Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud discussie
bij gold-silver.be enkele munten niet meer verkrijgbaar precies. wiener philharmonic zie ik er al niet meer tussen staan.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Logisch, eerst aan nieuwe spotprijzen zelf aangeleverd krijgen he. Alle prijzen zijn nog van voor "de crash".
Libertad aan 28eu waar ik ze vlot aan 22 kan vinden
Libertad aan 28eu waar ik ze vlot aan 22 kan vinden
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Zoiets was ook al te lezen op een van de artikels op de site van The House, blijkbaar kunnen ze zelf niet meer kopen aan de spotprijs waardoor een hogere premie zal doorgerekend worden aan de klant. Het wil dan waarschijnlijk ook zeggen dat je misschien al kan verkopen aan de spotprijs en niet onder de spot... 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
anonymous9433
Of als geldt "what goes up, must come down" dan geldt ook "what goes down, must go up" !Spruitekop schreef:De springprocessie van Echternach legt elk jaar toch ook het ganse parcours af hoor.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De rit is helemaal nog niet gereden m-peeters. Is de crisis al voorbij? Zijn je spaarcenten al veilig?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Spruit, val goud is goed nieuws!
http://www.z24.nl/analyse/artikel_43149 ... ieuws.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles gaat goed.
http://www.z24.nl/analyse/artikel_43149 ... ieuws.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles gaat goed.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De fiatboys hebben nu eenmaal vertrouwen in eigen kunnen dat zijn ze nu al 'n paar decennia aan het bewijzen. De komende weken zullen we weer wat slimmer worden denk ik.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
En? Wanneer gaat LHSP weer omhoog?m-peeters schreef:Of als geldt "what goes up, must come down" dan geldt ook "what goes down, must go up" !Spruitekop schreef:De springprocessie van Echternach legt elk jaar toch ook het ganse parcours af hoor.
kick 'em when they're down, that's what I always doreppiepeppie schreef:Spruit, val goud is goed nieuws!
Nadat er hier een heel verlengd weekend (van 13 tem 16 april) heelder sloten water door de lucht heen en weer gierden (Songkran festival, oftewel Thai New Year) en de officiele plaatselijke goudmarkt bijgevolg niet noteerde, vliegt er nu weer goud rond mijn oren...
De goldshops puilen uit, gouden kettingen en andere juwelen gaan vlot over de toonbank en van het beleggingsgoud, voorraden zat.
Laatste notering op vrijdag was nog 21.350 baht voor 1 Thai gold Baht. Vanmorgen heropening aan 19.000 baht, intussen reeds 4 maal -50 en 3 maal + 50; huidige stand: 18.950.
Wat zei je, Spruitekop? Processie van Echternach, fysieke tekorten in Belgie, Thaise goudhandel is een lokaal fenomeen?
Misschien zijn we nog niet toe aan de laatste stuiptrekkingen van de Euro? ... dat denk ik toch
Misschien wordt goud ooit eens weer een begeerlijk bezit? ... vandaag al zeker niet
Misschien wordt zilver het nieuwe bubbeltje? ... mijn glazen bol vreest van niet
De goldshops puilen uit, gouden kettingen en andere juwelen gaan vlot over de toonbank en van het beleggingsgoud, voorraden zat.
Laatste notering op vrijdag was nog 21.350 baht voor 1 Thai gold Baht. Vanmorgen heropening aan 19.000 baht, intussen reeds 4 maal -50 en 3 maal + 50; huidige stand: 18.950.
Wat zei je, Spruitekop? Processie van Echternach, fysieke tekorten in Belgie, Thaise goudhandel is een lokaal fenomeen?
Misschien zijn we nog niet toe aan de laatste stuiptrekkingen van de Euro? ... dat denk ik toch
Misschien wordt goud ooit eens weer een begeerlijk bezit? ... vandaag al zeker niet
Misschien wordt zilver het nieuwe bubbeltje? ... mijn glazen bol vreest van niet
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Volgens de divers media zijn er hier inderdaad tekorten, en de premies liggen hier al 20% hoger dan vorige vrijdag.vlo schreef:Wat zei je, Spruitekop? Processie van Echternach, fysieke tekorten in Belgie, Thaise goudhandel is een lokaal fenomeen?
In de autoverkoop is België dan weer 'n fenomeen, overal zakken de autoverkopen in elkaar, in België zijn ze het eerste kwartaal gestegen. Het kan dus dat Thailand 'n uitzondering is, het goudgehalte zou daar een reden kunnen voor zijn.
Hier zijn toeleveringen blijkbaar 'n probleem (en de premies hebben nog nooit zo hoog gestaan hier) jammer genoeg is dat 0.965 geen optie.
inderdaad, de premies gaan omhoog. Premie bij Argentor op Maple leafs nu ongeveer 25%Spruitekop schreef:Volgens de divers media zijn er hier inderdaad tekorten, en de premies liggen hier al 20% hoger dan vorige vrijdag.vlo schreef:Wat zei je, Spruitekop? Processie van Echternach, fysieke tekorten in Belgie, Thaise goudhandel is een lokaal fenomeen?
Een jaar geleden was het daar nog 20%
Ik ga nog één dagje afwachten, en dan maar eens wat Maple Leafs bestellen. 22,30 EUR, spotgoedkoop
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Ik verslikte me even in mijn koffie, maar blijkbaar heeft Roeland het over zilveren munten, want op gouden munten is deze 4,2% en kost deze toch €1097, ik was mezelf al klaar aan het stomen om dan in te kopen 
excuseer, verkeerde topicTonijnbelegger schreef:Ik verslikte me even in mijn koffie, maar blijkbaar heeft Roeland het over zilveren munten, want op gouden munten is deze 4,2% en kost deze toch €1097, ik was mezelf al klaar aan het stomen om dan in te kopen
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Nou, dan wacht ik liever een 10-tal dagen na betaling en betaal ik maar 20,85eu/maple in DL. Spaart me 14%