Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Verzekeringen Auto / Brand / Hospitalisatie
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Keuze hospitalisatieverzekering

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
99 berichten
  • Pagina 3 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende
Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

Re: Keuze hospitalisatieverzekering

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 2 december 2012, 16:10

Ik stel me toch ook meer en meer vragen over het nut van een hospitalisatieverzekering. Ik heb gelezen dat een 'gemiddelde' ziekenhuisfactuur (bij een echte opname) ongeveer 500 € kost aan de patiënt zelve. Voor dergelijke bedragen is het toch te gek om je te verzekeren?
Uiteraard zijn er gigantische verschillen tussen de facturen onderling. Toch daar ook lees je dat die heel hoge facturen bijna uitsluitend veroorzaakt worden door ereloon-supplementen op éénpersoonskamers. Niemand verplicht je toch om een éénpersoonskamer te nemen? Heel vaak blijken er bovendien geen éénpersoonskamers vrij te zijn.

Nochtans is de teneur overal dat een hospitalisatieverzekering tegenwoordig onontbeerlijk zou zijn. Dit wordt op het eerste zicht nergens in twijfel getrokken. Ik hoor dat dergelijke privé verzekeringen al snel 400-600 € voor ons zouden kosten (gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen). Als ik elk jaar 500€ zelf opzij zet op een spaarrekening aan 2%, dan heb ik na 25 jaar ong. 16.000 €. Daar kan je al behoorlijk wat kosten mee betalen, me dunkt. En als je op medisch gebied wat geluk hebt, kun je die 16.000 € voor jezelf houden. Als je je verzekert, ben je ze zeker al kwijt.

Nu heb ik (gelukkig maar) zeer weinig ervaring met ziekenhuiskosten. Daarom deze vragen:
- ben jij al blij geweest dat je een hospitalisatieverzekering had? Heb jij er al meer uitgehaald dan dat je er in gestoken hebt? Ik heb het uiteraard over zelf betaalde verzekeringen. Als je werkgever betaald, is het uiteraard altijd interessant...
- heeft er iemand al ervaring met hoe moeilijk verzekeringen doen als het echt duur begint te worden? Bijvoorbeeld bij een jarenlange behandeling?

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 2 december 2012, 16:41

Bij een hosverzekering gaat al 21% btw verloren aan de belgische staat, dan nog een 17% aan de makelaar dan nog een pak werkingskosten( administratie) dan nog de aandeelhouders tevreden stellen maw meer dan de helft van de premie is al verloren.

Enkel bij een éénpersoonskamer heeft een hosverzekering zin.
( ereloonsuplementen van 100% en meer)

Omdat er een maximumfactuur bij de ziekteverzekering bestaat ts 350-1800 euro per jaar is m.i. een hospitalisatieverzekering weggooid geld, behalve voor mensen die de luxe van een éénpersoonkamer willen genieten

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 2 december 2012, 16:46

Ik neem aan, Paul, dat de bedragen van de maximumfaktuur, die je daarnet citeerde, afhankelijk zijn van je inkomen.
Kan je daar wat cijfers op plakken?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 2 december 2012, 17:06

Paul

Ik ben het oneens met jou, mijn argumenten.

Een hospitalisatieverzekering (HV) dien je af te sluiten ten laatste op je 64 ste levensjaar.

Stel, je nadert deze magische leeftijd en sluit geen HV af, je vertrouwt op de maximumfactuur, maar, wie garandeerd dat deze maximumfactuur binnen enkele jaren nog bstaat, met een bijna failiete overheid.

En dan sta je daar als 66 jarige, de overheid schafte om besparingsreden de maximumfactuur af, en je bent te oud, zowel bij de mutualiteiten en de prive verzekeraars om nog een HV te kunnen afsluiten.

Ik vertrouw de overheid niet met betrekking tot de maximumfactuur naar de toekomst toe, en heb me bij mijn ziekenfonds CM, een HV aangeschaft, niet duur, en een goede dekking.

Bij de mutualiteiten is er geen dure makelaar, en aandeelhouders, hier is het de solidariteit onder de leden aangeslotenen die de premie laag houd, en zo hoort het.

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 2 december 2012, 17:17

Ik ben het volledig met jou eens, Patrick 1, omwille van alle door jou reeds opgenoemde redenen en dan inzonderheid de onzekerheid over het verder bestaan van de maximumfaktuur.
Juist voor ik 60 werd,heb ik nog vlug een HV afgesloten bij CM, alhoewel ik bij mijn gewezen werkgever ook nog levenslang een tussenkomst krijg bij hospitalisatiekosten.
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 2 december 2012, 17:45

Wij hadden ook eerst een HV via het ziekenfonds. Ik heb er nu eentje van mijn werk, en mijn partner kan er ook een krijgen op het werk. Daar zeiden ze dat we zeker een wachtverzekering moesten nemen bij een privé verzekeraar, omdat we anders later eventueel zeer hogere premies zouden moeten betalen.

Ik snap best wel dat je een verzekering betaalt in de hoop ze nooit nodig te hebben, maar ik heb ergens de indruk dat de premie niet in verhouding staat tot het risico. Mijn autoverzekering is goedkoper dan die hospitalisatieverzekering, terwijl volgens mij de risico's daar veel hoger liggen?
Het voorbestaan van de maximumfactuur? Die zal wel blijven bestaan, alleen zullen de bedragen misschien opgetrokken worden. Maar dat kan evengoed gebeuren met je HV. Wie zegt dat de medische index niet enkele keren serieus zal worden aangepast? Of dat de premies volledig vrij gaan gelaten worden? Waarom zou je daar dan wel op vertrouwen? Wat als de premies zodanig stijgen dat je niet meer wil/kan betalen? Ga je dan stoppen? Dan heb je al die jaren zitten betalen om niet meer gedekt te zijn op het ogenblik dat je ze misschien wel nodig gaat hebben....

Mijn vraag is eigenlijk:
Kan het dat je bijv. aan 25.000 € medische kosten geraakt, en zo ja: zouden deze kosten dan wel gedekt zijn door een HV?
Ik hoor altijd bedragen vallen van ten hoogste enkele duizenden €. Daarvoor kan je toch geen verzekering nemen van 500 € per jaar?
Ik heb ook wel al verhalen gelezen van mensen die > 100.000€ in hun behandeling hebben gestoken, maar vaak gaat het dan over niet erkende medicijnen en/of behandelingen, en ik vraag mij af of een privé HV dat dan wel zou vergoeden?

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 2 december 2012, 17:57

vlo schreef:Ik neem aan, Paul, dat de bedragen van de maximumfaktuur, die je daarnet citeerde, afhankelijk zijn van je inkomen.
Kan je daar wat cijfers op plakken?
inkomensmaximumfactuur inderdaad afhankelijk van het inkomen( schijven op de link )
http://www.riziv.fgov.be/citizen/nl/med ... _4_3_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

sociale maximumfactuur ( is ofwel 350 of wel 450 euro per jaar )

zijn ofwel mensen met een beperkt inkomen OFWEL mensen die een handicap hebben of bv bejaarden die een tussenskomst als mindervalide door het ministerie van sociale voorzorg ( bovenop hun pensioen krijgen ) daar is het niet inkomensgebonden. Ik ken zelfs een euromiljonair met sociaal electriciteitstarief enz. Dit is volkomen wettelijk omdat die persoon is erkend als mindervalide sociale voorzorg.
http://www.riziv.fgov.be/citizen/nl/med ... _4_3.htm#4" onclick="window.open(this.href);return false;

maar inderdaad ik vertrouw de belgische staat ook niet, maar ondertussen bestaat de maxfactuur toch al een tiental jaren

verhoogde tegemoetkoming ziekenfonds is weer iets anders
http://www.riziv.fgov.be/citizen/nl/med ... TH_4_4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb vorige week nog van een invalide vernomen dat die een bijbetaling van ongeveer 5000 euro had gekregen ingevolge een retroactieve KB die invoege is getreden vanaf 01-09-2011. Omwille van de algemene besparingen van de regering heeft men geprobeerd om dat KB niet te ondertekenen. Maar omwille van zwaar gelobby werk is men na een jaar toch bezweken
Laatst gewijzigd door paul op 2 december 2012, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 2 december 2012, 18:02

zwiertje

Kijk eens hoe laag de premies bij alle mutualiteiten zijn, en kijk dan eens bij test-aankoop naar de laatste test van de HV.

Bij mutualiteiten speelt het solidariteitsprincipe onder de leden aangeslotenen, er is geen winstbejag, geen dure, onnodige makelaar, en geen aandeelhouders die alleen winst en rendement willen zien.

Ik, en mijn vrouw, hebben jammer genoeg onze HV bij de CM al nodig gehad, we waren meer dan tevreden,

solidariteit onder aangeslotenen, jong en oud, zonder winstbejag, geef mij de mutualiteit.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 2 december 2012, 18:06

hoe gaat dat praktisch is zijn werk die max. faktuur??? Moet je iets invullen op je belasting brief, of wordt dit rechtstreeks geregeld via je ziekenfonds, of hoe werkt dit???

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 2 december 2012, 18:10

ludo schreef:hoe gaat dat praktisch is zijn werk die max. faktuur??? Moet je iets invullen op je belasting brief, of wordt dit rechtstreeks geregeld via je ziekenfonds, of hoe werkt dit???

gaat automatisch
bij fiscale maximumfactuur zet de fiscus - via de gegevens die ze van het ziekenfonds doorkrijgt - het zelf op je aanslagbiljet.
In de praktijk moet je al keiveel ziek geweest zijn of hoge apothekers kosten of een tijdje gehospitaliseerd geweest zijn of je raakt niet aan de drempel , die voor mensen met een "classe moyenne" inkomen toch wel 1800 euro per jaar is

bij sociale maximumfactuur stort het ziekenfonds het geld zelf op je rekening

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 2 december 2012, 18:12

ludo schreef:hoe gaat dat praktisch is zijn werk die max. faktuur??? Moet je iets invullen op je belasting brief, of wordt dit rechtstreeks geregeld via je ziekenfonds, of hoe werkt dit???

Je mutualiteit geeft ieder jaar automatisch al je uitgaven aan ziektekosten door aan de fiscus, die dan, naargelang de hoogte van je bedragen, automatich met jou afrekend via je belastingssbrief.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 2 december 2012, 22:28

Daar ben ik het volledig mee eens. We hebben onlangs onze KBC-hospitalisatiepolis (na ongeveer 20 jaar) opgezegd en dit na een paar ziekenhuisopnames, pre- en posthospitalisatie-onderzoeken e.d., operaties, kleine ingreepjes en 'dagopnames' (chemokuur) in verband met borstkanker. Mede dankzij de hospitalisatiepolis swingen de kosten de pan uit. Geen sponsoring meer dus voor de verschillende partijen, niet in de laatste plaats voor de verzekeraar.
KBC polis scoort niet goed voor zware ziekten. Er zit een tamelijk laag plafond in hiervoor. (allé, volgens AG insurance toch - ik heb het nog niet zelf gecheckt)
Laatst gewijzigd door nuyttie op 3 december 2012, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

lola123
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer lola123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lola123 » 3 december 2012, 10:10

Mijn bejaarde ouders trekken nu terug via de max-factuur. De ziekenkas (CM) stort nu regelmatig kleine bedragen terug op hun rekening omdat de max. factuur overschreven is. De CM stuurt een bericht als je het bedrag van de max.factuur bereikt hebt, de rest gebeurt automatisch door CM.
Mijn vader is maandenlang gehospitaliseerd geweest na een val (oa omdat er nog geen plaats was in het rusthuis). Hij had een verzekering bij CM met dagvergoeding. Dit een spotgoedkope verzekering en ze betalen dan een 12 euro per dag uit. Die betalingen dekten ongeveer zijn verblijfskosten in het ziekenhuis. Maar er is meer: ondanks dat hij geen gewone hospitalisatieverzekering had liet CM in een brief weten dat ze toch een extra tussenkomst in de ziekenhuisfactuur voorzagen. Daarvoor moesten de facturen van het zieknhuis binnengebracht worden bij de CM. En op deze manier heeft hij bovenop die 12 euro per dag nog meer dan de helft van de factuurbedragen extra teruggetrokken van de ziekenkas (dus zonder klassieke verzekering). Ik was toen tevreden dat er geen plaats was in het rusthuis en hij maanden extra moest verblijven in het ziekenhuis (wachtsituatie). Ipv de dure rusthuisfacturen maakte mijn vader toen elke maand winst op zijn ziekenhuisverblijf.

Ikzelf heb voor mijn gezin na veel overwegen de klassieke CM hospitalisatieverzekering genomen en DKV buitengegooid.

Overschat het nut van de max. factuur ook niet: uit eigen ervaring weet ik dat er talrijke zaken die je medisch moet betalen niet meetellen voor de max. factuur.

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 3 december 2012, 10:28

lola123 schreef:
Overschat het nut van de max. factuur ook niet: uit eigen ervaring weet ik dat er talrijke zaken die je medisch moet betalen niet meetellen voor de max. factuur.
Lola 123,

Is het mogelijk een paar voorbeelden hiervan te geven?

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 3 december 2012, 10:33

Ereloonsuplementen in een KAMER ALLEEN ( van meestal 100% ) die tellen niet mee voor de maxfactuur

maw iemand die op een kamer alleen ligt daar telt de teller van de maxfactuur juist hetzelfde als iemand op een gemeenschappelijke kamer. Voor de rest vallen de uitsluitingen uit de maxfactuur heel goed mee, bv ook de niet terugbetaalbare pijnstillers vallen daaronder

-----------------
Wat is de Maximumfactuur (MAF)?
De MAF biedt elk gezin de garantie dat het niet meer moet uitgeven aan kosten voor geneeskundige verzorging dan een bepaald maximumbedrag (plafond).

Als uw medische kosten in de loop van het jaar dat maximumbedrag bereiken, krijgt u de overige medische kosten volledig terugbetaald.

Welke kosten komen in aanmerking?
•remgeld voor verstrekkingen van artsen, tandartsen, kinesitherapeuten, verpleegkundigen en andere zorgverleners
•remgeld voor geneesmiddelen uit categorie A, B en C en voor magistrale bereidingen (geneesmiddelen die de apotheker zelf maakt)
•remgeld voor technische prestaties (bijvoorbeeld operaties, röntgenfoto’s, labo-onderzoeken, technische testen…)
•persoonlijk aandeel in de ligdagprijs in een algemeen ziekenhuis (volledig) en in een psychiatrisch ziekenhuis (enkel de eerste 365 dagen)
•forfaitair persoonlijk aandeel voor geneesmiddelen tijdens hospitalisatie
•enterale voeding via sonde of stoma voor jongeren van minder dan 19 jaar
•endoscopisch en viscerosynthesemateriaal
•afleveringsmarges (supplement) voor implantaten

-------------------------

als je graag je pijnstillers ( analgetica ) voor 100%ipv 0% laat terugbetalen, de volgendeaanvraag doen
http://www.riziv.be/citizen/nl/medical- ... etica2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

dan krijg je onmiddellijk 20% en later 80% via de maxfactuur

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

99 berichten
  • Pagina 3 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Auto / Brand / Hospitalisatie”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy