Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Waarom heb je twee keer een vaste lijn nodig, plus die opties?
Tja, omdat Inversor dat zei en ik vergelijking wenste te maken.netwerken schreef:Waarom heb je twee keer een vaste lijn nodig, plus die opties?
Waarom heeft iemand een BMW TwinPower Turbo 6-cilinder-in-lijn, 450 pk. en iemand anders een Dacia 4 cilinder, 125 pk.

Inversor schreef:Ik heb ook eens de rekensom gemaakt.
Maandelijkse telecomkosten bij Telenet: +/-€137, inclusief 2e lijn. Doe die eraf en je hebt €124.
Ik betaal voor whop bij telenet 76,32 euro.
Whop
Abonnement kabel-tv 01/03 tot 31/03 = 12,4501
Auteursrechten 01/03 tot 31/03 = 4,4500
Internet Fiber 100 15/03 tot 14/04 = 51,00
Telenet FreePhone Europe 07/03 tot 06/04 = 22,1000
Combinatievoordeel 15/03 tot 14/04 = min 30,18
Totaal Whop = € 59,82
Optie Anytime 07/03 tot 06/04 = 7,4999
Met deze optie belt u ook tijdens de piekuren gratis.
Verbruik inbegrepen in uw abonnement
Totaal = 76,32 euro/maand
Whop
Abonnement kabel-tv 01/03 tot 31/03 = 12,4501
Auteursrechten 01/03 tot 31/03 = 4,4500
Internet Fiber 100 15/03 tot 14/04 = 51,00
Telenet FreePhone Europe 07/03 tot 06/04 = 22,1000
Combinatievoordeel 15/03 tot 14/04 = min 30,18
Totaal Whop = € 59,82
Optie Anytime 07/03 tot 06/04 = 7,4999
Met deze optie belt u ook tijdens de piekuren gratis.
Verbruik inbegrepen in uw abonnement
Totaal = 76,32 euro/maand
Laatst gewijzigd door ludo op 14 april 2017, 02:34, 5 keer totaal gewijzigd.
Ludo: om een correcte vergelijking te maken. Vergeet U de huur digicorder niet à 9 €?
https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... gitale-tv/

slimme mensen kopen hun digicorder.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
idd. ikke indertijd de mijne 2dehands gekocht, idem CI+
Dan afbetaald na 11 maand
Maar om geen appels met peren te vergelijken moet je dit er wel bij vermelden.

Dan afbetaald na 11 maand

Maar om geen appels met peren te vergelijken moet je dit er wel bij vermelden.
Als je al eentje huurt kun je dan ook eentje kopen en niet meer huren?
Als je het leest op de website van Telenet kan dit niet meer...
Als je het leest op de website van Telenet kan dit niet meer...

Je kan je decoder helaas niet omruilen. Het is wel mogelijk om een nieuw type decoder te kopen en je huidige voor je 2de tv te gebruiken.
Vermoedelijk bedoelen ze dat je jouw huidige met al zijn opnames niet kan behouden en een nieuwe (lege) moet kopen.
ja, ik was indertijd ook bij die slimme !Lukske schreef:slimme mensen kopen hun digicorder.

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... loos.dhtml
Huur digicorder zit mee in totaal prijs van 76,32 euro maar was het vergeten te vermelden.satsurfer schreef:Ludo: om een correcte vergelijking te maken. Vergeet U de huur digicorder niet à 9 €?![]()
Totaal whop :90 euro min combi voordeel(30,18) = 59,82 + anytime 7,50 + huur digicorder 9 = totaal 76,32 euro/maand
Zo staat het op mijn faktuur.
ludo schreef:Huur digicorder zit mee in totaal prijs van 76,32 euro maar was het vergeten te vermelden.satsurfer schreef:Ludo: om een correcte vergelijking te maken. Vergeet U de huur digicorder niet à 9 €?![]()
Totaal whop :90 euro min combi voordeel(30,18) = 59,82 + anytime 7,50 + huur digicorder 9 = totaal 76,32 euro/maand
Zo staat het op mijn faktuur.
Slechts 3078,74 Bf per maand.
Omrekenen mag men niet meer doen.
Indertijd was Steve Stevaert nen hele goeie om voor te stemmen.
De reden afschaffing kijk en luistergeld kost prijs 99, 15 € per jaar.
Estate Guru believer.
ik hang voorlopig een beetje vast bij telenet. Eigenlijk kijken we niet zoveel naar tv, maar als we kijken, is het vaak naar 1 of andere serie op "play more". Ik zeg maar iets zoals Game Of Thrones, Walking Dead, Outcast, (mijn vriendin heeft nog een hele waslijst).
Tot nu toe heb ik bij concurrenten nog geen aanbod gezien die zowat dezelfde series uitzenden (al kan ik me vergissen!). Netflix nemen we soms eens voor een maandje, maar aanbod is toch beperkt wat nieuwe series betreft.
Ik weet het, het is wat luxe. Al hoop ik toch in toekomst eens wat te kunnen besparen op tv, telefoon & internet.
We hebben whop, huur digicorder & play more. vaste telefoon moet blijven.
Tot nu toe heb ik bij concurrenten nog geen aanbod gezien die zowat dezelfde series uitzenden (al kan ik me vergissen!). Netflix nemen we soms eens voor een maandje, maar aanbod is toch beperkt wat nieuwe series betreft.
Ik weet het, het is wat luxe. Al hoop ik toch in toekomst eens wat te kunnen besparen op tv, telefoon & internet.
We hebben whop, huur digicorder & play more. vaste telefoon moet blijven.
Zodra je je aankoop terug hebt doe je winst. Mijn digicorder is al 2,5 jaar oud. Een zwart die nog heel vlot loopt. Gekocht voor 200 Euro. Reken maar uit. En je hebt ook altijd 2 jaar garantie.davido72 schreef:ja, ik was indertijd ook bij die slimme !Lukske schreef:slimme mensen kopen hun digicorder.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... loos.dhtml
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Oei een defectje? Pech gehad. Ja meneer, die digicorder is niet meer compatibel met onze nieuwste uitzendnormen. U moet een nieuwe kopen. Zolang de meerderheid huurt ipv koopt, zal dat soort spelletjes niet voorkomen, maar ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt met mijn bancontact toestel. Worldline gaf doodleuk te kennen dat mijn toestel (2,5 jaar oud) vanaf 2017 niet meer ondersteund zou worden.
Nu huur ik en zal ik blijven huren. Als ze dan zeggen dat het niet meer up to date is, mogen ze zelf voor een nieuwe zorgen.
Nu huur ik en zal ik blijven huren. Als ze dan zeggen dat het niet meer up to date is, mogen ze zelf voor een nieuwe zorgen.