Het KBC topic
TIP
Re: Het KBC topic
KBC en ING vinden weg "naar boven" terug. Vooral voor ING ben ik zeer optimistisch.
't Gaat nu zeer hard. 'k Zie ING binnen enkele jaren 20 EURO weergeven. M'n favoriet in Nederland.Monrose schreef:KBC en ING vinden weg "naar boven" terug. Vooral voor ING ben ik zeer optimistisch.
Dat denk ik niet! 14 zie ik hen wel noteren volgend jaar, maar 20 euro is echt wel heel hoog hoor.Monrose schreef:'t Gaat nu zeer hard. 'k Zie ING binnen enkele jaren 20 EURO weergeven. M'n favoriet in Nederland.Monrose schreef:KBC en ING vinden weg "naar boven" terug. Vooral voor ING ben ik zeer optimistisch.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@Kevva,
Die 20 EURO is niet voor 2015, maar voor 2016 of 2017.
Die 20 EURO is niet voor 2015, maar voor 2016 of 2017.
Nog een half uurtje te gaan en dan komt Mario op de proppen. Als hij goed nieuws brengt, zullen de beurzen vlot hoger gaan met de banken op kop.
Geld bijdrukken is nooit positief en dan te bedenken op welke manier.
De eerste 2 dagen zal dat gaan daarna zal het kaartenhuisje instorten!
@Kevva,Kevva schreef:Geld bijdrukken is nooit positief en dan te bedenken op welke manier.
Geld bijdrukken is goed voor aandelen. Helaas veel Griekse overheidsschuld zit bij banken.
Banken onder vuur!
http://www.analist.be/berichten/20801-a ... ewaardeerd" onclick="window.open(this.href);return false;
ING wordt van de focuslijst gehaald bij Credit Suisse, terwijl dat voor mij een "STRONG BUY" is.
Woekerpolisaffaire?Monrose schreef:ING wordt van de focuslijst gehaald bij Credit Suisse, terwijl dat voor mij een "STRONG BUY" is.
ING kwam met sterke en overtuigende resultaten. Plus verrassend ING hervat vervroegd dividendbeleid.
ING was mijn favoriet in Amsterdam en dat blijft ook zo.
http://www.ing.com/Newsroom/Nieuws/Pers ... andeel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ING was mijn favoriet in Amsterdam en dat blijft ook zo.
http://www.ing.com/Newsroom/Nieuws/Pers ... andeel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ING, KBC en KBC Ancora zitten alle drie in mijn portfolio.
Morgen cijfers KBC. Ik verwacht goede cijfers. De omstandigheden zijn immers zeer gunstig voor banken.
Vooral KBC Ancora met een onderwaardering van 36% t.o.v. KBC lijkt mij zeer interessant.
P.S.: Ik heb hier iedereen zijn vragen in eer en geweten beantwoord via pb.
Waarom ik hier niet meer zo actief ben? Wel omdat er te weinig forumleden ook iets posten.
Ik wil wel terugkomen maar verwacht dan dat andere forumleden ook op regelmatige basis hier eens reageren.
Morgen cijfers KBC. Ik verwacht goede cijfers. De omstandigheden zijn immers zeer gunstig voor banken.
Vooral KBC Ancora met een onderwaardering van 36% t.o.v. KBC lijkt mij zeer interessant.
Waarom ik hier niet meer zo actief ben? Wel omdat er te weinig forumleden ook iets posten.
Ik wil wel terugkomen maar verwacht dan dat andere forumleden ook op regelmatige basis hier eens reageren.
KBC ancora is niet meer als vroeger. Er is al veel uit die portefeuille gelicht. Een onderwaardering van 36% klopt dus niet, zal eerder 16% zijnPiper schreef:ING, KBC en KBC Ancora zitten alle drie in mijn portfolio.
Kevva, met een waarde van 49 euro voor KBC, bedraagt de intrinsieke waarde van KBC Ancora 44 euro oftewel een onderwaardering van > 36%.
36% als onderwaardering is mijn inziens veel te groot. 25% lijkt mij billijk.
Heb alvast een zeer groot aantal aandelen KBC Ancora in portefeuille en drie maal zo veel als KBC.
36% als onderwaardering is mijn inziens veel te groot. 25% lijkt mij billijk.
Heb alvast een zeer groot aantal aandelen KBC Ancora in portefeuille en drie maal zo veel als KBC.