RDHL
TIP
RDHL
finance.yahoo.com/news/redhill-biopharma-host-conference-call-103813254.html
Een no-brainer vanaf nu! Dus ingestapt!!
Een no-brainer vanaf nu! Dus ingestapt!!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
Het goede nieuws houdt aan!
http://finance.yahoo.com/news/redhill-b ... 00100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://finance.yahoo.com/news/redhill-b ... 00100.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Berichten: 997
- Lid geworden op: 05 apr 2011
- Contacteer:
Re: RDHL
Op Nasdaq?
Re: RDHL
the stock market is a serious business !criticus schreef:Just for the fun.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
http://finance.yahoo.com/q?s=RDHL&ql=1" onclick="window.open(this.href);return false;bartgo schreef:Op Nasdaq?
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
time to buy I think....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
Koersdoel is 32 dollar.
Had al een klein pakketje in portefeuille. Vandaag toch even geschrokken :p
Komt wel goed!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Had al een klein pakketje in portefeuille. Vandaag toch even geschrokken :p
Komt wel goed!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: RDHL
Tja ... Biotech kan volatiel zijn ...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
Zo zie je maar!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
-10% vorige week, +9,55% vandaag ...
de laatste fluctuatie is leuker .
Mijn vrouw haar gemoed is af en toe ook volatiel.
Maar na al die jaren, ben ik daar min of meer tegen gehard :-)
Bij aandelen moogt ge ook niet panikeren.
de laatste fluctuatie is leuker .
Mijn vrouw haar gemoed is af en toe ook volatiel.
Maar na al die jaren, ben ik daar min of meer tegen gehard :-)
Bij aandelen moogt ge ook niet panikeren.
Re: RDHL
Paniek is voor niks goed... Vrouwen....dat is pas paniek!!! Lol!!!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
Insider, holaba hé
!
Re: RDHL
Haha... Test geslaagd!
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: RDHL
Insider my friend, wat is nu eigenlijk je bedoeling ?
