Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Veel verrichtingen gedaan precies 
47 om precies te zijn. Eigenlijk normaal als je Keytrade als je hoofdbank gebruikt.
Op jaarbasis zou dat een winst zijn (piekperiode rond de feestdagen niet meegerekend) van 28 euro, wat toch een mooie bonus is en meer dan waar je aan denkt als je gewoon die 5 cent per verrichting ziet.
Wie het kleine niet eert...

47 om precies te zijn. Eigenlijk normaal als je Keytrade als je hoofdbank gebruikt.
Op jaarbasis zou dat een winst zijn (piekperiode rond de feestdagen niet meegerekend) van 28 euro, wat toch een mooie bonus is en meer dan waar je aan denkt als je gewoon die 5 cent per verrichting ziet.
Wie het kleine niet eert...
-
- Newbie
Wij hebben in de familie met 3 personen afgesproken om via bestendige opdrachten 2x per maand naar elkaar 1 cent over te schrijven, dat zijn dus 2x per maand 9 'verrichtingen' x 5 cent = 90 cent, bovenop onze normale verrichtingen. Dat doen we al jaren, en blijkbaar doet keytrade daar niets tegen, nog nooit hebben we daar een opmerking over gehad. We zijn nu zinnens om dat spelletje uit te breiden naar 6 personen. Zijn hier nog mensen die dit doen, dan kunnen we misschien afspreken om dat massaal te doen?
Mvg,
Sven
Mvg,
Sven
En eigenlijk is het meer dan dat als je vergelijkt met andere banken.haelewyn schreef:Op jaarbasis zou dat een winst zijn (piekperiode rond de feestdagen niet meegerekend) van 28 euro, wat toch een mooie bonus is en meer dan waar je aan denkt als je gewoon die 5 cent per verrichting ziet.
Vroeger zat ik bij KBC en daarvoor BNP, en daar moest je betalen voor je zichtrekeningen.
De bonus is dus niet enkel die 5-cent actie, maar ook nog eens de kostprijs van een zichtrekening bij die andere banken.
PS @Haelewyn: Ik herinnerde me dit bericht van u:
ing-belfius-of-andere-bank-t19165.html? ... de#p236882" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zeg je:Bankshoppen doe ik vooral met mijn buikgevoel. Dat gevoel zegt me dat ik bv Axa, Bpost Bank en Keytrade niet mijn hoofdbank wil maken.
Ben je van gedacht veranderd dan?haelewyn schreef:Veel verrichtingen gedaan precies![]()

Laatst gewijzigd door anonymous op 13 januari 2016, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel, om eerlijk te zijn, hoop ik dat KT jullie een brief stuurt dat jullie uitgesloten worden van de actie.SvenMannaerts schreef:Wij hebben in de familie met 3 personen afgesproken om via bestendige opdrachten 2x per maand naar elkaar 1 cent over te schrijven, dat zijn dus 2x per maand 9 'verrichtingen' x 5 cent = 90 cent, bovenop onze normale verrichtingen. Dat doen we al jaren, en blijkbaar doet keytrade daar niets tegen, nog nooit hebben we daar een opmerking over gehad. We zijn nu zinnens om dat spelletje uit te breiden naar 6 personen. Zijn hier nog mensen die dit doen, dan kunnen we misschien afspreken om dat massaal te doen?
Dit is zuiver een actie om fraude te plegen op het systeem. Door mensen als dit, worden goeie acties afgeschaft voor iedereen.
Effe quote uit de voorwaarden:
Keytrade Bank behoudt zich het recht om dit aanbod gedeeltelijk of integraal te annuleren omwille van technische redenen
(servers, database) en/of een vermoeden van, of bewezen fraude en/of misbruik. En dat zonder enige verplichting tot
compensatie van de begunstigde. Keytrade Bank kan tevens een begunstigde uitsluiten in geval van vermoeden tot, of
bewezen fraude en/of misbruik en dat zonder enig recht op schadevergoeding voor de uitgesloten begunstigde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
@anonymous:
Don't feed the trolls...
Don't feed the trolls...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Die zijn uitgesloten van de 5¢ actie.SvenMannaerts schreef:... via bestendige opdrachten ...

Het aanbod is geldig voor elke nationale verrichting die uitgevoerd wordt op de Keytrade Bank zichtrekening
(betalingen via debetkaart, overschrijvingen, afhalingen met debetkaart, domiciliëringen, ...), behalve permanente
opdrachten, internationale overschrijvingen en verrichtingen via de kredietkaart.
los daarvan hebben de banken tegenwoordig een heel streng aanvaardingsbeleid
"smurfen" die bv. elke maand 3000 euro cash op een rekening storten om "wit-was" te doen lopen bij banken onherroepelijk tegen de lampt ( de tijd vandaag )
als ze dan iemand tegenkomen die voor 5 cent,een heel carrousel op poten zet, dan houden ze die misschien extra in de gaten op andere vlakken en zullen ze die misschien vlug doorgeven aan de antiwitwascel.
"smurfen" die bv. elke maand 3000 euro cash op een rekening storten om "wit-was" te doen lopen bij banken onherroepelijk tegen de lampt ( de tijd vandaag )
als ze dan iemand tegenkomen die voor 5 cent,een heel carrousel op poten zet, dan houden ze die misschien extra in de gaten op andere vlakken en zullen ze die misschien vlug doorgeven aan de antiwitwascel.
Ik vind dit triestig, door zo'n praktijken straf je iedereen! Ik kan dit ook makkelijk samen met mijn broer doen of elke betaling opsplitsen in 5 deelbetalingen maar vroeg of laat straft Keytrade iedereen omdat er enkel profiteurs tussen zitten.SvenMannaerts schreef:Wij hebben in de familie met 3 personen afgesproken om via bestendige opdrachten 2x per maand naar elkaar 1 cent over te schrijven, dat zijn dus 2x per maand 9 'verrichtingen' x 5 cent = 90 cent, bovenop onze normale verrichtingen. Dat doen we al jaren, en blijkbaar doet keytrade daar niets tegen, nog nooit hebben we daar een opmerking over gehad. We zijn nu zinnens om dat spelletje uit te breiden naar 6 personen. Zijn hier nog mensen die dit doen, dan kunnen we misschien afspreken om dat massaal te doen?
Mvg,
Sven
En, heb jij hier vandaag speciaal een nieuw account geopend om zulke zever te komen vertellenSvenMannaerts schreef:Wij hebben in de familie met 3 personen afgesproken om via bestendige opdrachten 2x per maand naar elkaar 1 cent over te schrijven, dat zijn dus 2x per maand 9 'verrichtingen' x 5 cent = 90 cent, bovenop onze normale verrichtingen. Dat doen we al jaren, en blijkbaar doet keytrade daar niets tegen, nog nooit hebben we daar een opmerking over gehad. We zijn nu zinnens om dat spelletje uit te breiden naar 6 personen. Zijn hier nog mensen die dit doen, dan kunnen we misschien afspreken om dat massaal te doen?
Mvg,
Sven

Oh, neen: ook nog een paar zeverberichten elders, zie ik.
Goed geheugen heb jij anonymousanonymous schreef:[
Ben je van gedacht veranderd dan?

Die 47 verrichtingen : dat ging over onze forumgenoot die 2.35 euro gestort kreeg op zijn rekening van Keytrade.
Het ging niet over mezelf. Quoten was duidelijker geweest, maar niet iedereen ziet graag veel quotes hier.
Ik heb bij Keytrade mijn rekeningen afgesloten om redenen die ik hier ook al op het forum heb geschreven.
Niet van idee veranderd. Een deur die dicht gaat blijft de komende tien jaar (minstens) dicht.
Voor mij klikt het nog altijd niet met die bank, al wil ik hun voordelen niet ontkennen.
Eén van die voordelen is de zichtrekening waar je nog geld op toe krijgt.. als je KT als je hoofdbank gebruikt is dat op jaarbasis een mooi voordeel naar mijn mening.
Ik kan me eveneens niet vinden in het systeem (kan je 't zo noemen ?) dat Sven hier schrijft.. Ik zou makkelijk naar mezelf op andere bankrekeningen elke maand 10 verrichtingen kunnen doen met 1 euro en die telkens weer terugstorten.
Net als mensen die Base Unlimited gingen gebruiken als babyfoon vind ik dat 'erover' en een aanslag op de portemonnee van mensen die niet profiteren.
Maar misschien is Sven ook liever forumlid dan visser als hobby

Die haalt zeker een uurloon van 1,5 euro als die hard werkt. ( pure slavenarbeid wie wil dat nu nog doen ? )
Met wat tegenslag gaan ze het als een soort beroepsinkomen beschouwen omwille van de frekwentie. Kan je ineeens een aansluiting bij een kas voor zelfstandigen doen, en kan je er bovendien nog belastingen op betalen ook.
Met wat tegenslag gaan ze het als een soort beroepsinkomen beschouwen omwille van de frekwentie. Kan je ineeens een aansluiting bij een kas voor zelfstandigen doen, en kan je er bovendien nog belastingen op betalen ook.
-
- VIP member
- Contacteer:
Geen centen maar procenten.
-
- VIP member
- Contacteer:
De aanstichter hier:
Die 47 verrichtingen haal ik redelijk makkelijk. Gebruik amper cash geld en spendeer veel tijd onderweg. Een koffie van één eurovijftig betaal ik gerust met de kaart (in NLD is dat sowieso gewild "pinnen? Ja graag!"). Gemiddeld weekend is makkelijk 7/10 verrichtingen
.
Ps: Doe het niet om de 5 cent actie trouwens.
Die 47 verrichtingen haal ik redelijk makkelijk. Gebruik amper cash geld en spendeer veel tijd onderweg. Een koffie van één eurovijftig betaal ik gerust met de kaart (in NLD is dat sowieso gewild "pinnen? Ja graag!"). Gemiddeld weekend is makkelijk 7/10 verrichtingen

Ps: Doe het niet om de 5 cent actie trouwens.

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
- Newbie
daarom proberen wij zoveel mogelijk verrichtingen te doen. Ik hep elke maand ongeveer 28 euro winst van die 5 cent aksie. Wij doen zo'n 300 verrichtingen per maand (in lus overschrijven van de ene naar de andere) .
god begoed ons