internetwinkels
Re: internetwinkels
Door de cashback is Coolblue voor mij nog vaak de goedkoopste, je hebt ook prima service indien je een probleem zou hebben.
Voor electronica check ik ook Redcoon & Conrad.
Voor boeken check ik TheBookDepository.
Voor muziek check ik Play.com.
Voor electronica check ik ook Redcoon & Conrad.
Voor boeken check ik TheBookDepository.
Voor muziek check ik Play.com.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
ik check vooral overzichtswebsites, dat gaat veel sneller
kieskeurig.be/beslist.be voor belgie/nederland
geizhalz.de voor duitsland, zit amazon.de al in
en amazon.fr dan apart (andere franse webshops zijn bijna nooit interessant)
kieskeurig.be/beslist.be voor belgie/nederland
geizhalz.de voor duitsland, zit amazon.de al in
en amazon.fr dan apart (andere franse webshops zijn bijna nooit interessant)
Hier al veel bespaard op amazon.de
Is ook wel opletten soms, prijzen voor eenzelfde artikel kunnen ook wel eens fluctueren. Zal ook wel te maken hebben met aanbiedingen door derden.
Bol.com lijkt soms goedkoop, maar is dat niet altijd.
Vb 120 tabletten dreft platinum €22.50, afficheren ze 50% korting
Bij kruidvat kosten die gewoon €11.99 voor 65. Soms staan die in promo aan €9.99
Kleine electronica soms China via ebay.
Verder, zoals hierboven ook aangegeven -> vergelijken is de boodschap.
Verzendkosten mee opnemen in de vergelijking...
Is ook wel opletten soms, prijzen voor eenzelfde artikel kunnen ook wel eens fluctueren. Zal ook wel te maken hebben met aanbiedingen door derden.
Bol.com lijkt soms goedkoop, maar is dat niet altijd.
Vb 120 tabletten dreft platinum €22.50, afficheren ze 50% korting
Bij kruidvat kosten die gewoon €11.99 voor 65. Soms staan die in promo aan €9.99
Kleine electronica soms China via ebay.
Verder, zoals hierboven ook aangegeven -> vergelijken is de boodschap.
Verzendkosten mee opnemen in de vergelijking...
ik bestel nogal veel batterijtjes.Er is veel verschil in leveranciers.laatst kocht ik een knoopcel voor mijn thermometer,en die koste 79 cent,maar toen ik eens goed rondsurfte vond ik een leverancier voor 2 knoopcellen aan 78 cent.Daarom is mijn advies,uitkijken is de boodschap.
-
Ranter the 2nd
- Full Member

- Contacteer:
Iemand ervaring met een internetschop voor inbouwspots voor buiten?
Iemand ervaring met een internetschop voor kwaliteitsvolle ledspots?
-
argov
- Full Member

- Contacteer:
Conrad.be is hier zeker de beste (is een Duitse hardware verkoper). Website ziet er niet fancy uit, maar leveren wel zeer snel spullen van goede kwaliteit voor een scherpe prijs (zijn in hun categorie overigens de grootste van Europa). Alles wordt geregeld vanuit Duitsland.
Zoals gezegd conrad is interessant.Ranter the 2nd schreef:Iemand ervaring met een internetschop voor inbouwspots voor buiten?
Deze Belgische webwinkel is ook goed voor verlichting:
https://www.dmlights.be/
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Gazelle e-bike, accu (type zilver) na 4 jaar defect. Fiets aangekocht bij Ixxx in Hasselt. Prijs nieuwe accu...500 euro.
Hollandbikeshop aan huis geleverd voor 346.
Hollandbikeshop aan huis geleverd voor 346.
-
philippevh
- Newbie

- Contacteer:
MeOnline schreef:
Ben nog wachtende op de levering, maar het prijsverschil met de winkel is toch flink...
Op internet kan je dikwijls koopjes doen, maar veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en kopen gewoon alles in hun plaatselijke winkel... Goed voor die winkels, die mogen blijven bestaan, maar soms zijn de verschillen zo groot dat ik het toch zonde vindt van de zuurverdiende centjes...
Bent U tevreden over de kwaliteit van de ladder? Ik overweeg er daar ook één te kopen.
Dag Philippe, je bedoelt toch www.ladder-kopen.be veronderstel ik? Want daar heb ik de mijne gekocht...
Ben er zeer tevreden van. Aluminium en Duitse makelij. Stevig en goedkoop... Kan er eigenlijk niets slecht over zeggen... Misschien dat de leverkost wat lager kon, maar dat is dan ook alles...
Ben er zeer tevreden van. Aluminium en Duitse makelij. Stevig en goedkoop... Kan er eigenlijk niets slecht over zeggen... Misschien dat de leverkost wat lager kon, maar dat is dan ook alles...
-
philippevh
- Newbie

- Contacteer:
Hallo MeOnline,MeOnline schreef:Dag Philippe, je bedoelt toch http://www.ladder-kopen.be veronderstel ik? Want daar heb ik de mijne gekocht...
Dat bedoelde ik inderdaad. Heb er intussen een ladder besteld.
Bedankt voor het antwoord!
Graag gedaanphilippevh schreef:Hallo MeOnline,MeOnline schreef:Dag Philippe, je bedoelt toch http://www.ladder-kopen.be veronderstel ik? Want daar heb ik de mijne gekocht...
Dat bedoelde ik inderdaad. Heb er intussen een ladder besteld.
Bedankt voor het antwoord!
die reclame zal hier lang blijven staan 
iets anders : toevallig zie ik op groupon fietslichten staan die ik ook drie maand geleden gekocht heb op aliexpres.
groupon : 4 euro voor 1 paar incl batterijen (6 nodig voor een paar) + verzend 3 euro = 7 euro
aliexpres : 52 cent per stuk, dus 1,04 euro per paar excl batterijen incl verzend . Batterijen via aliexpres : 3.19 euro voor tien - dus 2 euro voor 6. TOTAAL : 3,04 euro
Groupon beweert 69% korting...
Koop je drie paar via groupon : 13 euro
Aliexpres : 9,.. euro
iets anders : toevallig zie ik op groupon fietslichten staan die ik ook drie maand geleden gekocht heb op aliexpres.
groupon : 4 euro voor 1 paar incl batterijen (6 nodig voor een paar) + verzend 3 euro = 7 euro
aliexpres : 52 cent per stuk, dus 1,04 euro per paar excl batterijen incl verzend . Batterijen via aliexpres : 3.19 euro voor tien - dus 2 euro voor 6. TOTAAL : 3,04 euro
Groupon beweert 69% korting...
Koop je drie paar via groupon : 13 euro
Aliexpres : 9,.. euro
Groupon zal wel in orde zijn met Bebat / Recupel / Val-i-pac bijdrages voor de verwerking van het afval.
De site die U noemt niet, hoog tijd dat de douane hiertegen optreedt want meestal zijn die spullen ook nog namaak... Zendingen tegenhouden en vernietigen. Dergelijk Free rider gedrag kost bona fide webshops niet enkel geld, maar is ook slecht voor de werkgelegenheid in onze contreien.
De site die U noemt niet, hoog tijd dat de douane hiertegen optreedt want meestal zijn die spullen ook nog namaak... Zendingen tegenhouden en vernietigen. Dergelijk Free rider gedrag kost bona fide webshops niet enkel geld, maar is ook slecht voor de werkgelegenheid in onze contreien.
tja, via aliexpress geen btw of invoerrechten (als je onder de 22 euro blijft). Scheelt onmiddellijk al 21%.
Van namaak weet ik niet, tis niet dat het bij groupon een merk is. En het kost werkgelegenheid in ... Nederland (want daar zal waarschijnlijk wel het distributiecentrum zijn). Mijn lampjes zijn geleverd door Bpost briefpost.
Maar ik begrijp uw reactie.
Van namaak weet ik niet, tis niet dat het bij groupon een merk is. En het kost werkgelegenheid in ... Nederland (want daar zal waarschijnlijk wel het distributiecentrum zijn). Mijn lampjes zijn geleverd door Bpost briefpost.
Maar ik begrijp uw reactie.