Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
beleggerspaarder
- Full Member

Re: Fysiek zilver kopen
BLOKKAGE van EUROPESE BANKREKENINGEN ! ze zijn begonnen in Cyprus gisteren !
Blokkage + 10% ervan aftrekken!
Slaap maar rustig door mensen. Al Uw spaargeld zullen ze wegnemen ! Slaap maar verder!
Ik ben gerust; ik heb gouden en zilveren munten in mijn handen.
Blokkage + 10% ervan aftrekken!
Slaap maar rustig door mensen. Al Uw spaargeld zullen ze wegnemen ! Slaap maar verder!
Ik ben gerust; ik heb gouden en zilveren munten in mijn handen.
Klopt, hierbij de link naar het desbetreffende artikel :
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... plan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Banken hadden de actie voorzien en hebben hun systemen voor internetbankieren tijdelijk stilgelegd. Ook hebben de weinige bankfilialen die open waren, hun deuren gesloten en is er een beperking aan het bedrag dat spaarders kunnen opnemen.
Spaarders met meer dan 100.000 euro op rekeningen bij Cypriotische banken zullen een heffing van 9,9 procent moeten gaan betalen. Voor spaarders met kleinere bedragen gaat een heffing van 6,75 procent gelden.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... plan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Banken hadden de actie voorzien en hebben hun systemen voor internetbankieren tijdelijk stilgelegd. Ook hebben de weinige bankfilialen die open waren, hun deuren gesloten en is er een beperking aan het bedrag dat spaarders kunnen opnemen.
Spaarders met meer dan 100.000 euro op rekeningen bij Cypriotische banken zullen een heffing van 9,9 procent moeten gaan betalen. Voor spaarders met kleinere bedragen gaat een heffing van 6,75 procent gelden.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Bankrun in heel Europa nu?
op de site van een zilver/goud verkoper
Oppassen: Gisteren werd door Europa beslist bankrekeningen in Cyprus te blokkeren. Alhoewel dit onder zekere voorwaarden gebeurt, is dit gewoon de deur open tot verdere Europese maatregelingen qua spaargeld. Is Uw geld nog veilig op een bankrekening ?
Oppassen: Gisteren werd door Europa beslist bankrekeningen in Cyprus te blokkeren. Alhoewel dit onder zekere voorwaarden gebeurt, is dit gewoon de deur open tot verdere Europese maatregelingen qua spaargeld. Is Uw geld nog veilig op een bankrekening ?
-
beleggerspaarder
- Full Member

GOLD MANIPULATION: IT’S ALMOST LIKE THE MATRIX!
MARCH 15, 2013 BY THE DOC 31
COMMENTS
http://www.silverdoctors.com/cnbc-host- ... hris-powel" onclick="window.open(this.href);return false; ls-claims-of-gold-manipulation-its-almost-like-the-matrix/
In a sign that the MSM is finally being forced to acknowledge the gold and silver manipulation story after the CFTC this week announced they are having internal discussions on whether the daily London fix in gold & silver is subject to manipulation, CNBC’s Squawk Box has invited GATA’s Chris Powell on to discuss manipulation of the gold market.
Powell states that the CFTC is under pressure regarding gold and silver and is attempting to pretend they are investigating, but that the AG has stated that the TBTF banks are too big to jail, and that the CFTC has not opened any real investigation.
When asked by the host how Central Banks can be manipulating gold when the Central Banks have been big purchasers of gold over the past few years Powell replied: Because there are 2 categories of Central Banks. For every Central Bank that has been buying gold, there is a Western one that has been leasing, swapping, and dumping gold onto the market. Swaps and leasing are the mechanism of the manipulation. Eastern Central banks are buying, Western Central banks are selling to support their currencies.
In a moment of clarity, the CNBC host responds to Powell: Isn’t it almost too late? Look at the proliferation of gold EFT’s with people getting into paper gold, thinking that they’re actually owning a chunk of metal when they actually don’t own anything! It’s like a synthetic market created on the base of a real market! It’s almost like the matrix!
http://www.silverdoctors.com" onclick="window.open(this.href);return false;
MARCH 15, 2013 BY THE DOC 31
COMMENTS
http://www.silverdoctors.com/cnbc-host- ... hris-powel" onclick="window.open(this.href);return false; ls-claims-of-gold-manipulation-its-almost-like-the-matrix/
In a sign that the MSM is finally being forced to acknowledge the gold and silver manipulation story after the CFTC this week announced they are having internal discussions on whether the daily London fix in gold & silver is subject to manipulation, CNBC’s Squawk Box has invited GATA’s Chris Powell on to discuss manipulation of the gold market.
Powell states that the CFTC is under pressure regarding gold and silver and is attempting to pretend they are investigating, but that the AG has stated that the TBTF banks are too big to jail, and that the CFTC has not opened any real investigation.
When asked by the host how Central Banks can be manipulating gold when the Central Banks have been big purchasers of gold over the past few years Powell replied: Because there are 2 categories of Central Banks. For every Central Bank that has been buying gold, there is a Western one that has been leasing, swapping, and dumping gold onto the market. Swaps and leasing are the mechanism of the manipulation. Eastern Central banks are buying, Western Central banks are selling to support their currencies.
In a moment of clarity, the CNBC host responds to Powell: Isn’t it almost too late? Look at the proliferation of gold EFT’s with people getting into paper gold, thinking that they’re actually owning a chunk of metal when they actually don’t own anything! It’s like a synthetic market created on the base of a real market! It’s almost like the matrix!
http://www.silverdoctors.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
@ Ief: Dat is net hetzelfde dan de banken al decennia doen: beweren dat goud en zilver nergens goed voor zijn.
Een kijken (spijtig genoeg) wie er gelijk gaat krijgen, tot de dag van vandaag hebben ze echter nog niet bewezen dat ze van de slimsten zijn gezien de crisis veroorzaakt door hen. Mochten ze de waarheid in pacht hadden gehad, dan hadden we hier nu niet zo gezeten.
Deze truc kan je blijven uithalen tot zolang dat er veel geld op de banken staat (= zoals in België), daarna moet je naar de devaluatie grijpen (tot andere munten protesteren), daarna blijft enkel nog een devaluatie tov goud/zilver over.
Het is de vraag in welke stap je uit het fiat-systeem stapt.
@ Beleggerspaarder: Let wel op. Deze manipulaties werden vooraf gegaan door het dumpen van goud uit de centrale banken (oa. London Gold Pool, ...) Ze zouden echter betere de handelingen van de goudbanken (JP M ed.) eens doorlichten en de werking van de COMEX.
Nu wordt de fixing markt (London) "eens bekeken", dat zijn maar de kruimeldieven tov van de 2 voorgenoemden.
Een kijken (spijtig genoeg) wie er gelijk gaat krijgen, tot de dag van vandaag hebben ze echter nog niet bewezen dat ze van de slimsten zijn gezien de crisis veroorzaakt door hen. Mochten ze de waarheid in pacht hadden gehad, dan hadden we hier nu niet zo gezeten.
Deze truc kan je blijven uithalen tot zolang dat er veel geld op de banken staat (= zoals in België), daarna moet je naar de devaluatie grijpen (tot andere munten protesteren), daarna blijft enkel nog een devaluatie tov goud/zilver over.
Het is de vraag in welke stap je uit het fiat-systeem stapt.
@ Beleggerspaarder: Let wel op. Deze manipulaties werden vooraf gegaan door het dumpen van goud uit de centrale banken (oa. London Gold Pool, ...) Ze zouden echter betere de handelingen van de goudbanken (JP M ed.) eens doorlichten en de werking van de COMEX.
Nu wordt de fixing markt (London) "eens bekeken", dat zijn maar de kruimeldieven tov van de 2 voorgenoemden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
beleggerspaarder
- Full Member

Vandaag NERGENS enig nieuws over de beslissingen van de EU over Cyprus ! In wat soort voor Europa leven we? Geen recht op informatie!
Dit is geen democratie meer!
Dit is geen democratie meer!
-
beleggerspaarder
- Full Member

GOLD WAR ?
http://kingworldnews.com/kingworldnews/ ... _Gold.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kingworldnews.com/kingworldnews/ ... _Gold.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een zever: er stond gisteren een artikel in de Standaard. Ben ik de enige die jouw paniekzaaierij voor niks beu is?Vandaag NERGENS enig nieuws over de beslissingen van de EU over Cyprus !
-
beleggerspaarder
- Full Member

Nog een konijn.Inmaken schreef:Wat een zever: er stond gisteren een artikel in de Standaard. Ben ik de enige die jouw paniekzaaierij voor niks beu is?Vandaag NERGENS enig nieuws over de beslissingen van de EU over Cyprus !
-
Coike
Kun je dit even kort en bondig vertalen voor mij ? Danku !beleggerspaarder schreef:GOLD WAR ?
-
beleggerspaarder
- Full Member

Bondige vertaling-- > koop goud vlug ! zolang je nog mogelijk is je spaargeld uit de bank te krijgen!Coike schreef:Kun je dit even kort en bondig vertalen voor mij ? Danku !beleggerspaarder schreef:GOLD WAR ?
-
Coike
Beleggerspaarder ....ik heb sinds vorig jaar al geregeld wat goud gekocht . En ik ga weldra nog wat bijkopen .Ik hou de statistieken van goud niet nauwgezet in de gaten....het boeit me niet , maar inderdaad ....ik doe het omdat ik mijn vertrouwen in de banken verloren ben , of toch aan het verliezen ben .Ik wil niet rijk worden , maar zeer zeker niet arm 
-
beleggerspaarder
- Full Member

Goed idee. Want wat er in Cyprus gebeurt zal ook gebeuren in Italië, Spanje...Coike schreef:Beleggerspaarder ....ik heb sinds vorig jaar al geregeld wat goud gekocht . En ik ga weldra nog wat bijkopen .Ik hou de statistieken van goud niet nauwgezet in de gaten....het boeit me niet , maar inderdaad ....ik doe het omdat ik mijn vertrouwen in de banken verloren ben , of toch aan het verliezen ben .Ik wil niet rijk worden , maar zeer zeker niet arm
Stel je voor. Europe heeft geen fondsen genoeg meer om zo'n klein land als Cyprus te redden! Zoals ik hier eerder al heb geschreven is de ECB bijna failliet !
Dit betekent hyperinflatie binnenkort.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Stomme Verhofstad en zijn bende in het Europees parlement! Het enige dat ze hebben kunnen doen is de situatie verergeren. Nu wordt het echt serieus en vrees ik werkelijk voor onze toekomst.