Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
De pot verwijt de ketel enz. Dus als je voor je mening uitkomt en tegen dat pact bent dan ben je ranzig. Als je voor je mening uitkomt en je bent voor het pact dan ben je een heilige. Wie is hier nu eigenlijk ranzig?
Nu Brembos. Pak ze binnen in uw huis he uw vriendjes uit Marrakech. Ik neem liever een hulpbehoevend oudje in huis. Zo eentje die heel zijn leven wel belastingen heeft betaald.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik hou van 'kutfeestjes'.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zijn die in Duitsland óók goedkoper?
Ik heb kennissen, op en top groen, voorstander van een maatschappij waar iedereen in vrede leeft met elkaar. Kortom, we zullen ze maar hippies noemen.Brembos schreef: ↑12 december 2018, 21:02Vlaams Blok jongeren , Schild en vrienden , hooligans , VMO"ers ..... Brave burgersanonymous schreef: ↑12 december 2018, 17:30 https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181212_04028992
Kijkkijk. 500 gele hesjes mogen de boel in brand steken maar tienduizenden normale burgers zijn niet welkom. Wat een zielig land is dit toch geworden.
Mijn potloodje is al gescherpt voor de volgende verkiezingen. En zoals heerschap Vervoort het zo mooi zegt het zal een bruine stem worden.?? De grote leider heeft blijkbaar aan elke NVA politicus opgedragen om in elk interview zoveel mogelijk het woord Marakech coalitie te gebruiken . Ranzig.
Nu goed zijn vrouw ging kamperen met een vriendin in Calais, maar ze bedacht zich en ging naar Zeeland. Ik vroeg hem waarom. Heb je die wildemannen al eens gezien zegt hij. Ze steken dingen in brand, springen in auto's, levensgevaarlijk. Daar stuur ik mijn vrouw niet naar toe. Ik lach me dood. Ik zeg hem, ik ben blij dat je het eindelijk eens inziet welk risico je binnen brengt.
Een week later kom ik hem tegen en in de groep gaat het opnieuw over politiek. Iemand gooit de woorden "buiten met al die vluchtelingen", zegt hij doodleuk. Je moet dat omarmen, die mensen bla bla.
Ik wil maar duidelijk maken als je liever in naïviteit leeft dan is dat jouw probleem. Anderen hier baseren zich op feiten en werken hiermee verder. Ik stel me ook de vraag welk percentage van de leden, zich kan vinden in jouw mening. Cijfers bewijzen dat de overlast stijgt naarmate het aantal vluchtelingen toeneemt. Niet alleen op vlak van criminiliteit. Momenteel gaat een stuk van je wedde dagelijks weg naar dit issue. Je bekijkt dit niet objectief. Het zou beter zijn dat de lonen niet belasten, maar dat ze dagelijks rondkomen van deur tot deur om hun deeltje op te eisen. Eens kijken hoe lang het zal duren, vooraleer je ontsnapt aan je naïviteit en de voordeur niet zal opentrekken. De mensen moeten eens met hun neus op de feiten gedrukt worden.
Probleem is dat het nooit mag verkondigd worden in de media, we moeten altijd zwijgen. Nu ook weer op dit forum, zullen we uiteindelijk weer de mond gesnoerd worden. Media moet een voorbeeldrol spelen.
Calimero is daar nog maar eens weer ... het is net de media die dewever en consoorten groot heeft gemaakt ... voor het minste wordt dewever opgevoerd ... prijs van de tomaten ... even aan Bartje vragen ... er trekt een zware storm over vlaanderen ... eventjes vragen hoe Bartje zijn ramen heeft verstevigd ... de rode duivels hebben een doelpunt gescoord tegen Liechtenstein ... eventjes checken bij Bartje of hij ook een vreugdedansje heeft gedaan op het 't schoon verdiep ...
We moeten zwijgen, hoe durf je, ... als je tegenwoordig geen rechtse praat verkondigd word je aanzien als de destroyer van het vaderland ... nagenoeg niemand durft op sociale media nog reageren als er alweer fake news wordt verkondigd die door velen zonder de minste reflectie wordt gedeeld met "vrienden" ... een paar berichtjes geleden zag ik de term "trol" passeren als je niet meehuilde met de rechtse praat ...
Onzin,
Geef me één mediabericht waar men het duidelijk opneemt voor de opninie van Vlaams Belang en NVA.
Als NVA zegt, slechts 100 vluchtelingen meer per dag, zegt de media, Theo wil maar 100 vluchtelingen meer ...
De media doet er alles aan om in hun berichtgevingen de NVA, meer bepaald Francken met zijn uitspraken uit evenwicht te brengen.
Bij De Wever proberen ze het al lang niet meer, want dat lukt zo gemakkelijk niet.
Ik ben het eens met de stelling van Geebee dat de media net de NVA groot hebben gemaakt en ik erger me verdomd veel te vaak aan reporters van allerlei slag die voor elke gebeurtenis die amper 2 lijnen op blz 22 waard is toch naar Bartje bellen om zijn idee erover te hebben. Droogte in Egypte. aanslag in Tokyo, president van Chokowakije gestorven : Allemaal met de commentaar van NVA bakker Bart.
De media hebben NVA groot gemaakt, ze plaatsen hen nog altijd op een verhoogje, ze komen veel te veel aan bod om hun mening over alles te verkondigen..
en net doordat de media die eikels groot gemaakt heeft, kunnen ze hen nu niet ineens als fout afschilderen want dan zagen ze de pootjes van onder hun eigen geloofwaardigheid / stoel.
Het is enkel de Calimero positie van onze top Antwerpenaar die het doet uitschijnen alsof ze allemaal tegen hen, hem en ons zijn. Waarom ? Omdat 1 standpunt op 10 niet wordt geliket ? Ik zie van dat laatste niks.. veel te weinig. De media doorprikken nog veel te weinig de lege stellingen en de verhalen vol waarheden die gebruikt worden om leugens mee op te zetten.
Ik ben eerder links, maar laat het toch gezegd zijn dat als ik lees : Francken laat maar 100 vluchtelingen per dag meer binnen, dat ik dan denk : Goed idee, jongen,.. ook al zijn dat er nog 50 teveel.
Die berichtgeving is niet per se slecht.. komt mij eerder als goed over.
De media hebben NVA groot gemaakt, ze plaatsen hen nog altijd op een verhoogje, ze komen veel te veel aan bod om hun mening over alles te verkondigen..
en net doordat de media die eikels groot gemaakt heeft, kunnen ze hen nu niet ineens als fout afschilderen want dan zagen ze de pootjes van onder hun eigen geloofwaardigheid / stoel.
Het is enkel de Calimero positie van onze top Antwerpenaar die het doet uitschijnen alsof ze allemaal tegen hen, hem en ons zijn. Waarom ? Omdat 1 standpunt op 10 niet wordt geliket ? Ik zie van dat laatste niks.. veel te weinig. De media doorprikken nog veel te weinig de lege stellingen en de verhalen vol waarheden die gebruikt worden om leugens mee op te zetten.
Ik ben eerder links, maar laat het toch gezegd zijn dat als ik lees : Francken laat maar 100 vluchtelingen per dag meer binnen, dat ik dan denk : Goed idee, jongen,.. ook al zijn dat er nog 50 teveel.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 13 december 2018, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Komt u wel eens in Oostenrijk? Ik wel, omdat 'ik' (de firma dus) er een fabriek heb die ik af en toe met een bezoek mag vereren. Ben benieuwd om volgende keer (helaas pas eind januari ten vroegste) te horen wat hun mening is over het Marakesh-pact, en ook de nieuwe regel dat buitenlanders (van de unie) na 1 dag werken in België (mits voldoende gewerkt in een ander land) al direct recht hebben op een uitkering.geebee schreef: ↑13 december 2018, 08:52
We moeten zwijgen, hoe durf je, ... als je tegenwoordig geen rechtse praat verkondigd word je aanzien als de destroyer van het vaderland ... nagenoeg niemand durft op sociale media nog reageren als er alweer fake news wordt verkondigd die door velen zonder de minste reflectie wordt gedeeld met "vrienden" ..
Er is een reden waarom Oostenrijk tégen gestemd heeft, hé. Australië, idem.
Je kan zeggen "Het zal allemaal zo'n vaart wel niet lopen". Feit is dat er toch wel een paar landen zijn die het anders zien.
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen. Denk jij écht dat hiér rechtse praat verkocht wordt? Denk je dat echt? Praat eens met de gemiddelde Oostenrijker die zichzelf GEMATIGD noemt. Jezus, je schrikt je rot. Als dat in België gebeurt wordt die man verweten een neo-nazi, een Blokker etc te zijn. Wij Belgen zijn echt veel te goed en veel te braaf, ja.
Time will tell wie aan de juiste kant stond, maar ik zou liever Oostenrijkse of Australische principes gehanteerd zien worden mbt migratie... Better safe than sorry.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voorbeelden?haelewyn schreef: ↑13 december 2018, 09:21 Ik ben het eens met de stelling van Geebee dat de media net de NVA groot hebben gemaakt en ik erger me verdomd veel te vaak aan reporters van allerlei slag die voor elke gebeurtenis die amper 2 lijnen op blz 22 waard is toch naar Bartje bellen om zijn idee erover te hebben. Droogte in Egypte. aanslag in Tokyo, president van Chokowakije gestorven : Allemaal met de commentaar van NVA bakker Bart.
Man... voorbeelden van dagen waarop het vriest of waar de zon meer dan 4 uur per dag schijnt ... van mussen die op autos kakken of van voedsel dat slecht wordt voor de vervaldatum.
Daar hou ik me niet mee bezig. Ze zijn er. Als ge het niet ziet of wilt geloven is dat uw zaak (klinkt boos maar ik ben het niet).
Aangezien beide posities niet te overtuigen zijn van het tegendeel ga ik geen uur van mijn tijd verknoeien om voorbeelden te zoeken van wat elke week verschillende keren voorbij mijn neus passeert.
Daar hou ik me niet mee bezig. Ze zijn er. Als ge het niet ziet of wilt geloven is dat uw zaak (klinkt boos maar ik ben het niet).
Aangezien beide posities niet te overtuigen zijn van het tegendeel ga ik geen uur van mijn tijd verknoeien om voorbeelden te zoeken van wat elke week verschillende keren voorbij mijn neus passeert.
Is geen naïviteit, maar cognitieve dissonantie en zelfrechtvaardiging. Hun overtuiging is zo sterk is dat ze heel selectief naar de wereld kijken en aan zaken die daar niet in passen een draai geven zodat het toch in hun wereldbeeld past. Als je aan zo iemand vraagt om te veranderen, is dat bijna hetzelfde als om aan een moslim te vragen om zijn geloof op te geven. Je vraagt hem/haar om zijn vrienden- en kennissenkring op te geven, die mogelijks hem/haar als een verrader zullen bestempelen. In feite zou je nu langs je neus weg eens moeten vragen waarom ze naar Zeeland geweest zijn, de kans is groot dat ze al een andere reden hebben die niks met Calais te maken heeft. Komt veel voor: patienten die geloven dat een wonderdokter hen zal redden, milieuactivisten die tegen GGO's en/of kernenergie zijn, ... Als er dan eens eentje na grondige studie tot de conclusie komt dat die wonderdokter een kwakzalver is of dat GGO's en kernenergie niet des duivels zijn, mag die zijn/haar boeltje pakken. Je wordt onmiddellijk buitengegooid uit de groepen of Facebook, bent je vrienden- en of kennissenkring kwijt, mag ander werk gaan zoeken, ... Je wordt beschuldigd van verraad, zwartgemaakt dat je betaald wordt door Monsanto, ...Frederic schreef: ↑13 december 2018, 07:18 Ik heb kennissen, op en top groen, voorstander van een maatschappij waar iedereen in vrede leeft met elkaar. Kortom, we zullen ze maar hippies noemen.
Nu goed zijn vrouw ging kamperen met een vriendin in Calais, maar ze bedacht zich en ging naar Zeeland. Ik vroeg hem waarom. Heb je die wildemannen al eens gezien zegt hij. Ze steken dingen in brand, springen in auto's, levensgevaarlijk. Daar stuur ik mijn vrouw niet naar toe. Ik lach me dood. Ik zeg hem, ik ben blij dat je het eindelijk eens inziet welk risico je binnen brengt.
Een week later kom ik hem tegen en in de groep gaat het opnieuw over politiek. Iemand gooit de woorden "buiten met al die vluchtelingen", zegt hij doodleuk. Je moet dat omarmen, die mensen bla bla.
PS: Zou ook voorbeelden kunnen geven over crypto voorstanders en tegenstanders.
Het is verdorie door partijen als NVA dat we later nog wat van ons kapitaal zullen overhebben. Wat denk je dat zal gebeuren moesten we alles blijven toelaten. Je mag deze site gelijk opdoeken.
- verhuren zal niets meer opbrengen. Enkel sociale verhuur blijft interessant, andere vormen worden heel zwaar belast
- geld vasthouden, niet meer interessant, meerwaardebelastingen
- pensioensparen geen enkele zin meer, want als je dit doet dan krijg je geen pensioen. Eerst eigen reserves aanspreken pas daarna rechthebbende, ook al heb je heel je leven gewerkt en heb je er verdorie recht op.
Eerst geld naar iedereen die in België nog geen poot heeft gewerkt, al de rest kan kinne kloppen. Depressief wordt ik er van. Bejaarde mensen staan op straat, om ruimte te geven aan een gezin vluchtelingen. Er zijn zo duizend voorbeelden. Het heeft allemaal geen zin, jullie willen het niet zien.
- verhuren zal niets meer opbrengen. Enkel sociale verhuur blijft interessant, andere vormen worden heel zwaar belast
- geld vasthouden, niet meer interessant, meerwaardebelastingen
- pensioensparen geen enkele zin meer, want als je dit doet dan krijg je geen pensioen. Eerst eigen reserves aanspreken pas daarna rechthebbende, ook al heb je heel je leven gewerkt en heb je er verdorie recht op.
Eerst geld naar iedereen die in België nog geen poot heeft gewerkt, al de rest kan kinne kloppen. Depressief wordt ik er van. Bejaarde mensen staan op straat, om ruimte te geven aan een gezin vluchtelingen. Er zijn zo duizend voorbeelden. Het heeft allemaal geen zin, jullie willen het niet zien.
Je hebt volkomen gelijkcpnx schreef: ↑13 december 2018, 09:36Is geen naïviteit, maar cognitieve dissonantie en zelfrechtvaardiging. Hun overtuiging is zo sterk is dat ze heel selectief naar de wereld kijken en aan zaken die daar niet in passen een draai geven zodat het toch in hun wereldbeeld past. Als je aan zo iemand vraagt om te veranderen, is dat bijna hetzelfde als om aan een moslim te vragen om zijn geloof op te geven. Je vraagt hem/haar om zijn vrienden- en kennissenkring op te geven, die mogelijks hem/haar als een verrader zullen bestempelen. In feite zou je nu langs je neus weg eens moeten vragen waarom ze naar Zeeland geweest zijn, de kans is groot dat ze al een andere reden hebben die niks met Calais te maken heeft. Komt veel voor: patienten die geloven dat een wonderdokter hen zal redden, milieuactivisten die tegen GGO's en/of kernenergie zijn, ... Als er dan eens eentje na grondige studie tot de conclusie komt dat die wonderdokter een kwakzalver is of dat GGO's en kernenergie niet des duivels zijn, mag die zijn/haar boeltje pakken. Je wordt onmiddellijk buitengegooid uit de groepen of Facebook, bent je vrienden- en of kennissenkring kwijt, mag ander werk gaan zoeken, ... Je wordt beschuldigd van verraad, zwartgemaakt dat je betaald wordt door Monsanto, ...Frederic schreef: ↑13 december 2018, 07:18 Ik heb kennissen, op en top groen, voorstander van een maatschappij waar iedereen in vrede leeft met elkaar. Kortom, we zullen ze maar hippies noemen.
PS: Zou ook voorbeelden kunnen geven over crypto voorstanders en tegenstanders.
Je bedoelt dat ze bellen met prutser Peeters? Hij wilde eens voor weerman spelen in het voorjaar, weet je nog?haelewyn schreef: ↑13 december 2018, 09:21 Ik ben het eens met de stelling van Geebee dat de media net de NVA groot hebben gemaakt en ik erger me verdomd veel te vaak aan reporters van allerlei slag die voor elke gebeurtenis die amper 2 lijnen op blz 22 waard is toch naar Bartje bellen om zijn idee erover te hebben. Droogte in Egypte. aanslag in Tokyo, president van Chokowakije gestorven : Allemaal met de commentaar van NVA bakker Bart.
Ik heb niet de indruk dat ze voor elke scheet naar N-VA bellen. Dat is ook vaak zo'n argument die tegenstanders ophalen, 'oh ze gaan die nog eens bellen voor een nietszeggend interview'. Heb je daar dan voorbeelden van?
Niet vergeten dat N-VA ook nog steeds de grootste partij is, er losjes omheen fietsen kun je niet.
Sp.a komt ook voor alles eens op TV om maar te zwijgen van groen, die zijn pakken kleiner.