MeDirect Spaarrekeningen: rente verhoging
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Spaarrekeningen: rente verhoging
Oei sorry,ik had je tekst te snel gelezen. Ik dacht dat je dit jaar al twee +500 euro overschrijvingen had gedaan.
Antwoord blijft hetzelfde, overschrijvingen onder 500 euro moet je niet meetellen:)
Antwoord blijft hetzelfde, overschrijvingen onder 500 euro moet je niet meetellen:)
Ik dacht dat je maar maximum 500 euro per maand naar Maandsparen Max kan zetten.
Geen idee hoeveel je van Fidelity naar Maandsparen en terug naar Fidelity wil overzetten, maar ik veronderstel van vele meer dan 500 euro.
[/quote]Ik dacht dat je maar maximum 500 euro per maand naar maandsparen Max kan zetten.
Geen idee hoeveel je van Fidelity naar Maandsparen en terug naar Fidelity wil overzetten, maar ik veronderstel van vele meer dan 500 euro.[/quote]
Goed punt. Dan is de optie een Dynamic spaarrekening openen.
Geen idee hoeveel je van Fidelity naar Maandsparen en terug naar Fidelity wil overzetten, maar ik veronderstel van vele meer dan 500 euro.[/quote]
Goed punt. Dan is de optie een Dynamic spaarrekening openen.
Ook bij MeDirect gaat spaarrente boven 1 procent
De onlinespaarbank MeDirect verhoogt vanaf 15 december de rente op zijn spaarboekjes. Op de gewone spaarrekening, Dynamic Sparen, stijgt de basisrente van 0,35 naar 0,55 procent. Hier bovenop geldt er een premie van 0,15 procent. Op de zogeheten Fidelity blijft de basisrente op 0,2 procent, maar stijgt de premie van 0,45 naar 0,85 procent. (De Tijd)
-
Sammy2
Re: Ook bij MeDirect gaat spaarrente boven 1 procent
Nog ruim onvoldoende als ik met SANTANDER vergelijk.
-
anonymous9433
-
anonymous9433
-
Sammy2
Hoeft ook niet haalbaar te zijn voor iedereen. Neem gewoon het alternatief: er zijn er twee vanaf 1€ spaargeld.
-
anonymous9433
Maar dat is wel de hoogrentende spaarrekening: de Vision Max met 1,2% (incl. getrouwheidspremie-.
Het ging toch over rekeningen van Santander die meer opbrengen dan wat MeDirect geeft?
De andere rekeningen van Santander geven 1% (Vision Plus) en 0,6% (Vision).MeDirect geeft 1,05% op de Fidelity spaarrekening en je moet niet minimum 125.000 euro inleggen.
-
Sammy2
Volgens mij mag ook de "Simulator" aangepast worden "per direct". Het verschil wordt zo nog duidelijker. Mijn gedacht.
Nieuwe rentes:m-peeters schreef: ↑9 december 2022, 20:42Maar dat is wel de hoogrentende spaarrekening: de Vision Max met 1,2% (incl. getrouwheidspremie-.
Het ging toch over rekeningen van Santander die meer opbrengen dan wat MeDirect geeft?
De andere rekeningen van Santander geven 1% (Vision Plus) en 0,6% (Vision).MeDirect geeft 1,05% op de Fidelity spaarrekening en je moet niet minimum 125.000 euro inleggen.
MeDirect Dynamic: 0,55% + 0,15%
Santander Vision: 0,75% + 0,25%
MeDirect Fidelity: 0,20% + 0,85%
Santander Vision+: 0,50% + 0,90%