ING Lion Account niet meer gratis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: ING Lion Account niet meer gratis
Ik had het gevraagd aan de klantendienst maar tot op heden geen reactie. De 10€ is er al af van de gezamenlijke. Van record waren we echt tevreden. Van ING nee dat komt niet meer goed want dit is niet het enigste voor ons.
Wij zijn ook ex-record klanten en onze rekening ook op 1 naam laten zetten begin december. Bij ons hebben ze ook 10€ van onze zichtrekening genomen.
We hebben al klachtenmail gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie.
We hebben al klachtenmail gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie.
Hou ons op de hoogte aub. Hopelijk reageren ze bij jullie wel.
Mijn kostenafrekening voor gezamenlijke rekening is 0,00€
=> in het detail is thans te vinden "Periode van 01/01/2019-31/12/2019 ........ jaarlijks forfait tweede titularis....0,0000EUR"
Ik heb er wel een hypothecair krediet op lopen + diende begin december reeds een (tot nu onbeantwoorde) vraag/klacht in inzake.
=> in het detail is thans te vinden "Periode van 01/01/2019-31/12/2019 ........ jaarlijks forfait tweede titularis....0,0000EUR"
Ik heb er wel een hypothecair krediet op lopen + diende begin december reeds een (tot nu onbeantwoorde) vraag/klacht in inzake.
Ik vind dit toch wel straf. Wij hebben ook hypothecair krediet, ook een klacht/vraag gestuurd zonder antwoord gekregen te hebben en bij ons is het er wel af. Juist klachtenformulier van ING ingevuld. Blijft dit onbeantwoord dat zal het ombudsdienst worden. Soms lijkt dit belachelijk voor 10€ maar ze houden zich ook niet aan afspraken. Uitbetalingen schijven van lening mag normaal 3 werkdagen duren. Mijn laatste duurde meer dan 14 dagen wat me nog extra gaat kosten omdat het geld al te lang op de rekening stond (Dat het er al lang stond was niet hun fout maar vertraging bij aannemers)
Probeer al van de eerste week van december een rekening met 2 houders op 1 naam te krijgen kwestie van de kosten te vermijden. Tot op heden geven ze, ondanks 3 mails aan het kantoor, niet thuis om die aanpassing uit te voeren. Ben eens benieuwd wat de afrekening zal geven want deze hebben we nog niet gekregen, evenmin als de afrekening van de spaarrekening.
Wij hebben midden november naar ons kantoor geweest om onze rekening van 2 rekeninghouders naar 1 over te zetten. Het is nog steeds niet in orde, ik heb net gebeld naar de helpdesk en ze wisten mij te zeggen dat ze veel achterstand hebben en dat het kantoor dit in orde zal brengen. Afwachten hoe lang dit zal duren,....
-
- Full Member
- Contacteer:
Zelfde uitleg gehad
ik heb reeds antwoord gekregen op het klachtenformulier. daar werken ze precies sneller.
Geachte heer VERSCHUEREN,
Bedankt voor uw bericht betreffende uw Lion Account en de vernieuwde tarifering.
Onze hoofdzetel werd hierover reeds geïnformeerd en alle ex-Record klanten die een Lion account hebben met 2 houders gelinkt aan een Hypothecair krediet zullen gecrediteerd worden op hun rekening. In uw geval kunt u nakijken op datum van 03/01/2019 dat de 10 euro gecrediteerd werd op jullie rekening (annulering jaarlijks forfait tweede houder).
Indien u nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren per mail of per telefoon op het nummer 02 464 60 01. Wij zijn bereikbaar, iedere werkdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Wij blijven tot uw beschikking voor bijkomende informatie.
Met vriendelijke groeten,
---------
ING Klantendienst
Tel. 02 464 60 01
Geachte heer VERSCHUEREN,
Bedankt voor uw bericht betreffende uw Lion Account en de vernieuwde tarifering.
Onze hoofdzetel werd hierover reeds geïnformeerd en alle ex-Record klanten die een Lion account hebben met 2 houders gelinkt aan een Hypothecair krediet zullen gecrediteerd worden op hun rekening. In uw geval kunt u nakijken op datum van 03/01/2019 dat de 10 euro gecrediteerd werd op jullie rekening (annulering jaarlijks forfait tweede houder).
Indien u nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren per mail of per telefoon op het nummer 02 464 60 01. Wij zijn bereikbaar, iedere werkdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
---------
ING Klantendienst
Tel. 02 464 60 01
Donderdag mijn rekeninguittreksel opgevraagd en jaar hoor de 10 € was er af. Per direct een klachtenformulier opgesteld en inderdaad daar werken ze precies wat vlugger dan in het kantoor, want deze namiddag werd ik gecontacteerd door de kantoorhouder met de melding dat zij de klacht hadden ontvangen, een resem verontschuldigen om zich schoon te praten waarom de eerste mail en de herinnering niet werden beantwoord en dat wij ons mochten aanbieden op het kantoor om de rekening aan te passen en dat dan de 10 € zou teruggestort worden. Uiteraard eerst zien en dan geloven zei de blinde.poulidor schreef: ↑2 januari 2019, 15:32 Probeer al van de eerste week van december een rekening met 2 houders op 1 naam te krijgen kwestie van de kosten te vermijden. Tot op heden geven ze, ondanks 3 mails aan het kantoor, niet thuis om die aanpassing uit te voeren. Ben eens benieuwd wat de afrekening zal geven want deze hebben we nog niet gekregen, evenmin als de afrekening van de spaarrekening.
-
- Full Member
- Contacteer:
al iemand zijn 10 euro gekregen?
Opvolging: op mijn vraag/klacht van 17/12/2018 kreeg ik op 18/01/2019 volgende respons:Lirec schreef: ↑1 januari 2019, 23:12 Mijn kostenafrekening voor gezamenlijke rekening is 0,00€
-------
Geachte heer xxxxxxxxx,
Bedankt voor uw bericht in verband met het aanrekenen van beheerskosten op uw Lion Account, en onze excuses voor het laattijdig beantwoorden er van.
Zoals u intussen hebt kunnen opmerken werden u inderdaad geen kosten aangerekend in het begin van het jaar, omdat u houder bent van een hypothecair krediet.
xxxxxxx xxxxxxxx
ING Klantendienst
Tel. 02 464 60 01
Jep. Vorige donderdag.
Ik heb via Record bank ook en gratis kredietkaart. Ik begrijp nu uit hun laatste tarief update dat dit nu ook voor Recordbank klanten 22 € per jaar zou zijn!