Top 5 (of 10) voor 2020
TIP
Re: Top 5 (of 10) voor 2020
Wanneer dan?YelitBiros schreef: ↑28 december 2019, 10:55 In het begin van dit jaar heeft de beurs ook een serieuze duik gemaakt. Ik zou toch maar even afwachten tot medio januari om bij te kopen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
GVP1 en B74HShort,
Met dank voor uw wijze raad in 2019. Ik denk - maar wie ben ik - dat u er met kop en schouder - boven het gemiddelde steekt. Wellicht heb ik het weer niet goed verwoord, maar hopelijk voelt u de bedoeling van dit bericht.
Met heel veel dank, ik leer veel van u...en de rest...tja...is ook leren...maar vergeten soms.
Vooral een gezond 2020.............
Jozefien
Met dank voor uw wijze raad in 2019. Ik denk - maar wie ben ik - dat u er met kop en schouder - boven het gemiddelde steekt. Wellicht heb ik het weer niet goed verwoord, maar hopelijk voelt u de bedoeling van dit bericht.
Met heel veel dank, ik leer veel van u...en de rest...tja...is ook leren...maar vergeten soms.
Vooral een gezond 2020.............
Jozefien
Gemiddeld +58,01% dus (zonder dividend).DeZatteNonkel schreef: ↑28 december 2018, 20:27 Ook maar eens een poging doen. Willekeurige volgorde:
Bayer +20,29%
RPS Group +22,14%
Apple +83,51%
Galapagos +136,84%
Roche +27,28%
Geluk(?) gehad dit jaar. Eens kijken wat 2020 geeft voor volgende selectie:
Norcros
Pandora
Intel
IBM
Pfizer