Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Vanuit Limburg kan je misschien ook overwegen van over de grens te gaan shoppen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Fysiek goud kopen 2
Het is te open dat de overvallers ook niet op het idee komen dat er daar wel interessante slagjes te slaan vallen op de afhaalklanten.Coike schreef:The House zit ook aan het station van Brussel Centraal . De trein op in Genk en rechtstreeks naar Brussel Centraal . Het station uit aan de kant van de Ravensteingalerij en dan 50 meter naar links ..MeOnline schreef:waar kan ik goud kopen in Limburg (goedkoopst)? Heb in het verleden bij The House gekocht, maar Sint-Niklaas is nogal een ritje...
-
Coike
Re: Fysiek goud kopen 2
Je moet altijd voorzichtig zijn op plaatsen waar veel volk rondloopt . Als ik met de fiets of motor weg ben , dan zet ik die dingen ook niet op een plaats waar ik er geen zicht op heb . Als je hier in Genk overdag en zeker 's avonds of 's nachts geld gaat afhalen aan de geldautomaten , dan moet je eerst eens goed achterom kijken dat er misschien geen ongure types rondlopen . Je zou de laatste niet zijn die een mes in de rug krijgt geport om je portefeuille af te moeten geven .Ik ga nog steeds te voet naar o.a. The House om een bestelling af te halen .Tot nu toe is altijd alles goed verlopen . Misschien is het beter dat je daar niet met een Armani kostuum en haartjes pas geknipt en mooi in de plooi buitenkomt . Ik ga altijd in een redelijk saaie en onopvallende kledij mijn bestelling ophalen .Ik zie er eerder uit als een oude clochard , dan een goudbeleggerpaul schreef: Het is te open dat de overvallers ook niet op het idee komen dat er daar wel interessante slagjes te slaan vallen op de afhaalklanten.
-
Coike
Re: Fysiek goud kopen 2
Nog niet overwogen , wegens onbekend ....maar je mag me steeds de voordelen van shoppen in het buitenland toelichten . Ik ga soms wel eens shoppen in de Makro en Mediamarkt van Nuth en Maastricht . Ook af en toe ga ik in Maastricht voor kledij .En heel af en toe naar de vismarkt van Maastricht .Ohja , voor reizen ga ik ook eens snuisteren in Maastricht . En ....Aachen is natuurlijk ook maar 40-50 km..Spruitekop schreef:Vanuit Limburg kan je misschien ook overwegen van over de grens te gaan shoppen.
Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet
-
Duvellover
- Full Member

- Berichten: 222
- Lid geworden op: 07 nov 2012
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Hoe ziet een goudbelegger er dan uit?Ik zie er eerder uit als een oude clochard , dan een goudbelegger
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Gelukkig? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Coike
Re: Fysiek goud kopen 2
Dat weet ik niet , want ik ben geen echte goudbelegger . Goudbeleggers willen volgens mij zo snel mogelijk winst zien , en ik wil een deel van mijn spaargeld in veiligheid brengen .Maakt niet uit als ik het nog 10 of 20 jaar moet laten liggen .En eerlijk ....ik heb nog nooit een andere goudkoper of goudbelegger van dichtbij gezien .Het was dan ook maar een onnozele opmerkingDuvellover schreef:
Hoe ziet een goudbelegger er dan uit?
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Coike is 'n echte goudkever. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Berichten: 1017
- Lid geworden op: 24 jun 2011
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Yep, ik denk dat Coike klaar is voor zijn eigen hoedje van zilverpapier, om de stralingen en golven weg te houden. 
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
D'er is niets mis mee om een deel goud in portefeuille te hebben, daar zijn zelfs de beleggingsadviseurs in hun mooie kantoren het mee eens. Al waarschuwen ze wel om daarin niet te overdrijven, anders kunnen ze hun rommelproducten niet verkopen, halen ze hun targets niet en krijgen ze geen boni of verliezen ze hun job.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Coike
Re: Fysiek goud kopen 2
Is een hoedje van gewoon papier niet goed genoeg misschien ?reppiepeppie schreef:Yep, ik denk dat Coike klaar is voor zijn eigen hoedje van zilverpapier, om de stralingen en golven weg te houden.
Re: Fysiek goud kopen 2
Ondertussen heb ik bij hen gekocht. Ik ben er persoonlijk omgereden.Frefre82 schreef:Iemand die me kan vertellen of ze met TOV Hazel ervaring hebben?
http://www.tov-hazel.com
Hun zaak gaf me een goede indruk, professioneel. En volgens mij nog altijd bij de goedkoopste.
Telefonisch bestellen (als ze je kennen, had eerder een online aankoop gedaan), prijs vastleggen, en afspraak regelen.
Contacten verlopen goed, snelle reactie op de emails, persoonlijk. Eventuele speciallekes geen probleem.
Zeer goede website trouwens, met actuele prijzen.
Volgende keer (volgende dip?) plaats ik een kleine bestelling voor online verzending.
Kan er mij iemand vertellen of ze ervaring hebben met een goudlevering via UPS?
De mensen daar verzekerden me dat het geen probleem zou zijn, maar je moet er voor zorgen dat je thuis bent.
Voor iemand die nooit thuis is (werk, weet je wel) is dat soms wel eens vervelend. En hoe gaat het dan? Kan je je bestelling bij de post afhalen? Of bij UPS in Brussel? Ik kan uiteraard ook een dagje verlof vragen maar dan moet je wel tijdig weten wanneer het pakket afgeleverd zal worden...
Graag jullie mening, alvast bedankt.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Berichten: 1017
- Lid geworden op: 24 jun 2011
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Koerierdiensten zoals dpd, dhl, ups,... Komen meestal nog een tweede x. Als er dan niemand thuis is laten ze een briefje in welk depot je kan afhalen. Soms durven ze wel es bij de geburen afgeven (maar laten dit opnieuw via een briefje in je bus weten. ''uw pak ligt daar''). Als weet ik niet of dit voor alle verzendingen zo is en zijn er vereisten dat enkel de geadresserde aftekent.
-
JanusBananus
- Hero Member

- Berichten: 745
- Lid geworden op: 10 jan 2013
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Iemand ervaring met solidor.com?
Re: Fysiek goud kopen 2
reppiepeppie schreef:Koerierdiensten zoals dpd, dhl, ups,... Komen meestal nog een tweede x. Als er dan niemand thuis is laten ze een briefje in welk depot je kan afhalen. Soms durven ze wel es bij de geburen afgeven (maar laten dit opnieuw via een briefje in je bus weten. ''uw pak ligt daar''). Als weet ik niet of dit voor alle verzendingen zo is en zijn er vereisten dat enkel de geadresserde aftekent.
bij mijn buren hebben ze eens een stofzuiger komen afgeven voor ons die wij nooit besteld hadden. Enkel ons adres stond erop en een in onze straat onbekende naam.
Gevolg wij hebben een gratis stofzuiger die wij nooit hebben moeten betalen en waar nooit iemand naar komen vragen heeft.
Zou leuk zijn moest zoiets met een kilootje goud gebeuren.
Ook hadden de buren de indruk dat die koerier blij was dat iemand het pakketje wou aanvaarden, wie weet waar die overal al geweest is met dat pakketje
