Overschrijving de dag zelf nog toegekomen.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Overschrijving de dag zelf nog toegekomen.
Wat ik graag hebben wil mag morgen al in huis zijn.
Als ik vandaag iets hebben wil en ik kan het me veroorloven of ik vind het een nuttige aankoop, dan bestel ik het ook vandaag.
Als ik het in NL kan bestellen en morgen al hebben... of in BE en niet weten wanneer het komt. Tja ... ik weet wat ik kies.
Ik vind het WEL belangrijk dat ik overal binnen de kortst mogelijke tijd bediend ben, dat het resultaat er zo snel mogelijk is en dat het aan de best mogelijke prijs gebeurt. Die drie dingen, samen met smaak en kleur, bepalen van wie ik dingen ga kopen. Wat er daar ook over gezegd wordt : voor mij is het zo en niet anders.
Dat alles een kostprijs heeft. God jongens...
Ik voel dit toch wel aan als een leeftijdskloofje.
Ik kan me inbeelden dat sommige mensen perfect gelukkig waren met zich te wassen in een kuip in de keuken of buiten op een koer.
Ik wil er niet eens aan denken en ik loop nog liever te stinken dan dat ik dat zou doen.
Ik kan niet zonder een douche in mijn leven of een normaal toilet.
Geen zin om op een oud ding met houten planken achteraan in de hof mijn gevoeg te doen.
Dat het ene wat duurder is dan het andere : eerlijk gezegd interesseert het me geen lor.
Namaak van Boursin in de Aldi is goedkoper maar naar mijn mening niet te eten. Boursin is duurder maar die vind ik lekker. Wat kopen we dan, denk je ?
Een pc koop ik niet voor de bankzaken alleen, maar ook voor dit forum bv.. leuke interacties met andere mensen van overal. Om het nieuws te lezen dat morgen in de krant komt al een dag voor die in mijn bus zou vallen. Om het weerbericht te lezen.. Om filmpjes te bekijken die ik in geen 15 jaar tijd verzameld zou zien op mijn gewone tv, om naar de radio te luisteren uit een ander deel van de wereld, en nog voor 100 andere dingen. Dat helemaal gaan afschrijven op rekening van 'bankzaken' is onjuist.
En zo zal het met alles in het leven zijn zeker ?
Iedereen moet zelf maar weten wie hij als leverancier kiest, hoe ver hij wil gaan in de modernisering, etc. De leveranciers zelf moeten maar zorgen dat genoeg mensen hen verkiezen.
Als ik vandaag iets hebben wil en ik kan het me veroorloven of ik vind het een nuttige aankoop, dan bestel ik het ook vandaag.
Als ik het in NL kan bestellen en morgen al hebben... of in BE en niet weten wanneer het komt. Tja ... ik weet wat ik kies.
Ik vind het WEL belangrijk dat ik overal binnen de kortst mogelijke tijd bediend ben, dat het resultaat er zo snel mogelijk is en dat het aan de best mogelijke prijs gebeurt. Die drie dingen, samen met smaak en kleur, bepalen van wie ik dingen ga kopen. Wat er daar ook over gezegd wordt : voor mij is het zo en niet anders.
Dat alles een kostprijs heeft. God jongens...
Ik voel dit toch wel aan als een leeftijdskloofje.
Ik kan me inbeelden dat sommige mensen perfect gelukkig waren met zich te wassen in een kuip in de keuken of buiten op een koer.
Ik wil er niet eens aan denken en ik loop nog liever te stinken dan dat ik dat zou doen.
Ik kan niet zonder een douche in mijn leven of een normaal toilet.
Geen zin om op een oud ding met houten planken achteraan in de hof mijn gevoeg te doen.
Dat het ene wat duurder is dan het andere : eerlijk gezegd interesseert het me geen lor.
Namaak van Boursin in de Aldi is goedkoper maar naar mijn mening niet te eten. Boursin is duurder maar die vind ik lekker. Wat kopen we dan, denk je ?
Een pc koop ik niet voor de bankzaken alleen, maar ook voor dit forum bv.. leuke interacties met andere mensen van overal. Om het nieuws te lezen dat morgen in de krant komt al een dag voor die in mijn bus zou vallen. Om het weerbericht te lezen.. Om filmpjes te bekijken die ik in geen 15 jaar tijd verzameld zou zien op mijn gewone tv, om naar de radio te luisteren uit een ander deel van de wereld, en nog voor 100 andere dingen. Dat helemaal gaan afschrijven op rekening van 'bankzaken' is onjuist.
En zo zal het met alles in het leven zijn zeker ?
Iedereen moet zelf maar weten wie hij als leverancier kiest, hoe ver hij wil gaan in de modernisering, etc. De leveranciers zelf moeten maar zorgen dat genoeg mensen hen verkiezen.
Sorry voor de edit. (Ik ben nieuw hier)
Mijn vraag was of er iemand ervaring heeft met een grote bedrag (in euro's
) die vanuit axa naar belfius moet gaan en op dezelfde dag aankomen . (Voor een akte)
Meir.
Mijn vraag was of er iemand ervaring heeft met een grote bedrag (in euro's
Meir.
Laatst gewijzigd door Meir op 29 april 2019, 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Vrees dat dat spel dan niet werkt
de hoogste limiet per dag die ik kan is van rabobank.be 500 000,00 euro per dag ( en dan staat het niet noodzakelijk dezelfde dag op de rekening
Je zal je bank moeten contacteren
de hoogste limiet per dag die ik kan is van rabobank.be 500 000,00 euro per dag ( en dan staat het niet noodzakelijk dezelfde dag op de rekening
Je zal je bank moeten contacteren
Ik vrees dat als de notaris geen geld ziet voor de verkopers, de akte niet doorgaat.
Ofwel kan U het overschrijven op de derdenrekening van de notaris, of U hebt een bankcheque bij met uw naam als begunstigde. (gaat de koop niet door, ben je je geld niet kwijt )
De begunstigde kan zijn cheque aan een nieuwe eigenaar endosseren door op de achterzijde de vermelding te plaatsen, " betaalbaar aan .... ) en tekenen.
Axa doet niet mee aan de flitsbetalingen... dus, dat is niet van toepassing.
Vraag aan AXA om het over te schrijven (in je kantoor) en vraag een bewijs van storting / overschrijving dat door de bank zelf afgegeven wordt..Overleg even met de notaris op voorhand wat en hoe hij het wil aanvaarden.
Een bankcheque kan ook : ook dat moet je vragen in het kantoor..
Dat was een serieus antwoord waarbij ik er van uit ga dat het een serieuze vraag was
Andere vraag : neen, geen ervaring mee. Ik heb nooit een miljoen euro gehad in mijn leven
Belgische Frank wel... maar die schrijf ik dan niet over van AXA naar Belfius
Laatst gewijzigd door haelewyn op 29 april 2019, 00:00, 2 keer totaal gewijzigd.
als ik een bedrag op rekeningnummer moest hebben van 1 000 000,00 euro tegen morgen 17 u 00, ik zou al eerder in actie geschoten zijn dan het op een luie zondag ervoor op spaargids te vragen
Volkswijsheid : "ne rijke mins es oardig"
er staat ook niet bij of het over één miljoen euro gaat, het kan evengoed over één miljoen baht gaan
We zitten hier weer met een thaise troll! Ik versta gaan baht van dat taaltje
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Bedankt voor uwe antwoord ik zal het morgen met axa bekijken. En ja ik spreek over Eoro's niet Bhat .haelewyn schreef: ↑28 april 2019, 16:48 Axa doet niet mee aan de flitsbetalingen... dus, dat is niet van toepassing.
Vraag aan AXA om het over te schrijven (in je kantoor) en vraag een bewijs van storting / overschrijving dat door de bank zelf afgegeven wordt..Overleg even met de notaris op voorhand wat en hoe hij het wil aanvaarden.
Een bankcheque kan ook : ook dat moet je vragen in het kantoor..
Dat was een serieus antwoord waarbij ik er van uit ga dat het een serieuze vraag was
Andere vraag : neen, geen ervaring mee. Ik heb nooit een miljoen euro gehad in mijn leven
Belgische Frank wel... maar die schrijf ik dan niet over van AXA naar Belfius![]()
Bedankt allen voor de antwoorden. En ja tis een echte verhaal geen trol!!
de initiele vraag werd om 18 u 55 verwijderd en vervangen door bedankt
Meld dit bericht
Citeer
Bericht
door Meir » Vandaag 13:27
Bedankt.
Laatst gewijzigd door Meir op 28 April 2019, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.