Bpost
TIP
Re: Bpost
Als een aandeel na een debacle in een week meer stijgingsdagen kent dan verder wegglijden is er een trendommekeer. Uiteraard is dit geen zekerheid op verder herstel, maar de kans op een verdere terugval is misschien iets kleiner.
Ook enorm aan het twijfelen om in te stappen bij Bpost met de huidige koers. Ik vraag me alleen af of ze hun dividend kunnen behouden de komende jaren.
Heb ze niet in portefeuille, maar gelet dat het een overheidsbedrijf is denk ik ook wel niet dat ze het dividend gaan verlagen. Men heeft nu al geld tekort. Denk dat men zelfs eerder zou gaan lenen om het dividend op peil te houden.
Normaal opteer ik niet voor dividendaandelen, maar misschien moet ik ook toch maar eens een pakketje kopen om die nieuwe vrijstelling van roerende voorheffing geheel te kunnen benutten..
Normaal opteer ik niet voor dividendaandelen, maar misschien moet ik ook toch maar eens een pakketje kopen om die nieuwe vrijstelling van roerende voorheffing geheel te kunnen benutten..
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Dat wordt morgen een donker rood dagje, we zullen geduld moeten oefenen om de puinhoop op te ruimen, niet dat we dat nog niet wisten natuurlijk .... maar euh ... die vinger op de wonde he
De Post was een ramp ....... Bpost ging echt de goed kant op ...... Radial met nog wat extra tegenvallers ...... to be continued
De Post was een ramp ....... Bpost ging echt de goed kant op ...... Radial met nog wat extra tegenvallers ...... to be continued
Bpost is op één jaar met 17,...% gedaald. Dat zegt genoeg hé.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik ga morgenochtend eerste minuut eruit. We komen later dan wel terug. Dit wordt een te groot bloedbad.
Gecondoleerd!
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Hij heeft nu toch nog winst? 
Dan heb je al lang van hun diensten geen gebruik meer moeten maken.contextbinder schreef: ↑2 mei 2018, 19:44 De Post was een ramp ....... Bpost ging echt de goed kant op ......