over-over-overgrootvader indertijd gestolen heeft terug te geven. Niet aan het slachtoffer van de diefstal want die is dood, maar te verdelen onder diens klein-klein-kleinkinderen (in de mate dat die überhaupt al opgespoord kunnen worden). Wel, van mijn part mag hij eraan beginnen:mondeo17 schreef: ↑14 april 2026, 11:13 Herstelbetalingen? Is dat een uitvinding van Queen Nikkolah? Wat een woke gedoe al weer.
Volgens de redenering van Chesini, gaat hij ook de herstelbetalingen doen, wanneer een van zijn familieleden, met zijn zatte botten iemand neerslaat. Ik wou dat er ook iemand gelijk jou borg staat voor mijn fouten.
1. Ga na welke van je voorouders welke diefstallen doorheen de hele geschiedenis gepleegd hebben.
2. Spoor alle nakomelingen op.
3. Bereken voor elk van de nakomelingen hoeveel van hun netto-vermogen zijn oorsprong vindt in de oorspronkelijke diefstal.
4. Bereken een soort van indexatie voor het bedrag en de opbrengsten.
5. Spoor alle levende nakomelingen op van alle slachtoffers.
6. Bereken hoe je de compensatiebetaling correct gaat verdelen onder alle nakomelingen.
7. Geef alle betalingsopdrachten in via je bank-app (vooral de checkbox "instant overschrijving" niet vergeten aanvinken!)
Wel, dat Chesini er maar aan begint.
Dit gaat inderdaad enkel over diefstallen. Moeilijker is het wanneer het gaat over slagen en verwondingen of andere misdrijven. Hoe ga je bijvoorbeeld het feit dat christelijke missionarissen de condooms gingen diaboliseren (en dus rechtstreeks bijdroegen in de verspreiding van AIDS en ongewenste zwangerschappen) in zwart Afrika omzetten naar geld?
Om maar aan te tonen hoe volstrekt absurd het idee is. Straf de mensen die een misdaad begaan, dat is al moeilijk genoeg en het gebeurt te weinig.
Een land leegroven en de bevolking uitmoorden vanaf 1885 tot 1960 lijkt mij anders geen kleine misdaad te zijn. Hou het simpel, beperk u tot de essentie, die is al erg genoeg mijn inziens.MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 11:29Om die redenering correct te maken is het alsof de over-over-overgrootvader van Chesini ooit geld gestolen heeft, vervolgens dat geld geinvesteerd heeft, en generatie op generatie het geld en de opbrengsten ervan geërfd werden waardoor een deel uiteindelijk bij Chesini terecht kwam. Vervolgens stelt Chesini voor om het geld dat zijn over-over-overgrootvader indertijd gestolen heeft terug te geven. Niet aan het slachtoffer van de diefstal want die is dood, maar te verdelen onder diens klein-klein-kleinkinderen (in de mate dat die überhaupt al opgespoord kunnen worden). Wel, van mijn part mag hij eraan beginnen:mondeo17 schreef: ↑14 april 2026, 11:13 Herstelbetalingen? Is dat een uitvinding van Queen Nikkolah? Wat een woke gedoe al weer.
Volgens de redenering van Chesini, gaat hij ook de herstelbetalingen doen, wanneer een van zijn familieleden, met zijn zatte botten iemand neerslaat. Ik wou dat er ook iemand gelijk jou borg staat voor mijn fouten.
1. Ga na welke van je voorouders welke diefstallen doorheen de hele geschiedenis gepleegd hebben.
2. Spoor alle nakomelingen op.
3. Bereken voor elk van de nakomelingen hoeveel van hun netto-vermogen zijn oorsprong vindt in de oorspronkelijke diefstal.
4. Bereken een soort van indexatie voor het bedrag en de opbrengsten.
5. Spoor alle levende nakomelingen op van alle slachtoffers.
6. Bereken hoe je de compensatiebetaling correct gaat verdelen onder alle nakomelingen.
7. Geef alle betalingsopdrachten in via je bank-app (vooral de checkbox "instant overschrijving" niet vergeten aanvinken!)
Wel, dat Chesini er maar aan begint.
Dit gaat inderdaad enkel over diefstallen. Moeilijker is het wanneer het gaat over slagen en verwondingen of andere misdrijven. Hoe ga je bijvoorbeeld het feit dat christelijke missionarissen de condooms gingen diaboliseren (en dus rechtstreeks bijdroegen in de verspreiding van AIDS en ongewenste zwangerschappen) in zwart Afrika omzetten naar geld?
Om maar aan te tonen hoe volstrekt absurd het idee is. Straf de mensen die een misdaad begaan, dat is al moeilijk genoeg en het gebeurt te weinig.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Voor een uitgemoorde bevolking is dat allemaal nog vrij goed gekomen
Nog nooit zoveel volk gewoond in Zaire als nu.
En het gaat alsmaar beter want er komen er dagelijks een vol stadion bij, want ze kweken daar als konijnen
Dat mag ook wel want ze moorden elkaar daar nog altijd uit alsof het niks is.the_bishop schreef: ↑14 april 2026, 12:57 En het gaat alsmaar beter want er komen er dagelijks een vol stadion bij, want ze kweken daar als konijnen![]()