Hoe op internet besparen? (ervaring met EDPnet)
-
gast9876
Re: Hoe op internet besparen? (ervaring met EDPnet)
En volgens de huisstijlYvekes schreef: ↑29 juli 2020, 21:37Heel erg bedankt om mijn shit op te kuisen. Het spijt me dat ik zonder schriftelijke bevestiging durfde beweren dat ik zenders in HD ontving terwijl deze niet op de officiële lijst op hun website vermeld werden.satsurfer schreef: ↑29 juli 2020, 17:58
Aan alle keyboardhelden hier, die aan de zijlijn staan, maar geen facts & figures kunnen aanbrengen.
Straf, dat een bedrijf niet weet wat het verkoopt, zelfs U nog als 'ongeloofwaardig' beschouwt![]()
Tja, dan hebben ze geen mensenkennis hé.![]()
Straf dat een niet-klant hun 'shit' moet oplossen. En zij worden er nog beter van.
scarlet_hd.jpg
Mijn oprechte excuses aan de 'volhardende' gemeenschap van 'telecomexperts'.
ja, ik hecht meer waarde aan de mening van een bedrijf, dan aan een klant die ze afneemt op spaargids.
Blijkbaar zit scarlet op hetzelfde level hier als sommige spaargidsers, heb ik nu moeten vaststellen.
Daarom ga ik ook never naar zo'n shitbedrijf stappen, met hun shithardware, shitty helpdesk, limieten,...
(eigen modem mag je ook bii hen niet gebruiken, schrik wss. dat ze teveel telefoons gaan krijgen van spaargidsers die het niet weten te configureren, of bij minste prob. de tel. nemen?)
Je hebt duidelijk iets tegen Scarlet en je houdt er ook niet van als je niet het gelijk aan jouw kant hebt, dat weten we nu wel, kunnen we het nu afsluiten? Ik heb er genoeg van eigenlijk. Scarlet heeft dus wel die zenders in HD zoals gezegd door enkelen hier & inderdaad het stond niet goed op hun site.satsurfer schreef: ↑29 juli 2020, 22:55 En volgens de huisstijl: ALLES erboven fullquoten!!!
![]()
![]()
ja, ik hecht meer waarde aan de mening van een bedrijf, dan aan een klant die ze afneemt op spaargids.![]()
Blijkbaar zit scarlet op hetzelfde level hier als sommige spaargidsers, heb ik nu moeten vaststellen.![]()
Daarom ga ik ook never naar zo'n shitbedrijf stappen, met hun shithardware, shitty helpdesk, limieten,...
(eigen modem mag je ook bii hen niet gebruiken, schrik wss. dat ze teveel telefoons gaan krijgen van spaargidsers die het niet weten te configureren, of bij minste prob. de tel. nemen?)
-
gast9876
Oei, op de tenen getrapt?
Jaren terug eens vraag gesteld aan hen of ik logingegevens kreeg voor mijn fritzbox. (wilde dat weten voor ik klant werd) Kreeg antwoord van een overheidsbedrijf dat ze daar niet aan meededen
2020: ik stel vraag of sommige van hun zenders wél in HD zouden kunen zijn.
Eerst: NEE
na opmerking dat mensen op forum tegendeelbeweren: 'we bekijken het'
week nadien: Nee, onmogelijk
paar dagen later: we gaan de zenderlijst updaten
Dat noem ik amateurisme.
Succes met Teleca$h en Scarslecht operator. De ene rippt je, de andere weet niet wat ze verkopen en zijn semi-staatsbedrijf. Na 500 GB, D-o-k-k-e-n.
Vorige week verre kennis geholpen met mijn bbox3v+ te installeren. (haar toestel, bbox2 was defect).7 dagen duurde het voor technieker langs kwam!!! Gelukkig schoot satsurfer in de bres. Vinden jullie dat normaal? En nog onvriendelijk aan de telefoon.(proxiprul)
Jaren terug eens vraag gesteld aan hen of ik logingegevens kreeg voor mijn fritzbox. (wilde dat weten voor ik klant werd) Kreeg antwoord van een overheidsbedrijf dat ze daar niet aan meededen
2020: ik stel vraag of sommige van hun zenders wél in HD zouden kunen zijn.
Eerst: NEE
na opmerking dat mensen op forum tegendeelbeweren: 'we bekijken het'
week nadien: Nee, onmogelijk
paar dagen later: we gaan de zenderlijst updaten
Dat noem ik amateurisme.
Succes met Teleca$h en Scarslecht operator. De ene rippt je, de andere weet niet wat ze verkopen en zijn semi-staatsbedrijf. Na 500 GB, D-o-k-k-e-n.
Vorige week verre kennis geholpen met mijn bbox3v+ te installeren. (haar toestel, bbox2 was defect).7 dagen duurde het voor technieker langs kwam!!! Gelukkig schoot satsurfer in de bres. Vinden jullie dat normaal? En nog onvriendelijk aan de telefoon.(proxiprul)
-
gast9876
Ach nee, doet niet terzake? Mag ervaringen met goedkope provider niet meedelen in topic over op internet besparen?
Als het over goedkope autoverzekeringen zou gaan, mag ik geen slechte ervaring over bedrijf X posten? Of dat ze goedkoop zijn maar X, Y, Z niet verzekeren voor die prijs?
Ik heb quasi ALLE ISP's gehad. Toen je enkel nog maar TN kon krijgen, dit paar jaar, dan versateladsl, dan euphonylight, dan proximus, dan EDPNET 4 jaar, terug 1 jaar TN, dan Orange 2 jaar en nu al 2 jaar -gelukkig- bij EDp, samen met een -zalig- bakje die 4K schotel/kabel/iptv/streamen naar andere toestellen/(meerdere) opnames doen op externe schijf/binnenkomende telefoongesprekken kan zien (en uw tv aut. stil zet), deurbel zien, de ideale combi.
Allée, een bak die bij de grotere operatoren er nooit zal komen, daar ze liever houden van dichtgetimmerde dozen, om hun klapvee te houden, en het zo moeilijk mogelijk maken over te stappen. (aach ja, 'mijn opnames zijn dan weg', of 'ik moet weer alles herprogrammeren' => 1 druk op de knop, en er zit zenderlijst mooi gesorteerd van 9000 zenders in mijn bakje)

Dus ik zit niet levenslang gebetoneerd in Mechelen. En ik durf eens over de haag te kijken (waar het gras wél groener is)
Nu internet start, dus goede prijs
Maar door thuiswerken nu veel meer data verbruik en de proximus promo is afgelopen
Maar door thuiswerken nu veel meer data verbruik en de proximus promo is afgelopen
Doe uw stoefke al jaren gratis pay tv met weliswaar een andere box.satsurfer schreef: ↑30 juli 2020, 11:00Ach nee, doet niet terzake? Mag ervaringen met goedkope provider niet meedelen in topic over op internet besparen?
Als het over goedkope autoverzekeringen zou gaan, mag ik geen slechte ervaring over bedrijf X posten? Of dat ze goedkoop zijn maar X, Y, Z niet verzekeren voor die prijs?
Ik heb quasi ALLE ISP's gehad. Toen je enkel nog maar TN kon krijgen, dit paar jaar, dan versateladsl, dan euphonylight, dan proximus, dan EDPNET 4 jaar, terug 1 jaar TN, dan Orange 2 jaar en nu al 2 jaar -gelukkig- bij EDp, samen met een -zalig- bakje die 4K schotel/kabel/iptv/streamen naar andere toestellen/(meerdere) opnames doen op externe schijf/binnenkomende telefoongesprekken kan zien (en uw tv aut. stil zet), deurbel zien, de ideale combi.
Allée, een bak die bij de grotere operatoren er nooit zal komen, daar ze liever houden van dichtgetimmerde dozen, om hun klapvee te houden, en het zo moeilijk mogelijk maken over te stappen. (aach ja, 'mijn opnames zijn dan weg', of 'ik moet weer alles herprogrammeren' => 1 druk op de knop, en er zit zenderlijst mooi gesorteerd van 9000 zenders in mijn bakje)
Dus ik zit niet levenslang gebetoneerd in Mechelen. En ik durf eens over de haag te kijken (waar het gras wél groener is)![]()
In Wevelgem verkoopt er ene al jaren mijne box aan woeker prijzen.
Helaas slaagt er niet in update's te doen.
Die zijn klanten komen dan bij mij langs.
Op Teneriffe zit ook zo nog een woekeraar.
Die nog nooit van dichtbij gezien , maar iets dat hij gratis krijgt maar centen voor vragen.
Och ja heeft maar een keer iets ontvangen , mag het nu zelf uitzoeken.
Hopelijk is Satsurfer niet de Wevelgemse woekeraar.
EEn paar toetsjes indrukken en vallen door de mand.
Estate Guru believer.
-
gast9876
Platin, ik ben particulier en verkoop NIETS!!! Ben niet van regio Wevelgem (of je nu gelooft of niet)
Stoefen? Nee, cirkel is rond. Weet waar ik goed zit en weinig betaal en ook veel meer mogelijkheden dan die dichtgetimmerde boxen.
Heb ook nog zgemma H9 combo. (keuken)
machtige box voor belachelijk lage prijs. (+/- 100€) Moet zelfs geen kabel van de living naar de keuken aansluiten. Streamt vd andere box.
Wat zijn die Linux boxen toch leuk.
Zelfbedruipend en allemaal heel betrouwbaar, mss nog iets betrouwbaarder dan de grote telco's.
en vooral keuzevrijheid. je hebt massa's distributies om er op te draaien, elk met z'n voordelen.
En nog een amazon Fire 4K stick als back-up.
Dus moet al slecht gaan, eer satsurfer geen tv meer heeft
succes aan de telenet & scarlet -supergelukkige- klanten.
Stoefen? Nee, cirkel is rond. Weet waar ik goed zit en weinig betaal en ook veel meer mogelijkheden dan die dichtgetimmerde boxen.
Heb ook nog zgemma H9 combo. (keuken)
machtige box voor belachelijk lage prijs. (+/- 100€) Moet zelfs geen kabel van de living naar de keuken aansluiten. Streamt vd andere box.
Wat zijn die Linux boxen toch leuk.
Zelfbedruipend en allemaal heel betrouwbaar, mss nog iets betrouwbaarder dan de grote telco's.
en vooral keuzevrijheid. je hebt massa's distributies om er op te draaien, elk met z'n voordelen.
En nog een amazon Fire 4K stick als back-up.
Dus moet al slecht gaan, eer satsurfer geen tv meer heeft
succes aan de telenet & scarlet -supergelukkige- klanten.
-
gast9876
Sebastiaan1985: ik heb een PM gestuurd.Sebastiaan1985 schreef: ↑27 juli 2020, 13:29 downloaden tegen 125 MB/s (1 gigabit) met kabel en meer dan 60MB/s draadloos,
Ga je hier ook al klanten ronselen voor uw duister handeltje, samen met Steven Nijs, om kortingen op EDPnet te beloven.satsurfer schreef: ↑4 augustus 2020, 18:09Sebastiaan1985: ik heb een PM gestuurd.Sebastiaan1985 schreef: ↑27 juli 2020, 13:29 downloaden tegen 125 MB/s (1 gigabit) met kabel en meer dan 60MB/s draadloos,![]()
Met de vermelding dat je er niets aan zal verdienen en het enkel voor een betere wereld doet?
Sebastiaan1985 is perfect gelukkig met zijn proximus fiber boost, dus laat het dan toch zo!
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Vandaar dat hij constant over 60 megabit begint en VDSL terwijl ik duidelijk gezegd heb 60MB/s draadloos en fiber
Denkt ge nu echt dat ik geloof dat ik sneller internet heb voor de helft van de prijs... Economisch geschoold, dus op dat gebied maakt ge mij niet veel wijs
Denkt ge nu echt dat ik geloof dat ik sneller internet heb voor de helft van de prijs... Economisch geschoold, dus op dat gebied maakt ge mij niet veel wijs
Met al die reclame voor EDPnet hier, krijg ik nu al gesponsorde berichten van hen op Facebook te zien.
Big brother....
Big brother....
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ja er zijn hier orakels die wel heel veel willen uitlokken ook hoor en ik doel dan niet op sat of sebas 
Komt er ook een oplossing voor het raadsel wie iets wil uitlokken en wat ? In kleine lettertjes ergens....?
-
gast9876
Wat ben jij een onbeschofterik, met uw valse insinuaties. Een Trol?
Ja, 5 berichten... Hij gaat het eens zeggen. Een Trol dus. Lekker forum kapot maken
3 weken geregistreerd.

Ikke kan ook nie schrijve of een deftige zin make.
Ja, nieuwe kabels om uw -weliswaar beperkte- hersenen met uw toetsenbord te verbinden.

https://nl.lmgtfy.com/?q=overstappen+naar+edpnet
https://lmgtfy.com/?q=wat+zijn+vikingpunten
Is ook zo, of jij dat nu gelooft of niet.
1. Ik heb die reseller nog NOOIT in het echt gezien....woont 200 km van mij
2. Heb 0,0000000 € van hem ontvangen
3. Heb Orange prepaid (HERLAADkaart), dus geen abbo...Dat verkoop je ook niet als Smart Reseller. Als je dat begrijpt.
Dus kan dat ook niet gratis krijgen.
4. Ik neem enkel VDSL af via hem en betaal daar netjes elke maand het bedrag aan edpnet voor. Zelfde prijs als jij ZOU krijgen.
5. Ik krijg geen flessen wijn of tickets of reizen naar de Balearen van hem hoor. Hoe dom en naïef kan je tegelijkertijd zijn?
Oei, komt Platin ook zijn 15 € 'pakken'?
https://mobilevikings.be/nl/mobile-viki ... ingpunten/platin schreef: ↑30 juli 2020, 18:42 Die zijn klanten komen dan bij mij langs.
Op Teneriffe zit ook zo nog een woekeraar.
Die nog nooit van dichtbij gezien , maar iets dat hij gratis krijgt maar centen voor vragen.
Och ja heeft maar een keer iets ontvangen , mag het nu zelf uitzoeken.
Hopelijk is Satsurfer niet de Wevelgemse woekeraar.
Kijk, omdat je me anders toch niet gelooft en valse insinuaties maakt. Ik heb NIEMAND aan Sebastiaan1985 doorverwezen.
Waarom zou ik? Die mens is supergelukkig met zijn Proximus Fiber.

'constant', 1 keer gezegd hier.Sebastiaan1985 schreef: ↑4 augustus 2020, 21:17 Vandaar dat hij constant over 60 megabit begint en VDSL terwijl ik duidelijk gezegd heb 60MB/s draadloos en fiber![]()
En mea culpa. Ik heb megabit met Mbit/s met Mpbs verward. Da's normaal meestal hoe snelheden uitgedrukt worden, vandaar. Krijg ik nu de doodstraf?
Denk je nu dat ik wakker lig dat jij Fiber hebt, en ik niet?
Morgen verhuis ik mss. naar nieuwbouw, en dan ligt er ook Fiber. Alleen via
Ik heb VoLTE & VoWIFI en 5G op mijn telefoon. Sebastiaan1985 wil altijd het beste en snelste hebben, maar kan ONMOGELIJK VoWIFI hebben, daar Proxiprul nog in testfase zit
Laatst gewijzigd door gast9876 op 5 augustus 2020, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.