Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Koopwaardige aandelen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
3395 berichten
  • Pagina 36 van 227
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • …
  • 227
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Koopwaardige aandelen

• Citeer

Bericht door jens_dev » 23 mei 2015, 11:00

Voor een Total Produce met hoofdnotering in € maakt die £ wel niets uit.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 23 mei 2015, 11:45

Ik heb geprobeerd om de intrinsieke waarde van aandelen te berekenen zoals GPV doet, maar op de één of andere manier kom ik niet tot de cijfers, zelfs in de verste verte niet. Ik zit compleet verkeerd.

Is er een website die het makkelijk uitlegt of een excelsheet waarop ik me kan baseren?
Zou graag voor mezelf dergelijke berekeningen hier maken.

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 23 mei 2015, 11:49

Umi,
Ik mag hopen dat je naast Dillard's, Ter Beke, Baron de Ley en Total Produce nog andere aandelen of beleggingen hebt, kwestie van diversificatie ? Ik zit er af en toe eens naast hé.

Kevva,
Hier een voorbeeld voor Sioen:
http://s30.postimg.org/ww6fj4j0x/sioen_ ... schema.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (kan zijn dat je even op de pagina moet klikken met de muis om de tekst mooi leesbaar te maken)
Qua investeringsuitgaven en desinvesteringsinkomsten worden er door bedrijven verschillende omschrijvingen gebruikt, waardoor het niet altijd makkelijk is om de juiste cijfers te gebruiken.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 23 mei 2015, 12:03

Umi schreef: Na veel posts & analyses te lezen hier, heb ik vorige week ook beslist het er op te wagen met GPV zn waardebeleggingen & mijn port te herschikken. Ik heb al mijn banken buitengezwierd met een ferme winst. ING (140%), KBC (60%) & NBB (30%), & dan nog een deel Galapagos sinds de ferme stijging. Het toekomstig rendement is er het risico niet meer waard vind ik.
Feit dat de beurs historisch gezien vrij duur geprijsd is, neig ik nu meer terug te vallen op zekerheden (meer dan 10% cash aanhouden is geen optie voorlopig). Al blijft het voorlopig beperkt tot 25% van mn port.
Mijn dank dan ook aan GPV, om al die uren/dagen werk hier te delen!

Ter Beke zat al in mn port & bij RPS ben ik niet gevolgd (redelijk olie-gevoelig), de rest heb ik vorige week aangekocht.
De aandelen op zich hebben allen ook nog een zeker groeipotentieel, wat het naast die onderwaardering enkel aantrekkelijker maakt. Mede door het feit dat ze amper schulden hebben. Total produce onlangs nog een overname in canada & gaan eigen aandelen inkopen & we mogen nog meer overnames verwachten, van Ter Beke verwacht ik veel van het project in Polen & Baron de Ley wil zich meer richten op export (ruimte tot productieverhoging is er) & verwacht dat ze hun inkoopprogramma wel verlengen na 24juni...

Total Produce is stillekes (met vertraging) aant uitbreken na het goede nieuws deze week, dus zou met deze toch miss niet te lang wachten (indien mogelijk).
Ter Beke draait al maanden rond dezelfde prijs in mn port,
Baron de Ley is sinds mn aankoop vorige week 3% gezakt & is de steun aant opzoeken, verwacht wel niet dat em daar doorgaat.
Ik heb zelf niet echt aan martktiming gedaan, maar elke % telt hé ;D (buiten bij Dillard's waar ik de resultaten heb afgewacht & dus voorlopig op de bodem heb kunnen kopen)
Wel altijd gevaarlijk he iemand anders volgen. Het zijn zeker ook geen bekende aandelen en zeker het volume is bij sommige aandelen zeer laag (Ter Beke). Wat ga je doen als plots gpv1 uitstapt ook alles vlug verkopen?

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 23 mei 2015, 12:41

laeka schreef:Wel altijd gevaarlijk he iemand anders volgen. Het zijn zeker ook geen bekende aandelen en zeker het volume is bij sommige aandelen zeer laag (Ter Beke). Wat ga je doen als plots gpv1 uitstapt ook alles vlug verkopen?
Idd. Ik kan wel tips geven (weliswaar op zéér gedegen onderzoek), maar wie wil volgen moet ook zijn huiswerk maken en niet zomaar doen wat ik doe. Zelf zou ik nooit tips van anderen volgen (of het moet een uitzondering zijn, als ik uit eigen onderzoek kan concluderen dat het inderdaad een goede tip is), omdat ik mijn eigen methode ontwikkeld heb en omdat ik er in geloof en omdat ik over het algemeen genomen goede resultaten behaal.
Value-beleggen is niet voor iedereen weggelegd. Ik zou nu in de eerste plaats mijn GlobalLeaders-portefeuille aanraden.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 23 mei 2015, 13:30

gpv1 schreef:
laeka schreef:Wel altijd gevaarlijk he iemand anders volgen. Het zijn zeker ook geen bekende aandelen en zeker het volume is bij sommige aandelen zeer laag (Ter Beke). Wat ga je doen als plots gpv1 uitstapt ook alles vlug verkopen?
Idd. Ik kan wel tips geven (weliswaar op zéér gedegen onderzoek), maar wie wil volgen moet ook zijn huiswerk maken en niet zomaar doen wat ik doe. Zelf zou ik nooit tips van anderen volgen (of het moet een uitzondering zijn, als ik uit eigen onderzoek kan concluderen dat het inderdaad een goede tip is), omdat ik mijn eigen methode ontwikkeld heb en omdat ik er in geloof en omdat ik over het algemeen genomen goede resultaten behaal.
Value-beleggen is niet voor iedereen weggelegd. Ik zou nu in de eerste plaats mijn GlobalLeaders-portefeuille aanraden.
Er zullen er niet te veel zijn die jouw waardebepaling begrijpen. Ze zien enkel wat voor een winsten je gerealiseerd hebt en denken dan dit kan niet fout gaan en er maar op los kopen. Jij staat ongetwijfeld met een paar aandelen fors in de plus in jouw portefeuille waarbij je bij het minste onheil zult uitstappen.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 23 mei 2015, 15:55

gpv1 schreef:Umi,
Ik mag hopen dat je naast Dillard's, Ter Beke, Baron de Ley en Total Produce nog andere aandelen of beleggingen hebt, kwestie van diversificatie ? Ik zit er af en toe eens naast hé.

Kevva,
Hier een voorbeeld voor Sioen:
http://s30.postimg.org/ww6fj4j0x/sioen_ ... schema.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (kan zijn dat je even op de pagina moet klikken met de muis om de tekst mooi leesbaar te maken)
Qua investeringsuitgaven en desinvesteringsinkomsten worden er door bedrijven verschillende omschrijvingen gebruikt, waardoor het niet altijd makkelijk is om de juiste cijfers te gebruiken.
Baron de Ley, Dillard's, Takkt, Ter Beke, Total produce is goed voor 25% van mn port. Elk model/bedrijf kan wel falen, ben ik mij van bewust, maar ben niet zomaar blind gevolgd, heb ook zelf verdere research gedaan. Ik zal dan ook nooit iemand blind volgen.
verder heb ik nog Ageas, Apple, AM, CFE, Cisco, Fagron, GLPG, GSZ, KBCA, KIN, ETF Brasil, MTLS, MDX, Novo Nordisk, Nyrstar, Picanol, Priceline, Qualcomm, Umi, VW.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 23 mei 2015, 16:39

laeka schreef:
Wel altijd gevaarlijk he iemand anders volgen. Het zijn zeker ook geen bekende aandelen en zeker het volume is bij sommige aandelen zeer laag (Ter Beke). Wat ga je doen als plots gpv1 uitstapt ook alles vlug verkopen?
Ik heb zelf ook mn huiswerk gemaakt hoor. Maak u geen zorgen, Ter Beke zit ik bvb al veel langer in...
Ik probeer in de eerste plaats gewoon logisch na te denken & emoties uit te schakelen. Ik ben geen boekhouder of financieel analist. Ik interpreteer cijfers & ratio's ja, maar vraag mij geen DCF methode op te stellen. De methode van GPV kan ik wel toepassen, al is die methode bvb niet toepasbaar op alle aandelen/sectoren.
Ik geloofde bvb sterk in umicore (& doe dat nog) toen iedereen hier afraadde om daar in te beleggen, zelfs aan bodemkoersen van 31a34€. Analisten die bvb niet verder kijken dan een half jaar. & dus een capaciteitsuitbreiding van 40% die 1,5jaar later plaatsvindt niet in te calculeren in hun prognoses?? Hoeveel analisten hielden rekening met invoer van Euro-6 platformen in europa & vergelijkbare Euro-4 in Azië & de groei die daarbij gepaard zou gaan? Hoeveel idioten verkochten omdat de pgm-index zakte (of omdat 'analisten' met verkoopadviezen smeten) & dat terwijl Umicore zich indekt tegen prijsfluctuaties & Valutaschommelingen...
Credit suisse gaf vorig jaar nog een koersdoel van 33€ voor Umicore! Gisteren komen ze opeens af met een koersdoel van 50€!
Wel dat koersdoel had ik 2 jaar geleden ook...
Nee, maak u geen zorgen ik maak mijn huiswerk. & nee, ik ken geen van de 5 nieuwe aandelen zo goed als Umicore, maar dat is dan ook veruit mijn grootste positie, omdat ik heel sterk geloof in hun visie & beleid. Maar ik zal telkens bijleren over mijn aandelen/sector/concurrentie ...

Als de faire waarde nadert zal ik uitstappen, maar als het bedrijf geen groei vertoont op termijn zal ik dat mogelijk ook doen. Daarnaast zijn het vrij 'veilige' aandelen/sectoren.
Ik ben daarnaast bij 2 aandelen niet gevolgd omdat ik bij RPS vindt dat ze teveel afhankelijk zijn van olie & ik denk dat men in die sector nog geruime tijd minder investeringen zal doen.
&,Bij Debenhams is het opwaarts potentieel niet groot genoeg meer & staat de £ nogal duur genoteerd.

Maar maak u maar geen zorgen om mij! Voorlopig telkens de Bel20 geklopt (3de jaar is lopende) & ik hoop dat blijven te doen op lange termijn.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 23 mei 2015, 17:00

Umi schreef:
Ik heb zelf ook mn huiswerk gemaakt hoor. Maak u geen zorgen, Ter Beke zit ik bvb al veel langer in...
Ik probeer in de eerste plaats gewoon logisch na te denken & emoties uit te schakelen. Ik ben geen boekhouder of financieel analist. Ik interpreteer cijfers & ratio's ja, maar vraag mij geen DCF methode op te stellen. De methode van GPV kan ik wel toepassen, al is die methode bvb niet toepasbaar op alle aandelen/sectoren.
Ik geloofde bvb sterk in umicore (& doe dat nog) toen iedereen hier afraadde om daar in te beleggen, zelfs aan bodemkoersen van 31a34€. Analisten die bvb niet verder kijken dan een half jaar. & dus een capaciteitsuitbreiding van 40% die 1,5jaar later plaatsvindt niet in te calculeren in hun prognoses?? Hoeveel analisten hielden rekening met invoer van Euro-6 platformen in europa & vergelijkbare Euro-4 in Azië & de groei die daarbij gepaard zou gaan? Hoeveel idioten verkochten omdat de pgm-index zakte (of omdat 'analisten' met verkoopadviezen smeten) & dat terwijl Umicore zich indekt tegen prijsfluctuaties & Valutaschommelingen...
Credit suisse gaf vorig jaar nog een koersdoel van 33€ voor Umicore! Gisteren komen ze opeens af met een koersdoel van 50€!
Wel dat koersdoel had ik 2 jaar geleden ook...
Nee, maak u geen zorgen ik maak mijn huiswerk. & nee, ik ken geen van de 5 nieuwe aandelen zo goed als Umicore, maar dat is dan ook veruit mijn grootste positie, omdat ik heel sterk geloof in hun visie & beleid. Maar ik zal telkens bijleren over mijn aandelen/sector/concurrentie ...

Als de faire waarde nadert zal ik uitstappen, maar als het bedrijf geen groei vertoont op termijn zal ik dat mogelijk ook doen. Daarnaast zijn het vrij 'veilige' aandelen/sectoren.
Ik ben daarnaast bij 2 aandelen niet gevolgd omdat ik bij RPS vindt dat ze teveel afhankelijk zijn van olie & ik denk dat men in die sector nog geruime tijd minder investeringen zal doen.
&,Bij Debenhams is het opwaarts potentieel niet groot genoeg meer & staat de £ nogal duur genoteerd.

Maar maak u maar geen zorgen om mij! Voorlopig telkens de Bel20 geklopt (3de jaar is lopende) & ik hoop dat blijven te doen op lange termijn.
Umicore is inderdaad een straf verhaal. Heb er zelf ook ingezeten maar te vlug verkocht. Zit er onrechtstreeks nog in via Compagnie du bois sauvage en GBL. Voor mijn beleggingen hou ik het simpel. De laatste tijd koop ik nog enkel binnenlandse en buitenlandse holdings.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 23 mei 2015, 17:25

laeka schreef: Umicore is inderdaad een straf verhaal. Heb er zelf ook ingezeten maar te vlug verkocht. Zit er onrechtstreeks nog in via Compagnie du bois sauvage en GBL. Voor mijn beleggingen hou ik het simpel. De laatste tijd koop ik nog enkel binnenlandse en buitenlandse holdings.
Cie Bois heb ik ook een jaartje in mijn bezit gehad. in juli vorig jaar weggedaan vanwege hoge cacao-prijzen die drukken op de marges bij Neuhaus, andere opportuniteiten waar ik meer potentieel in zag & het geloof in een delisting dat ik destijds kwijt speelde.

Groeiaandelenfavoriet2014
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Groeiaandelenfavoriet2014
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Groeiaandelenfavoriet2014 » 27 mei 2015, 17:23

Kan iemand de intrinsieke waarde van Pfeiffer bepalen?
Alvast bedankt.
Misschien u, gvp?

Belca2
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Belca2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Belca2 » 27 mei 2015, 18:18

Michelle Pfeiffer? Onbetaalbaar.

Groeiaandelenfavoriet2014
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Groeiaandelenfavoriet2014
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Groeiaandelenfavoriet2014 » 27 mei 2015, 19:30

;) Pfeiffer Vacuum Technology.

JanDC
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer JanDC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanDC » 28 mei 2015, 10:59

Groeiaandelenfavoriet2014 schreef:Kan iemand de intrinsieke waarde van Pfeiffer bepalen?
Alvast bedankt.
Misschien u, gvp?
Misschien zelf eens aan de slag gaan en hier posten, dan kunnen we er allemaal iets van leren. Het zou jammer zijn mocht GVP ooit stoppen met zijn analyses omwille het vanzelfsprekend nemen van zijn posts. :)

derocker
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer derocker
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door derocker » 28 mei 2015, 11:35

JanDC schreef:
Groeiaandelenfavoriet2014 schreef:Kan iemand de intrinsieke waarde van Pfeiffer bepalen?
Alvast bedankt.
Misschien u, gvp?
Misschien zelf eens aan de slag gaan en hier posten, dan kunnen we er allemaal iets van leren. Het zou jammer zijn mocht GVP ooit stoppen met zijn analyses omwille het vanzelfsprekend nemen van zijn posts. :)
Ik wou net een gelijkaardige reactie plaatsen, maar jij bent me voor.

Ik vind het zoiezo al ongeloofelijk dat gvp dit allemaal doet zonder daar zelf enig belang bij te hebben. Er zijn volgens mij weinig analisten die zijn kennis hebben, en die mannen vragen stuk voor stuk een pak geld voor (half) het werk dat gvp hier gratis deelt. Een beetje meer respect dan "bereken de waarde van dit bedrijf eens" is wel op zijn plaats lijkt mij.

Trouwens, ik dacht dat "groeiaandelenfavoriet" zelf een beursguru was die in de krant en dergelijke komt ? Vreemd dat je dan zo veel vragen stelt naar de methodes van gvp en er amper iets van lijkt te begrijpen. Al helemaal vreemd dat je dan ook nog eens aan andere mensen vraagt om analyses te doen voor jouw. Als je dan ook nog eens een website hebt waar je zelf "aandelen analyses" doet, stel ik mij toch de nodige vragen. Ik hoop dat gvp een vermelding krijgt als je zijn methodes gaat beginnen gebruiken in je analyses ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

3395 berichten
  • Pagina 36 van 227
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • …
  • 227
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy