Cash geld afhalen bij de KBC
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Cash geld afhalen bij de KBC
Denk wel dat sedert gisteren dat Kaaimaneilanden niet meer aantrekkelijk worden en dat zij mogelijk ook in een bankencrisis gaan terechtkomen wegens het niet goed beveiligen van de klantengegevens.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Een cashvrije wereld zou nefast zijn voor de jonge meisjes vrees ik. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Als ambtenaar kun je dan ook goed weten hoe ambtenaren te werk gaan. Ze hebben hun quota, bv 1 op 2 verdachte transacties moet leiden tot een vervolging, dus als hun statistieken niet goed zitten, blijven ze zoeken tot ze iets vinden en iets vinden zullen ze, hoe eerlijk en plichtsbewust je claimt te zijn (en dan spreek ik niet over malafide zaken, maar over vergetelheidjes zoals bv. Franse fondsen in de pb).Lukske schreef:Dat is toch geen probleem gezien ik kan bewijzen vanwaar het komt.
Ik heb absoluut geen geheimen en men mag alles inkijken.
Het is eerlijk verdiend met mijn ambtenarenzweet.
Enkel foefelaars kunnen daar een probleem mee hebben.
Daarbij. We kunnen dan direct een keer zien hoe goed dat systeem van verdachte transacties werkt.
Als men steeds kleinere bedragen gaat moeten verantwoorden zal men tegelijk ook iets moeten doen aan de hoge belastingdruk, ik vrees anders dat de dekolonisatie van mensen die van arbeid leven wel eens een hoge vlucht zou kunnen nemen. Ook vrees ik dat op termijn iedereen de behoefte gaat voelen om politieagent/belastingambtenaar te gaan spelen in zijn omgeving, als je elke euro moet gaan verantwoorden. De totale fiscale druk is te hoog, laat ons daar van vertrekken.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
off-topic: ...en te denken dat ze ondanks die hoge fiscale druk er nog niet in slagen van rond te komen en dat ze elk jaar nog putten moeten maken. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.