Greenyard Foods
TIP
Re: Greenyard Foods
Gisteren ging er nog eens dik 3% af. Volgens kanaal Z omdat men weinig goeds verwacht van de kwartaalresultaten.
OK, blijkbaar reageert de markt positief. :-)
Zit erin aan 3.8€, zie al een beetje licht aan het einde van de tunnel 

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Idem, ik kocht aan aan 13 EUR of zo...
Ik overweeg bij te kopen en zo later mijn verlies te compenseren...
Ik overweeg bij te kopen en zo later mijn verlies te compenseren...
Dat geld dat je erin gestoken hebt aan 13 EUR, dat is weg.
De vraag die je jezelf moet stellen is: als je vandaag geen aandelen zou bezitten en de koers op deze waarde zou staan; zou je dan kopen? Zo ja, dan kan bijkopen interessant zijn. Indien niet, afblijven.
De vraag die je jezelf moet stellen is: als je vandaag geen aandelen zou bezitten en de koers op deze waarde zou staan; zou je dan kopen? Zo ja, dan kan bijkopen interessant zijn. Indien niet, afblijven.
Kopen aan de huidige prijs kan zeker interessant zijn, maar je moet beseffen dat je hier te maken hebt met een patient op de operatietafel. Het kan nog alle kanten uitgaan, alles van overlijden tot volledige genezing is mogelijk. Dus hier hangt vooral een zwaar risico aan vast. Maar zoals altijd is risico ook opportuniteit.
Opnieuw mooie sprong voorwaarts (+14%) na nieuwe guidance voor het kwartaal.
Nog veel werk aan de winkel maar het bedrijf begint op te krabbelen.
Nog veel werk aan de winkel maar het bedrijf begint op te krabbelen.
Ik krijg de indruk dat ze hun koers wat aan het opkrikken zijn om binnen de paar weken (aankondiging H1 resultaten?) een rights issue te doen. Een 1:1 op 2.75 is nu weer mogelijk als optie
Hopla, schiet nog eens als een rakket omhoog. 

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Deze ga ik voorlopig toch nog wel bijhouden. Laat maar wat doorstijgen. Koersdoel 14€

Eens niet te snel verkopen.
Hoe kom je aan een koersdoel van €14? Ik vind €5 al optimistisch
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Gewoon ff kijken naar de koers Listeria uitbraak.

Ondertussen verlieslatende onderdelen verkopen, efficiëntie omhoog, schulden afbouwen, ...
Een mens mag dromen