NVAX
TIP
Re: NVAX
Jawel, ondertussen weer verkocht 
en waarom dan niet wat wachten tot meer stijging? op de duur betaal je meer aan transactiekosten dan winst?glennl schreef:Jawel, ondertussen weer verkocht
Ja het lijkt mij ook ietwat rap maar goed ... wie ben ik om daarop kritiek te hebben want ik heb dat ook al gedaan .... zie DRTX ....kingsfan schreef:en waarom dan niet wat wachten tot meer stijging? op de duur betaal je meer aan transactiekosten dan winst?glennl schreef:Jawel, ondertussen weer verkocht
natuurlijk als je met een groot pakket aandelen zit spelen die transactiekosten geen of weinig rol.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
kijk eens naar LBIO vandaag ?
lijkt me een buitenkans te zijn?
lijkt me een buitenkans te zijn?
Inderdaad, groot pakket + maar 5 USD transactiekosten (+beurstaks) bij Lynx...
LBIO : lijkt mij iets te riskant ./...kanker ...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
tevreden van Lynx?glennl schreef:Inderdaad, groot pakket + maar 5 USD transactiekosten (+beurstaks) bij Lynx...
Heel tevreden! Heel lage transactiekosten, prima en uitgebreide beleggingssoftware, mobiele app etc.insider schreef:tevreden van Lynx?glennl schreef:Inderdaad, groot pakket + maar 5 USD transactiekosten (+beurstaks) bij Lynx...
nadelen ? minimum bedrag qua investeren is geloof ik nogal hoog ?
pre-market zit het terug al +2.78% dus dat ziet er OK uit !
Insider, zou ik het nog riskeren ?
Ik heb 1000 euro gestort, dat was het minimum bedrag om te kunnen handelen.insider schreef:nadelen ? minimum bedrag qua investeren is geloof ik nogal hoog ?
Raar hé ? Dat heb ik op de Amerikaanse markt nog niet ervaren !glennl schreef:Ik heb 1000 euro gestort, dat was het minimum bedrag om te kunnen handelen.insider schreef:nadelen ? minimum bedrag qua investeren is geloof ik nogal hoog ?
ik lees dat 3500 euro het minimum bedrag is om te kunnen handelen ....