100% terugbetaald?
Re: 100% terugbetaald?
:-) en vooral NT goed voor uw cholesterol
Laatst gewijzigd door gast9876 op 22 december 2013, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Het soort volk dat er zo op uit is om te profiteren, zou mekaar de kop inslaan voor de laatste gratis tube tandpasta.
Griezelige mensen.
Griezelige mensen.
Normaal kan de wipmaster een gasboete opleggen voor het maken van reclame voor een eigen website.
De enige echt bonnenman - die uit idealisme werkte om het systeem aan te klagen - ging met deurwaarder, iemand van zijn rechtsbijstandverzekering en de pers naar een winkel en kon die gratis leeghalen ( iets wat di rupo ook graag met onze portomonee zou doen )
bonneman-heeft-zijn-opvolger-t12758-15.html#p117495" onclick="window.open(this.href);return false;
De enige echt bonnenman - die uit idealisme werkte om het systeem aan te klagen - ging met deurwaarder, iemand van zijn rechtsbijstandverzekering en de pers naar een winkel en kon die gratis leeghalen ( iets wat di rupo ook graag met onze portomonee zou doen )
bonneman-heeft-zijn-opvolger-t12758-15.html#p117495" onclick="window.open(this.href);return false;
Jouw bewondering voor de bonnenman is misplaatst, paul. Die man maakt misbruik van fouten in de advertenties, bijvoorbeeld het ontbreken van het zinnetje 'één bon per klant', om de winkel leeg te roven en andere klanten hun voordeel te ontzeggen. Dat hij zijn buit daarna als een Robin Hood gratis uitdeelt doet er niet toe. Als hij niet akkoord gaat met het systeem van bonnen en promotieacties moet hij er maar niet aan meedoen en het niet misbruiken ten nadele van de winkelier of de klanten na hem.
Ik denk dat bonnenman hoopt dat ze heel dat spel met bonnen afschaffen, zodat ze mogelijk de prijs wat kunnen verlagen voor IEDEREEN en niet voor enkele bonnenverzamelaars
Die bonnenacties van de winkels zijn een vorm van reclame, om aandacht te trekken. Om in de aandacht en in de pers te komen doet bonnenman ook zijn acties.
idd. er staat duidelijk op de bonnen, '1 bon per gezin/adres'..als je er dan 5 indient op oma, vriendin, schoonouders,....Spruitekop schreef:2) een deel van de bevolking het systeem uitbuit zodat deze acties hun doel voorbij schieten.
dan pleeg je schriftvervalsing! en dan maar afgeven op allochtonen aan het ocmw, banken, overheid...jullie zijn geen haar beter!

zo laat je ook mensen die full-time werken -en het spel eerlijk spelen- nog niet eens de kans om evt. 1 zo'n productje te 'kopen' (door jullie hebberigheid), aangezien in Kruidvat de rekken al leeggeplunderd zijn als je de woensdag er omgaat (de promo's daar beginnen de dinsdag). Eigenlijk zou de winkel moeten verbieden dat er meerdere per persoon worden verkocht...Maar ja, die gaan zich daar niet mee bezighouden.... bij een kleine zelfstandige (lokale bakker, garage, beenhouwer) zou je dit wss. niet durven, omdat ze jullie daar rap zouden kennen, en je geen voet meer zou moeten binnenzetten mettertijd...

En dan maar pochen hoeveel je zo verdiend hebt om een jaar (door meervoudige aanvragen in te dienen op verschillende adressen) rekken leeg te plunderen...

Als ik zo op mijn pensioen mij moet bezighouden met mij te verrijken op de kap van een ander, geef me dan maar een bon voor een gratis euthanasiepakketje bij de apotheek

Dat is zowat hetzelfde als "gesoemel" met spaarboekjessatsurfer schreef:idd. er staat duidelijk op de bonnen, '1 bon per gezin/adres'..als je er dan 5 indient op oma, vriendin, schoonouders,....Spruitekop schreef:2) een deel van de bevolking het systeem uitbuit zodat deze acties hun doel voorbij schieten.
dan pleeg je schriftvervalsing! en dan maar afgeven op allochtonen aan het ocmw, banken, overheid...jullie zijn geen haar beter!![]()
zo laat je ook mensen die full-time werken -en het spel eerlijk spelen- nog niet eens de kans om evt. 1 zo'n productje te 'kopen' (door jullie hebberigheid), aangezien in Kruidvat de rekken al leeggeplunderd zijn als je de woensdag er omgaat (de promo's daar beginnen de dinsdag). Eigenlijk zou de winkel moeten verbieden dat er meerdere per persoon worden verkocht...Maar ja, die gaan zich daar niet mee bezighouden.... bij een kleine zelfstandige (lokale bakker, garage, beenhouwer) zou je dit wss. niet durven, omdat ze jullie daar rap zouden kennen, en je geen voet meer zou moeten binnenzetten mettertijd...![]()
En dan maar pochen hoeveel je zo verdiend hebt om een jaar (door meervoudige aanvragen in te dienen op verschillende adressen) rekken leeg te plunderen...![]()
Als ik zo op mijn pensioen mij moet bezighouden met mij te verrijken op de kap van een ander, geef me dan maar een bon voor een gratis euthanasiepakketje bij de apotheek
paul, eventjes terzijde....mijn stelling niet quoten, als ik net erboven sta
zo vervuil je het forum, en maak je het lastiger om te lezen....ja, ook hier gelden regels
Vaganza...haal maar je rode stift uit

zo vervuil je het forum, en maak je het lastiger om te lezen....ja, ook hier gelden regels

Vaganza...haal maar je rode stift uit

Denk dat die ( gratis ? ) aan het champagnelieren is nu
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De man maakt geen misbruik van fouten. De man klaagt gewoon aan dat bedrijven reclame-acties starten en daarbij alle regelgeving met de voeten treden. Da's iets totaal anders. Je kan het vergelijken met advocaten die procedurefouten pleiten.Yaris schreef:Jouw bewondering voor de bonnenman is misplaatst, paul. Die man maakt misbruik van fouten in de advertenties, bijvoorbeeld het ontbreken van het zinnetje 'één bon per klant', om de winkel leeg te roven en andere klanten hun voordeel te ontzeggen. Dat hij zijn buit daarna als een Robin Hood gratis uitdeelt doet er niet toe. Als hij niet akkoord gaat met het systeem van bonnen en promotieacties moet hij er maar niet aan meedoen en het niet misbruiken ten nadele van de winkelier of de klanten na hem.
Waar regels zijn moeten ze nageleefd worden, hier op het forum, in de handel, in de rechtbank, ...
De man heeft gewoon de wetgeving aan z'n zijde en doet niets mis, hij gebruikt gewoon de misleidende reclame van de bedrijven in zijn voordeel. Da's mijn inziens iets gans anders ...

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
zowel de bonnenman als de "Patricks" hebben in mijn ogen gelijk. Het systeem is er, je kan er gebruik van maken. Wil je zo duizenden euro's besparen, waarom niet? Zelf ben ik ook niets met hondenbrokken, mascara, vlees, ... ik kom dan ook maar aan 20-30 euro per jaar. Maar chapeau voor diegene die er meer uithalen.
rekening houden met mensen die achter jou komen? Komaan, dat geloof je toch zelf niet. Als je 2 briefjes van 5 euro op straat vindt, ga je toch ook niet eentje laten liggen voor diegene die achter jou komt....
rekening houden met mensen die achter jou komen? Komaan, dat geloof je toch zelf niet. Als je 2 briefjes van 5 euro op straat vindt, ga je toch ook niet eentje laten liggen voor diegene die achter jou komt....
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De bonnenman is eigenlijk 'n protestbeweging, doet niets mis heeft de wet aan z'n kant.Lanius schreef:zowel de bonnenman als de "Patricks" hebben in mijn ogen gelijk. Het systeem is er, je kan er gebruik van maken.
"De 100%-gratis"-lui die op verschillende adressen "spelen" frauderen in de meeste gevallen want in de meeste gevallen houden zij deze voor zichzelf.
Je kan je ook gans je leven op ziekenkas laten schrijven met de één of de andere schimmige ziekte en gans je leven profiteren op de maatschappij ook. Het systeem is er, je kan er gebruik van maken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Hier nog een aanbidder van de bonnenman, die schenkt het aan minder bedeelden, beter dan jij en ik die het eigenlijk niet nodig hebben.
Maar ja, ik doe ook mee aan die acties (weliswaar telkens maar 1 productje halen wel), waarom niet, ik zou gek moeten zijn om het niet te doen! Heb zo al tientallen euro's uitgespaard (al moet je die firma die het je terugbetaalt soms wel herinneren eraan, ze kennen mijn naam daar waarschijnlijk al)...
En dat die acties de woensdag al weg zijn in het Kruidvat, dat is vaak omdat ze er niet op voorzien zijn..
Maar ja, ik doe ook mee aan die acties (weliswaar telkens maar 1 productje halen wel), waarom niet, ik zou gek moeten zijn om het niet te doen! Heb zo al tientallen euro's uitgespaard (al moet je die firma die het je terugbetaalt soms wel herinneren eraan, ze kennen mijn naam daar waarschijnlijk al)...
En dat die acties de woensdag al weg zijn in het Kruidvat, dat is vaak omdat ze er niet op voorzien zijn..
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Met het systeem gebruiken als het zich aandient is niets mis mee voor mijn part. Enkel er speciaal gaan naar leven en constructies opzetten om in naam van familieleden te "profiteren" vind ik er ferm over. Zo'n zaken melken het systeem uit en werkt op termijn nefast op het voortbestaan.