Beobank Q8 World Mastercard
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Inderdaad, het hangt af van de plaats. Ik tank steeds met een korting van minstens 16,5 cent/liter. Daar zit ook een Q8 easy bij, dus met deze kaart kan je niet goedkoper vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Even rondgekeken en een Q8 gevonden aan 1.361 op een plaats in Gent waar ik vrij regelmatig passeer.
Prompt die Q8 kaart dan ook maar aangevraagd.
Prompt die Q8 kaart dan ook maar aangevraagd.
Dat is 16,5 cent/liter korting. Ik denk dat het max. dat ik weet (maar te ver is voor mij om rond te rijden) 17 cent/liter korting is.
Maar aan die prijs van 1,361 komt daar nog eens 2,72 cent/liter bij (2% cashback). Nog goedkoper tanken zal zeer moeilijk worden om te vinden...
Maar aan die prijs van 1,361 komt daar nog eens 2,72 cent/liter bij (2% cashback). Nog goedkoper tanken zal zeer moeilijk worden om te vinden...
Vaganzza je mag de plus punten van je plus kaart niet vergeten, das normaal 1 punt per 2 liter maar soms zijn er acties: punten x2 of zelfs x3!
Das dus rond de 20 cent korting per liter,goedkoper,da kan nie
Das dus rond de 20 cent korting per liter,goedkoper,da kan nie

Mja, ik heb geen plus kaart. Ik kom ook niet bij Delhaize alsook niet in een Q8 shop... ben er dus niet veel mee.
Ik heb standaard 6.000 euro limiet gekregen. Ik werk voor de overheid en verdien dus helemaal niet héél erg veel. :-) Bovendien heb ik ook een hypotheek. Zou je die limiet naar beneden kunnen laten bijstellen? Ik vind 2.000 euro meer dan voldoende.dries944 schreef:ja amai,dan moeten mensen die 5000 euro krediet krijgen al héél erg véél verdienen, om dan nog maar de vraag te stellen of die mensen dat wel echt nodig hebben...
Dat is wel hun goed recht maar toch stel ik me de vraag...
Veel hangt ook af van je uitgavenpatroon.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Iemand enig idee of je met de Beo bank kredtietkaarten ook kunt genieten van het spaar en pluk programma?
Neen, Beobank kredietkaarten zijn uitgesloten van het spaarprogramma Spaar & Pluk.
"Kaarten van Citibank, Europabank, Fortis ICS en Miles&More maken geen deel uit van het programma en kunnen dus helaas niet worden ingeschreven."
"Enkel Atos Worldline kredietkaarten en Carrefour Visa kaarten kunnen worden ingeschreven in het programma."
"Kaarten van Citibank, Europabank, Fortis ICS en Miles&More maken geen deel uit van het programma en kunnen dus helaas niet worden ingeschreven."
"Enkel Atos Worldline kredietkaarten en Carrefour Visa kaarten kunnen worden ingeschreven in het programma."
Vanaf een uitgave boven de 100 euro is Spaar&Pluk slechter dan de 1 % die je krijgt van je Beo kaart.
Want: geef je 25 euro uit dan krijg je 1 punt, maar geef je ineens bv. 500 euro uit dan krijg je ook 1 punt (= 1 euro). Dan zou je bij Beo al 5 euro cashback krijgen.
Als je dus continu betalingen doet van juist boven de 25 euro, tot max. 100 euro, kan het interessant zijn om een kaart te kiezen die in dat programma zit.
Als je eerder kleinere (- 25 euro) of grotere (= 100 euro) uitgaven doet dan zit je beter bij Beo, zeker als je dan ook nog tankt in een Q8 Easy station.
Want: geef je 25 euro uit dan krijg je 1 punt, maar geef je ineens bv. 500 euro uit dan krijg je ook 1 punt (= 1 euro). Dan zou je bij Beo al 5 euro cashback krijgen.
Als je dus continu betalingen doet van juist boven de 25 euro, tot max. 100 euro, kan het interessant zijn om een kaart te kiezen die in dat programma zit.
Als je eerder kleinere (- 25 euro) of grotere (= 100 euro) uitgaven doet dan zit je beter bij Beo, zeker als je dan ook nog tankt in een Q8 Easy station.
Ik heb al veel van die bonnen gehad en buiten de Carrefour (of soms het vrouwtje in Ici Paris XL) vind ik ze - voor mij - nutteloos. Bovendien zijn dit vaak niet de winkels met de beste prijs 

Bij het aanvragen van een Beobank Extra World Mastercard krijgt men nu een kredietlijn van 10.000 euro !
Voor mij van het goede teveel, mag er niet aan denken dat die kaart in verkeerde handen komt.

Voor mij van het goede teveel, mag er niet aan denken dat die kaart in verkeerde handen komt.
+1Vaganzza schreef:Ik heb al veel van die bonnen gehad en buiten de Carrefour (of soms het vrouwtje in Ici Paris XL) vind ik ze - voor mij - nutteloos. Bovendien zijn dit vaak niet de winkels met de beste prijs
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Hier van hetzelfde...vandaag voorstel gekregen en ook 10.000 euro...Bratzz schreef:Bij het aanvragen van een Beobank Extra World Mastercard krijgt men nu een kredietlijn van 10.000 euro !![]()
Hier op de site staat 3000 euro.
Kan dit bedrag verlaagd worden?
indien niet, zal het geen Beobank kredietkaart worden!
Is het niet zo als je een online betaling doet op het internet dat je je betaling nog eens moet bevestigen via sms...
Ook al verlies je je kaart,dan kan diegene die je kaart heeft geen online betalingen uitvoeren en geld afhalen lukt ook al niet zonder pin code!!
Natuurlijk is 10 000 euro wel heel veel,van mij ist maar 750 euro
Ook al verlies je je kaart,dan kan diegene die je kaart heeft geen online betalingen uitvoeren en geld afhalen lukt ook al niet zonder pin code!!
Natuurlijk is 10 000 euro wel heel veel,van mij ist maar 750 euro

Ik ken nog heel wat websites waar je enkel je kaartnummer moet opgeven en de betaling is gebeurd.
Onder andere Amazon is er zo één.
Iemand met je kaart zou er zo op zijn gemak voor 10.000 kunnen besteden.
Voor mij ook de reden om deze kaart niet te nemen, het is van het goede teveel !
Onder andere Amazon is er zo één.
Iemand met je kaart zou er zo op zijn gemak voor 10.000 kunnen besteden.
Voor mij ook de reden om deze kaart niet te nemen, het is van het goede teveel !