crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
of dat die 100 personen die 20 % bezitten en elkaar kennen, gezamenlijk besloten hebben alles te dumpen?
Je hebt in een markt die drijft op speculatie en hype niet veel nodig om de koersen een pak te drukken.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
hoe weet je dat iets aan zijn top zit: als de MSM er vol van staan....
als je de Gazet van Morgen , vandaag kan kopen, dan weet je dat
en dan gaat belgie misschien weer een "garantieregeling" maken voor de crypto currencies slachtoffers
( stemmenwinst voor ceedeeenvee ? )
en dan gaat belgie misschien weer een "garantieregeling" maken voor de crypto currencies slachtoffers
( stemmenwinst voor ceedeeenvee ? )
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ikzelf heb al mijn Bitcoins verkocht. Ik kan prijsschommelingen verdragen, maar dit was net iets te veel van het goeie.
Ik ben wel bereid weer in te kopen als hij wat stabiliseert.

En ga je je bijdrage van 33% aan de lege staatskist leveren ?
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 92#p508792
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... 92#p508792
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ading-desk
Dus ondanks positief nieuws zakt de hele markt 30%?
is dat het hele anti-centralisatie verhaal dat hier speelt dan?
Is het voor beleggers/speculanten dan niet positief dat er uiteindelijk een soort bescherming of regulering komt?
Dus ondanks positief nieuws zakt de hele markt 30%?
is dat het hele anti-centralisatie verhaal dat hier speelt dan?
Is het voor beleggers/speculanten dan niet positief dat er uiteindelijk een soort bescherming of regulering komt?
Een gezonde correctie. -30%, op maanden waar mensen op 100 of 200% winst staan.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik wil hier niet komen trollen, en een correctie zat er wel aan te komen, maar het is toch voor het eerst in enige tijd dat alle munten gelijktijdig zo fel zakken? Voorheen waren het correcties met verschuivingen tussen munten onderling. Lijkt wel of het optimisme fel getemperd is.
Inderdaad, als iets 100 of meer procent kan stijgen op één maand, dan is 30% er af op één week niks abnormaal, past gewoon binnen de volatiliteit eigen aan het product.
en we staan op de marktkapitalisatie van 11 december, 2 weken winst... foetsie 

Toen ik pas instapte in september stond ik -40% die dingen zijn gewoon normaal voor zo speculatieve beleggingen..
Nog mensen die comments lezen onder bitcoin artikels van HLN of VTM? Hoeveel mensen daarop zitten die denken dat bitcoin.com de website is van bitcoin en dat de "baas van bitcoin" al zijn coins heeft verkocht is ongelofelijk.. en ze zijn allemaal kenners
Nog mensen die comments lezen onder bitcoin artikels van HLN of VTM? Hoeveel mensen daarop zitten die denken dat bitcoin.com de website is van bitcoin en dat de "baas van bitcoin" al zijn coins heeft verkocht is ongelofelijk.. en ze zijn allemaal kenners

In het geval van Litecoin klopt het dan weer wel dat de 'baas' zijn coins verkocht heeft.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash