Pasfotos
Re: Pasfotos
of een idee :
met vingerafdrukken vergelijken
elke keer je je handtekening of zo moet zetten , ook je duim in een inktkussen duwen en vingerafdruk ernaast
( je moet dan zelf maar zien dat je de inkt van je vinger krijgt )
met vingerafdrukken vergelijken
elke keer je je handtekening of zo moet zetten , ook je duim in een inktkussen duwen en vingerafdruk ernaast
( je moet dan zelf maar zien dat je de inkt van je vinger krijgt )
Digitale vingerafdrukken op de identiteitskaart was al een idee van Jambon. Heb ik vandaag niet ergens iets gelezen over een irisscan?
Ik heb eens gehad dat ik 2 dagen mijn vingerafdruksensor van men gsm niet kon gebruiken. Heel tof als je eens vuil tussen een scheermesjes wou doen...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het is een full-option, incl. vingerafdrukken.
Iedereen crimineel. Tja, dat heb je natuurlijk als je iedereen gelijk moet behandelen.
Iedereen crimineel. Tja, dat heb je natuurlijk als je iedereen gelijk moet behandelen.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wat leuk die Liberaal gezinde overheidSpruitekop schreef: ↑2 september 2017, 21:04 Het is een full-option, incl. vingerafdrukken.
Iedereen crimineel. Tja, dat heb je natuurlijk als je iedereen gelijk moet behandelen.![]()

Liever enkel sommigen crimineel behandelen? In Dubai moeten mensen van niet Westerse landen een irisscan ondergaan + vingerafdrukken laten nemen (kan 1-2u duren bij eerste aankomst). Als Belg mag je daar doodleuk droog voorbij lopen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat is de volgende stap? Broek laten zaken om de geloofsovertuiging te controleren?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Bij de Joden houdt dat steek.
bij iedereen een chip plaatsen zoals ze bij de andere honden doen
We leven in een van de minder moderne landen ter wereld.
Elders nemen ze die foto zelf met een webcam, , Hier heeft een verlichte geest een beter systeem bedacht. Je moet nog naar de fotograaf en die moet de foto doorsturen.
Arm vlaanderen...
Elders nemen ze die foto zelf met een webcam, , Hier heeft een verlichte geest een beter systeem bedacht. Je moet nog naar de fotograaf en die moet de foto doorsturen.
Arm vlaanderen...
en moet die fotograaf dan door de staatsvuiligheid worden gescreend ?
Misschien werkt die fotograaf wel voor IS
Misschien werkt die fotograaf wel voor IS
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik neem dan ook aan dat je voor het beroep van fotograaf voortaan ook een bewijs van 'goed gedrag en zeden' periodiek gaat moeten voorleggen en gescreend gaat worden. Anders kan elk crimineel zo maar een winkeltje beginnen en dmv wat fotoshop een crimineel op een bestaand persoon laten lijken.
Onlangs zag ik nog een docu over valse paspoorten en identiteitskaarten. Geen probleem om een gestolen paspoort te vinden van iemand die er wat op lijkt, hun voorraad was groot genoeg.
Onlangs zag ik nog een docu over valse paspoorten en identiteitskaarten. Geen probleem om een gestolen paspoort te vinden van iemand die er wat op lijkt, hun voorraad was groot genoeg.
op spaargids en juridischforum wordt af en toe wat reclame gemaakt voor valse paspoorten en co, er wordt een mailadres opgegeven.
Gelukkig vliegt die pipo naar een paar uur van het forum
de nachtwinkels van de fotografen zullen nogal opduiken,en allemaal met een vals attest van goede zeden
of ze hacken die internet verbinding die de gegevens van die foto doorstuurt
Gelukkig vliegt die pipo naar een paar uur van het forum
de nachtwinkels van de fotografen zullen nogal opduiken,en allemaal met een vals attest van goede zeden
of ze hacken die internet verbinding die de gegevens van die foto doorstuurt
Dat is wat ik er ook van denk: daar bestaan modernere mogelijkheden voor.
Voor mijzelf wil ik daar zeker géén politieke kwestie van maken: het kan mij niet schelen wie dit voorstelt, maar het is een dom idee waardoor eventuele misbruiken niet zullen verminderen.