db heeft intresten voor 2011 reeds gestort
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: db heeft intresten voor 2011 reeds gestort
En jawel, negatief saldo op mijn fidelity rekening zoals verwacht eigenlijk, had de rekening leeggemaakt op 15 december nadat de getrouwheidspremia was verworven. Het negatief saldo komt overeen met de basisintrest voor de periode van 15 tot 31 december, ben eens benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. 
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
how how how, heb half december enkel het kapitaal af gehaald, niet de intresten die had als valutadatum 1-1-2012, op 2 januari heb ik die intresten dan overgeboekt. Mag toch mijn kapitaal overboeken, das van mij en de getrouwheidspremie was half december dus al verworven. Zie dus helemaal niet in wat ik mis gedaan heb, op 2 januari heb ik intresten overgeboekt met valutadatum 1 januari.
En ik heb hier ergens gelezen dat op een spaarrekening geen negatieve intresten kunnen aangerekend worden, lijkt mij dus dat het aan DB is om dit op te lossen.
En ik heb hier ergens gelezen dat op een spaarrekening geen negatieve intresten kunnen aangerekend worden, lijkt mij dus dat het aan DB is om dit op te lossen.
Laatst gewijzigd door Hago op 6 januari 2012, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Weet ik natuurlijk ook wel, alleen stond op 2 januari nog altijd die intrest met valutadatum 1-1-2012 eenzaam op mijn fidelity rekening en heb die dus maar overgeboekt. En volgens mij kun je op een spaarboekje niet onder 0 gaan, lijkt mij dus wel aan DB om dit aan te zuiveren met terugwerkende kracht.
En je moet mij één reden geven waarom ik mijn kapitaal op een rekening moet laten staan tot eind december als die rekening slechts 1% basisintrest opbrengt terwijl de gewone spaarrekening bij Rabobank mij ondertussen bijna het dubbele heeft opgebracht.
En je moet mij één reden geven waarom ik mijn kapitaal op een rekening moet laten staan tot eind december als die rekening slechts 1% basisintrest opbrengt terwijl de gewone spaarrekening bij Rabobank mij ondertussen bijna het dubbele heeft opgebracht.
ben dus in blijde verwachting, benieuwd hoe lang dat deze keer zal duren ...
Gefeliciteerd. Gewoonlijk duurt dat 9 maanden.
Tenzij het een ezelsdracht is. 
ontmaskerd ... 
Ik denk niet dat Hago zelf gevraagd heeft om eerder dan moet zijn intresten te krijgen.Zoals eerder al vermeld hier,nutteloos en zeer verwarrend van db.
-
plemmens
I had in de periode tussen boeking van de rente en de eigenlijke valutadatum, die dus 01/01/212 is, nog een bedrag afgehaald van de betreffende rekening.
Mijn renteberekening is gisteren herzien en er is 1,06€ door DB terug gevorderd, ttz. het asldo van die rekening is met 1,06€ verminderd.
Ik kan me voorstellen dat als ik het volledige bedarg (kapitaal en reeds geboekte intrest) had afgehaald en als daardoor het saldo nul zou zijn geweest dat ze dan die 1,06€ van de zichtrekening (DB E-account) zouden hebben afgenomen.
Mijn renteberekening is gisteren herzien en er is 1,06€ door DB terug gevorderd, ttz. het asldo van die rekening is met 1,06€ verminderd.
Ik kan me voorstellen dat als ik het volledige bedarg (kapitaal en reeds geboekte intrest) had afgehaald en als daardoor het saldo nul zou zijn geweest dat ze dan die 1,06€ van de zichtrekening (DB E-account) zouden hebben afgenomen.
Die storting van de rente twee weken te vroeg was een flater van Deutsche Bank. Hopelijk hebben ze dat zelf ook ingezien en maken ze dezelfde fout niet opnieuw in december 2012.
Hebben ze anders in 2010 ook al gedaan maar soit mijn Fidelity rekening gebruik ik niet meer wegens te ongunstige voorwaarden en staat dus nu met een klein negatief saldo. Ben gewoon benieuwd hoe DB dat gaat oplossen.
Héhé, bij mij juist hetzelfde hago,sta 9,92 euro in et rood op m'n fidelity account
Wettelijk kan dit normaal gezien niet!
-
Tux
Ik stond 0.60 in het rood op DBspaarrekening. Heb het maar aangezuiverd, geen zin in gedoe...
klopt, kan dus normaal niet, ben gewoon benieuwd hoe ze het gaan oplossen ...dries944 schreef:Héhé, bij mij juist hetzelfde hago,sta 9,92 euro in et rood op m'n fidelity account![]()