Bpost
TIP
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Bpost
Postzegeltje wordt volgend jaar weer 15% duurder. Mooie investering zo'n postzegel. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Best nog eens een velletje postzegels kopen.Spruitekop schreef: ↑28 november 2018, 18:33 Postzegeltje wordt volgend jaar weer 15% duurder. Mooie investering zo'n postzegel.![]()
Postzegels geven meer rendement dan de aandelen. Postzegels +15% op 1 jaar. Het aandeel -55% op 1 jaar.
Ik wil de eerste priorbrief zien die de volgende dag op zijn bestemming komt, ik kan het mij alvast niet herinneren. Misschien helpt het als je twee postzegels plakt.
klopt volledig dat hebben die van de post mij ook verteld
maar er is voor de meeste mensen wel een probleem , je moet ook van die postzegels afgeraken he
maar er is voor de meeste mensen wel een probleem , je moet ook van die postzegels afgeraken he
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb in 2011 stevig postzegels ingekocht. Ik denk een stuk of 150. Ben nog niet door mijn voorraad.
ik raak ook niet meer van mijn postzegels had
bij het overlijden van mijn ouders heeft die begrafenisondernemer zo veel te veel postzegels ons laten inkomen - postzegels voor overledenen.
Ik gebruik die postzegels enkel als ik een brief naar de belastingen stuur,rouwpostzegels
bij het overlijden van mijn ouders heeft die begrafenisondernemer zo veel te veel postzegels ons laten inkomen - postzegels voor overledenen.
Ik gebruik die postzegels enkel als ik een brief naar de belastingen stuur,rouwpostzegels
Om Panini stickers te verzenden heb ik er wel wat nodig gehad
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
-
anonymous9
Een artikel van 2007 lijkt me niet relevant?
Het persbericht kan echt niet duidelijker zijn, en laat geen ruimte voor enige discussie:
All existing stamps remain valid and offer the existing delivery term up to and including 31 December 2018. After that date, all existing stamps will automatically become Non Prior stamps.
Het persbericht kan echt niet duidelijker zijn, en laat geen ruimte voor enige discussie:
All existing stamps remain valid and offer the existing delivery term up to and including 31 December 2018. After that date, all existing stamps will automatically become Non Prior stamps.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Ik had die kleine remonte liever niet gezien - plan was om na uitbetaling dividend een stukje bij te kopen, nog wat slecht nieuws had me beter uitgekomen dus.
Enfin, ik ga me toch aan het plan houden, positie is klein en kan gemiddelde gevoelig naar beneden halen.
Enfin, ik ga me toch aan het plan houden, positie is klein en kan gemiddelde gevoelig naar beneden halen.
Hier hetzelfdecontextbinder schreef: ↑29 november 2018, 12:09 Ik had die kleine remonte liever niet gezien - plan was om na uitbetaling dividend een stukje bij te kopen, nog wat slecht nieuws had me beter uitgekomen dus.
Echt frustrerend om ze nu zo'n herstel te zien maken. Hadden beter gewacht tot na ex-dividend.
Als ze nog teveel stijgen ga ik wellicht niet meer kopen en wachten tot ze nog eens onder de 10 gaan.
Maximum aankoop 10,8 voor mij.
Portefeuille: IWDA, cash
Misschien woensdag verkopen en donderdag terug aankopen