MeDirect ervaring
TIP
Re: MeDirect ervaring
correct!
Wat voor een bizarre actievoorwaarde is dat nu ook...
Re: MeDirect ervaring
Maar Yaris, ligt dat dan aan de bank of de deelnemers?
Of het nu een tube tandpasta is in het Kruidvat of 50 EUR bij MeDirect of (vroeger) bij Hello Bank, je dubbelcheckt toch altijd of je aan de voorwaarden voldoet?
Of het nu een tube tandpasta is in het Kruidvat of 50 EUR bij MeDirect of (vroeger) bij Hello Bank, je dubbelcheckt toch altijd of je aan de voorwaarden voldoet?
Re: MeDirect ervaring
De mensen rekenen: 50 euro op 2500, das 2%.
Terwijl je dat voor bedragen vanaf ruwweg 3180 slechts 1,5% of minder is.
Als ze de relatief hoogste vergoeding willen, lijkt het mij logisch dat daar het meeste risico aan vasthangt
Ik sluit me aan bij poldermol, het is duidelijk genoeg.
Terwijl je dat voor bedragen vanaf ruwweg 3180 slechts 1,5% of minder is.
Als ze de relatief hoogste vergoeding willen, lijkt het mij logisch dat daar het meeste risico aan vasthangt

Ik sluit me aan bij poldermol, het is duidelijk genoeg.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Re: MeDirect ervaring
Een klant "werven" is voor een financiële instelling gemiddeld 700euro waard, per klant.
Als je door die vreemde voorwaarden (om op een paar euro na de bonus niet uit te betalen) je net geworven klanten onmiddellijk terug verliest ... wie is dan de grootste verliezer?
Ik was een promotor ... (belangrijk voor hun NPS)
Als je door die vreemde voorwaarden (om op een paar euro na de bonus niet uit te betalen) je net geworven klanten onmiddellijk terug verliest ... wie is dan de grootste verliezer?
Ik was een promotor ... (belangrijk voor hun NPS)
Re: MeDirect ervaring
Kan je eens uitleggen hoe die 700 euro werd bepaald?Wimble schreef: ↑17 juli 2018, 21:23 Een klant "werven" is voor een financiële instelling gemiddeld 700euro waard, per klant.
Als je door die vreemde voorwaarden (om op een paar euro na de bonus niet uit te betalen) je net geworven klanten onmiddellijk terug verliest ... wie is dan de grootste verliezer?
Ik was een promotor ... (belangrijk voor hun NPS)
Re: MeDirect ervaring
Is een ongeschreven regel waarmee bankiers rekening houden bij commerciële regelingen.Polled schreef: ↑17 juli 2018, 21:27Kan je eens uitleggen hoe die 700 euro werd bepaald?Wimble schreef: ↑17 juli 2018, 21:23 Een klant "werven" is voor een financiële instelling gemiddeld 700euro waard, per klant.
Als je door die vreemde voorwaarden (om op een paar euro na de bonus niet uit te betalen) je net geworven klanten onmiddellijk terug verliest ... wie is dan de grootste verliezer?
Ik was een promotor ... (belangrijk voor hun NPS)
Re: MeDirect ervaring
De kost per klantenwerving is een gekend gegeven, duidelijk niet voor u.
Zelfs een geworven klant voor een beenhouwer is een paar 100 euro waard. Als je bij een beenhouwer terug keert met een potje préparé dat niet vers meer is, geef hem dan snel een 2 gratis potjes en hou je klant tevree.
Dit is het punt dat ik hier wil maken.
Re: MeDirect ervaring
Sorry dat ik een vraag stel en niet zomaar je antwoord aan wil nemen als er zomaar met cijfers wordt gegoocheld.Wimble schreef: ↑17 juli 2018, 22:01
De kost per klantenwerving is een gekend gegeven, duidelijk niet voor u.
Zelfs een geworven klant voor een beenhouwer is een paar 100 euro waard. Als je bij een beenhouwer terug keert met een potje préparé dat niet vers meer is, geef hem dan snel een 2 gratis potjes en hou je klant tevree.
Dit is het punt dat ik hier wil maken.
Re: MeDirect ervaring
Dat is een term uit de customer-service experience...
NPS staat voor Net Promotor Score en als je dan een promotor bent, wilt dat zeggen dat je je leverancier als positief ervaart en zou aanbevelen in je netwerk ;-)
NPS staat voor Net Promotor Score en als je dan een promotor bent, wilt dat zeggen dat je je leverancier als positief ervaart en zou aanbevelen in je netwerk ;-)
Re: MeDirect ervaring
Dan vind ik het nog erger... Reclameren op een actie, waarvan hij niet eens deftig de voorwaarden gelezen had. En dan hier zo hoog van de toren komen blazen... Triestig !
Re: MeDirect ervaring
Annetje,
Punt is dat het hier over een paar euro (minder dan 10euro) verschil gaat om al dan niet de bonus te ontvangen.
En eerlijk gezegd, neen ik had de kleine lettertjes niet gelezen omdat ik niet verwacht had dat er aan dergelijke vreemde voorwaarde moest voldaan worden. Uiteraard had ik dan een paar honderd euro meer belegd om dit niet voor te hebben. Bij geen enkele andere actie van andere financiële instellingen heb ik iets dergelijks tegengekomen.
Bijkomend, moet je daarvoor een klant(en) laten vallen? Zou daar toch eens een vergaderingske over plannen mocht ik daar werken ...
Re: MeDirect ervaring
Heren,
Onderschat NOOIT de domheid van mensen. Onlangs had Binck ook weer een actie. Toen ik het reglement had gelezen, was mijn interesse al direct weg. Yep, ik lees de spelregels. Toch logisch vind ik.
Onderschat NOOIT de domheid van mensen. Onlangs had Binck ook weer een actie. Toen ik het reglement had gelezen, was mijn interesse al direct weg. Yep, ik lees de spelregels. Toch logisch vind ik.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
