advies voor beginner
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: advies voor beginner
@Allen
Een goede raad : Vóór je start met een of andere product moet je vooral bedenken of je baat heb aan het product op zijn eigen
Stel dat op het ogenblik van aankoop/bouwen je betere voorwaarden krijgt voor je hypotheek
Heb je nog altijd een voordeel aan die plan???
Een goede raad : Vóór je start met een of andere product moet je vooral bedenken of je baat heb aan het product op zijn eigen
Stel dat op het ogenblik van aankoop/bouwen je betere voorwaarden krijgt voor je hypotheek
Heb je nog altijd een voordeel aan die plan???
-
anonymous6
Lees vooral pagina 13.Zwiertje schreef:
Vooraleer je nog maar denkt aan ERGO, zeker deze draad lezen :
vragen-over-ergo-kosten-t11473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar doet een ex-Ergo verkoper de totale kosten uit de doeken.
Duizelingwekkend. Gelukkig dat ik daar (= Ergo) nooit klant van geweest ben.
-
anonymous6
Wat op pag.13 staat is naakte BELGISCHE realiteit.jensica schreef: Wat te lezen valt in "vragen-over-ergo-kosten-...-" gaat over een Nederlands product? Wat heeft België hiermee te maken? andere wetgeving e.d.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Als jij één of andere economische richting gestudeerd hebt in het hoger onderwijs (wat ik betwijfel) en ik vind met dt schrijft, dan zakt jouw geloofwaardigheid diep sub-zerojensica schreef:
En wat ik niet kunnen vindt is dat hier producten worden afgebroken, van gelijk welke bank/maatschappij.
Zeker niet door de leeks die denken dat ze alles van alle producten afweten, maar eigenlijk gewoon zin hebben om wat onnozel te gaan doen.
Verder moeten we de keuze misschien overlaten aan Vixducis zelf?
Misschien moet iedereen die geen financiële achtergrond heeft zich onthouden van commentaar...
Ik bied hier enkel de kans aan om een vergelijking op maat te maken, dat is mijn job.
Is vooral een groot vertrouwen hebben in de huidige en alle toekomstige regeringen...jensica schreef:En ik heb een verbintenis met al mijn klanten dat wanneer de regering er ooit in slaagt om toch te taksen te verhogen, ik het verschil persoonlijk terugbetaal aan mijn klanten. Als dat geen vertrouwen hebben is in een product...
Ik weet niet over welke bedragen het gaat, maar ik zou er toch mee oppassen om zo'n persoonlijke verbintenissen te maken.
We zijn allemaal LEEKS ?
Ik denk dat het een soort prei is .
Jessica snapt niet dat dit een forum is waar men meningen uitwisselt en vragen probeert te beantwoorden zodat mensen niet in de valkuilen tuimelen door eenzijdig advies aan te nemen.Je bent adviseur maar spreekt wel over persoonlijk borg staan voor uw klanten ?
Dan hoop ik dat je niet veel klanten hebt of veel kapitaal om uit te delen .
Ik denk dat het een soort prei is .
Jessica snapt niet dat dit een forum is waar men meningen uitwisselt en vragen probeert te beantwoorden zodat mensen niet in de valkuilen tuimelen door eenzijdig advies aan te nemen.Je bent adviseur maar spreekt wel over persoonlijk borg staan voor uw klanten ?
Dan hoop ik dat je niet veel klanten hebt of veel kapitaal om uit te delen .
Ze dacht misschien dat het voor beginnende adviseurs was...
Mijn leraar wiskunde zei altijd:" je moet niet dachten, je moet nadenken !"
Mijn leraar wiskunde zei altijd:" je moet niet dachten, je moet nadenken !"
Hallo iedereen mijn vraag is volgende naar een zwaar ongeval te hebben gehad zal mijn geld in 1 maal gestort worden dwz dat ik enkel van dat moet leven maar hoe ik het moet beleggen geeft me zware zorgen mijn bank raad me priviat banking aan andere obiligatis ik weet het echt niet zoals u zult beseffen gaat het om veel geld
bedankt
bedankt
Verander zo snel mogelijk van bank, private banking laten aanraden in uw situatie?!?
Veel EUR obligaties zijn er niet op dit moment. Blijft over, qua "veilige" beleggingen: beleggingsfondsen in obligaties, TAK21 (maar je ziet hier je totaal bedrag, maar pas na minimum 8 jaar terug), Termijnrekening ook hier pas je volledige bedrag na looptijd.
Veel EUR obligaties zijn er niet op dit moment. Blijft over, qua "veilige" beleggingen: beleggingsfondsen in obligaties, TAK21 (maar je ziet hier je totaal bedrag, maar pas na minimum 8 jaar terug), Termijnrekening ook hier pas je volledige bedrag na looptijd.
Ik vermoed dat je totale leek bent in beleggen.
Op één twee drie een professional worden is niet mogelijk !
Lees volgend artikel eens: ik vermoed dat je er inspiratie in gaat vinden: --- url verwijderd, geen reclame aub ---Een product zonder risico en fiscaal voordelig
Op één twee drie een professional worden is niet mogelijk !
Lees volgend artikel eens: ik vermoed dat je er inspiratie in gaat vinden: --- url verwijderd, geen reclame aub ---Een product zonder risico en fiscaal voordelig
Bedankt voor de infojosbos schreef:Verander zo snel mogelijk van bank, private banking laten aanraden in uw situatie?!?
Alvast veel beterschap gewenst na het ongeval! Het is ook alvast een goed idee om zoveel mogelijk advies te vragen en niet blind je bank te vertrouwenoudje 66 schreef:Hallo iedereen mijn vraag is volgende naar een zwaar ongeval te hebben gehad zal mijn geld in 1 maal gestort worden dwz dat ik enkel van dat moet leven maar hoe ik het moet beleggen geeft me zware zorgen mijn bank raad me priviat banking aan andere obiligatis ik weet het echt niet zoals u zult beseffen gaat het om veel geld
Eén belangrijke tip: spreiden, spreiden, spreiden. Je geld moet in meerdere (veilige) beleggingsvormen zitten:
- een deel op een hoogrentende spaarrekening (rabobank wordt door meesten als een erg veilige bank beschouwd met vrij hoge rentes)
- een deel in obligaties (of een obligatiefonds)
- een deel in conservatieve beleggingsfondsen (carmignac patrimoine misschien?)
- een deel in een hoogrentende termijnrekening of kasbons
- ...
Laat je door niets of niemand, ook niet hier op het forum, overtuigen om al je geld in één product of één bank te steken. Ik herhaal: de enige manier om veilig te beleggen is je geld te spreiden.
Denk terug aan 2007: Fortis was een heel veilig aandeel, bracht goed op, daar kon je volgens zo goed als iedereen 100% zeker je geld in steken aan 20 euro per aandeel. Kon alleen maar stijgen... een dik jaar later waren die aandelen minder dan een halve euro waard.
Maak je eigen keuzes met je geld, laat je door mensen adviseren, maar laat mensen niet voor jou beslissen. Succes!