De crash van 2019
TIP
De crash van 2019
Aangezien dit een zeer populair draadje was in 2017, 2018 ... moeten zeker een nieuwtje hebben voor 2019.
Succes met het voorspellen van crashes in 2019.
Succes met het voorspellen van crashes in 2019.
Re: De crash van 2019
ff met de natte vinger:
- bel20: -12%
- us30: status quo
-usd/eur: +5%
Voilà, de kop is er af. Nu is het aan de TA-mensen, de Paul D's en echte goeroe's.
Hopelijk maken gezonde bedrijven van de lage aandelenkoersen gebruik om massaal aandelen in te kopen, dan kunnen de koersen in 2020 MISSCHIEN terug omhoog.
- bel20: -12%
- us30: status quo
-usd/eur: +5%
Voilà, de kop is er af. Nu is het aan de TA-mensen, de Paul D's en echte goeroe's.
Hopelijk maken gezonde bedrijven van de lage aandelenkoersen gebruik om massaal aandelen in te kopen, dan kunnen de koersen in 2020 MISSCHIEN terug omhoog.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Naast de kwestie, maar ben nu even kwijt hoe je een nieuw onderwerp aanmaakt. Heb er eigenlijk nog nooit een gemaakt. Kan iemand mij even helpen?
Je klikt eerst op een van de o ngeveer 20 mogelijke onderwerpen
dan min of meer links bovenaan zie je "nieuw onderwerp" en daar klik je op
weet je dat ik het zelf bijna NIET van buiten wist
dan min of meer links bovenaan zie je "nieuw onderwerp" en daar klik je op
weet je dat ik het zelf bijna NIET van buiten wist
Geen probleem Paul

VIP members met uw status maken geen nieuwe onderwerpen aan, die worden voor u aangemaakt.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
- Ga naar 'Forumoverzicht' (met het huisje er naast)
- Als je in de kroeg iets wil plaatsen klik je op 'kroeg'
- En dan zie je linksboven 'Nieuw onderwerp' staan en daar klik je op. (Pas op: in Thailand staat dat rechtsonder)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
de tijd:
Hoe snel het kan gaan!!!!
Hoe snel het kan gaan!!!!
Groeivrees overtrokken, beurzen rijp voor remonte
Afgaand op de belangrijkste futures, stevenen Bel20 en Euro Stoxx50 ondanks de sombere Duitse economische data af op een hogere start. Deutsche Bank is niet alleen optimistisch over AB InBev (zie vorige pots), maar ook over de Europese beurzen in het algemeen.
Tegen juni zien we de Europese beurzen 10 procent herstellen
Strateeg Sebastian Raedler verwacht het omgekeerde scenario van begin 2018. Toen startte het jaar met economische indicatoren die een té vrolijk beeld schetsten van de Europese economie, nu duiden ze op een té somber beeld.
'Net zoals begin 2018 de piek van het groeimomentum markeerde, zal december 2018 de bodem blijken', luidt het. Raedler denkt dat net zoals begin 2016 de groeivrees overdreven is en beleggers een te somber scenario in de koersen verrekend hebben. 'Tegen juni zien we de Europese beurzen 10 procent herstellen'.
Haha wat blijft mr market toch een manisch depresief mannetje!
Toch wel heeeeeel vroeg om al trends te zie ,...
Toch wel heeeeeel vroeg om al trends te zie ,...
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Q1 achter de rug, etf en fondsen port staan tegen de 20% ytd!
Eind 2018 is al vergeten, maar blijft het duren?
Eind 2018 is al vergeten, maar blijft het duren?
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Sinds deze week toch wat posities aan het afbouwen. Veel positief nieuws zit al in de koersen verwerkt.. Maar de slinger kan altijd nog ff verder doorgaan. Sell in May and walk away?
het is "too good to be true" elke dag schiet mijn port 1% hoger en niet door 1 a 2 uitschieters, nee de hele zwik schiet de hoogte in, ongeacht de sector of regio ...
heb een mid 2018 deja vu gevoel ...
heb een mid 2018 deja vu gevoel ...
Komt ook een beetje door TINA zeker...? Rentes blijven maar laag en de lagerenteperiodes blijven maar verlengd worden.
Ik ben begonnen hier en daar winst te nemen op aandelen die in de buurt staan van hun all time high.
Ik kijk hierbij met name naar de meer cyclische fondsen.
Ik kijk hierbij met name naar de meer cyclische fondsen.
Ahja, die daling werd net (onder andere) veroorzaakt door "dreiging van" stijgende beleidsrentes van de FED, ondertussen heeft die haar kar gedraaid.