ING Lion Account niet meer gratis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Re: ING Lion Account niet meer gratis
Wat een bizar antwoord? 10 euro betalen voor iets dat gratis kan, is 10 euro teveel. Wat doe je op Spaargids als je 10 euro per jaar niet kan appreciëren?
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Ik vind dat mensen die persé bij een grootbank willen blijven niet moeten klagen over de kosten. Ga bij een internetbank
+ 10,00centiempje schreef: ↑15 november 2018, 18:10Wat een bizar antwoord? 10 euro betalen voor iets dat gratis kan, is 10 euro teveel. Wat doe je op Spaargids als je 10 euro per jaar niet kan appreciëren?
ga bij een internetbank, en leef gratis
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Alsof van bank veranderen geen geld kost als je daar ook met een lening zit... Zo simpel is het helaas niet
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
En ik vind je opmerkingen idioot, maar he, je blijft ook maar schrijven. Zie mijn vorige opmerking, zomaar veranderen kan niet altijd.
Als je bij een bank gebonden bent door een leningsclausule, dan heb je daar zélf mee ingestemd in het contract.
Contract is contract
Contract is contract
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Bij aanvang was de rekening gratis.
Als je niets constructiefs te schrijven hebt, doe het dan niet.
Als je niets constructiefs te schrijven hebt, doe het dan niet.
als een bank zijn condities wijzigt in je nadeel, heb je steeds de optie om je overeenkomst op te zeggen zonder kosten
Toen ik in 2010 bij KBC klant werd koste een rekening 36euro per jaar.
Nu gratis.
betaal wel 5euro bij Beobank voor mastercard. Betaal ook 20cent per afhaling bij KBC als ik aan andere bankautomaat ga.
Ben een uur aan het wandelen om geld af te halen nu. Mijn conditie dankt KBC
Nu gratis.
betaal wel 5euro bij Beobank voor mastercard. Betaal ook 20cent per afhaling bij KBC als ik aan andere bankautomaat ga.
Ben een uur aan het wandelen om geld af te halen nu. Mijn conditie dankt KBC
Ik las in de mededelingen nog over een aantal wijzigingen, waarvan ik de eerste de belangrijkste vind.
Voor de andere 2 kan ik het verschil met de huidige toestand niet direct inschatten.
- er wordt een tarief van 5,00 euro aangerekend voor bepaalde wijzigingen aan de diensten die aan de betaalkaart verbonden zijn (activering van Maestro buiten de Europese Unie of wijziging van de kaartlimiet) die verricht worden aan het loket van uw ING-kantoor.
- Internationale betalingen: de provisie die ingehouden wordt voor betalingen in euro of een andere munteenheid van of naar een rekening aangehouden buiten de Europese Economische Ruimte bedraagt minimaal 12,10 euro.
- Internationale cheques: de provisie die ingehouden wordt voor de betaling van internationale cheques bedraagt minimaal 12,10 euro.
Voor de andere 2 kan ik het verschil met de huidige toestand niet direct inschatten.
- er wordt een tarief van 5,00 euro aangerekend voor bepaalde wijzigingen aan de diensten die aan de betaalkaart verbonden zijn (activering van Maestro buiten de Europese Unie of wijziging van de kaartlimiet) die verricht worden aan het loket van uw ING-kantoor.
- Internationale betalingen: de provisie die ingehouden wordt voor betalingen in euro of een andere munteenheid van of naar een rekening aangehouden buiten de Europese Economische Ruimte bedraagt minimaal 12,10 euro.
- Internationale cheques: de provisie die ingehouden wordt voor de betaling van internationale cheques bedraagt minimaal 12,10 euro.
Dus nu nog snel met z'n allen onze kaart activeren voor gebruik buiten de EU? 
De oplichters zullen u dankbaar zijn dat ze nu buiten Europa ook de kaart kunnen misbruiken
indien ze niet is geactiveerd dan kan er tenminste buiten Europa al geen misbruik van gemaakt worden
indien ze niet is geactiveerd dan kan er tenminste buiten Europa al geen misbruik van gemaakt worden
Bij de meeste banken (ik denk eigenlijk bij allemaal) is die activering voor buiten Europa iets wat tijdelijk kan maar niet blijvend. Laat ons zeggen 3 maanden of zo.
Als je het nu gauw gratis laat doen is de activatie al niet meer geldig tegen de tijd dat je op reis gaat.
Je kan het wel zelf doen, zelfs in het mobiel bankieren, in de doe-het-zelf-zone. Dan is het gratis, want daar sprak hun mededeling niet over.
Als je het nu gauw gratis laat doen is de activatie al niet meer geldig tegen de tijd dat je op reis gaat.
Je kan het wel zelf doen, zelfs in het mobiel bankieren, in de doe-het-zelf-zone. Dan is het gratis, want daar sprak hun mededeling niet over.
Ooit al eens van Card Stop gehoord, Paul? Handig ding moet ik zeggen. En of ze nu geld afhalen in of buiten de EU maakt voor mij nu niet veel uit.
Mijn Argenta bankkaart is eenmalig geactiveerd voor de VS, twee jaar geleden, en dit jaar er opnieuw mee op reis kunnen gaan