Bpost gaat naar de beurs...
TIP
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Bpost gaat naar de beurs...
...wie tekent in?
Ik alvast niet.
Ik alvast niet.
Re: Bpost gaat naar de beurs...
De beurs is niet voor de gewone man.
Die beursgang is een winstoperatie voor CVC.
Er zullen weer winnaars en verliezers zijn.
Die beursgang is een winstoperatie voor CVC.
Er zullen weer winnaars en verliezers zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Ik ken de winnaars al: CVC.
Men tracht niet eens te verbergen dat dit een operatie is zuiver en alleen om CVC te laten cashen. In deze tijden van elektronische post én met de liberalisering van de postdiensten, wat voor toekomst heeft dat bedrijf nog?
Men tracht niet eens te verbergen dat dit een operatie is zuiver en alleen om CVC te laten cashen. In deze tijden van elektronische post én met de liberalisering van de postdiensten, wat voor toekomst heeft dat bedrijf nog?
Pakketjes
Als ik zie wat hier thuis allemaal bezorgd wordt van Zalando. Opsturen, niet goed, terugsturen, maatje groter en ga zo maar door.
Vergeet ook de verkiezingen 2014 niet
Vergeet ook de verkiezingen 2014 niet
Ik ben ook niet direct koper, maar vanaf een bepaalde prijs is alles koopwaardig. Ze maken winst en geven een goed dividend. En zoals Jens zegt, als ze in de pakjeswereld hun mannetje kunnen staan is er zeker potentieel.
Ik denk dat er weinig gegadigden zijn om het te kopen, gaat CVC hun aandelen wel aan een aanvaardbare prijs verpatst krijgen?
Ik denk dat er weinig gegadigden zijn om het te kopen, gaat CVC hun aandelen wel aan een aanvaardbare prijs verpatst krijgen?
Grote beleggers geven geen cadeautjes, ze laten ze geven.
Na de marketingcampagne van de laatste maanden zullen ze de aandelen wel tegen een mooie prijs naar de beurs kunnen brengen. Er zal dan wellicht een daling volgen in de maanden nadien, wat het aandeel misschien voor de lente van 2014 koopwaardig maakt. Want met de verkiezingen in het vooruitzicht zouden de halfjaarresultaten daardoor mogelijk positief beinvloed worden.
Alles hangt af van de uitgifteprijs, en voor het Postpersoneel dat kan intekenen met een korting van 16.75 %, en na enkele jaren verplicht bijhouden, kan cashen en winst nemen.
Het is een "brave man" aandeel. 
Toch liever BHmacro als ik toch iets zou kopen.
Toch liever BHmacro als ik toch iets zou kopen.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
[quote="Spaarplan"]Het is een "brave man" aandeel.
was fortis en agfa gevaert en Dexia ook, kan verkeren zij bredero.
was fortis en agfa gevaert en Dexia ook, kan verkeren zij bredero.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De werknemers van Facebook hadden soortgelijke voordelen, toen ze dan eindelijk konden cashen waren ze niet geschoren maar gescalpeerd.patrick1 schreef:Alles hangt af van de uitgifteprijs, en voor het Postpersoneel dat kan intekenen met een korting van 16.75 %, en na enkele jaren verplicht bijhouden, kan cashen en winst nemen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Een privatisering van een post kan ook een succesverhaal zijn, kijk maar eens naar het koersverloop van Deutsche Post. Maar deze hebben dan wel wat meer te bieden, nl. DHL.
Bpost is te lokaal en te oudbollig, dagelijkse postbedeling is niet rendabel, maar de regering met 51% v/d aandelen zal hier zeker aan vasthouden.
Bpost is te lokaal en te oudbollig, dagelijkse postbedeling is niet rendabel, maar de regering met 51% v/d aandelen zal hier zeker aan vasthouden.
Hoewel de modaliteiten nog niet gekend zijn, ben ik geen grote fan.
De kans dat ik zal intekenen, lijkt mij dan ook eerder mimiem.
De kans dat ik zal intekenen, lijkt mij dan ook eerder mimiem.
Sowieso jaartje wachten tot ex, heb je zicht over de evolutie en kan je alsnog goedkoop inkopen.
Daar komt niks van ! Ja, veel miserie achteraf !