Ervaringen met Scarlet
Re: Ervaringen met Scarlet
Een bocht van 90° is niet het moeilijkste en 30m valt ook goed mee
Nog niet zelf gedaan. Sorry... Bij de eerst mogelijke gelegenheid vraag ik het even na.
Als de wachtbuis zo zit met een wachtkabel erin , veronderstel ik dat men het zo voorzien heeft en ooit gedacht heeft dat het kan.
Als je ergens een camionette ziet staan met grondwerkers van Proximus zou ik eens stoppen en het aan die gasten vragen. Ook naar de te volgen techniek toe.
Volgens mij kun je dat vergeten. Na 2de bocht en over zulke afstand zal trekveer zigzaggen in de buis en over zo'n afstand teveel wrijving veroorzaken. 10 ..15 meter is haalbaar maar 30 met bochten ?
Correctie ...
Kan toch lukken met nylon trekveer met ronde kop en trekveerpomp.
Correctie ...
Kan toch lukken met nylon trekveer met ronde kop en trekveerpomp.
Als je van Proximus TV overstapt naar Scarlet : Wat gebeurt er dan ?
Je nummer van de vaste lijn wordt overgedragen en je gaat bellen via de modem neem ik aan..
Tv : andere decoder of dezelfde dan die bij Proximus ?
Modem : een andere ? Of dezelfde ?
Je nummer van de vaste lijn wordt overgedragen en je gaat bellen via de modem neem ik aan..
Tv : andere decoder of dezelfde dan die bij Proximus ?
Modem : een andere ? Of dezelfde ?
- Bellen VOIP via je modem
- Andere Modem
- Andere Decoder
- Andere Modem
- Andere Decoder
- Vincent2018
- Full Member
ENKELE MAANDEN nu klant bij Scarlet ( Trio ) en alles werkt perfect, nooit geen onderbrekingen internet en Tv en ja, NPO, Vitaya en tientallen andere zenders in HD
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Ik schakelde ruim een jaar geleden over van Proximus en ben zeer tevreden.
Wel werd mijn telefoonlijn gedurende 2 maanden afgesneden, maar daarvoor kreeg ik de royale wettelijke compensatie.
Wel werd mijn telefoonlijn gedurende 2 maanden afgesneden, maar daarvoor kreeg ik de royale wettelijke compensatie.
Heb wel geregeld last van rare gekleurde blokjes op het scherm en beeld dat af en toe dus wegvalt...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Kan iemand aangeven hoe je dat doet, bellen over VOIP, en hoe behoud je dan je nummer?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Hoe heb je dat bemachtigd? Ik ben ooit eens 3 weken afgesloten van internet, tv en telefonie. Heb toen om de 2 dagen gebeld en na 3 weken werd het opgelost. Ik heb toen een compensatie gevraagd en dat deden ze niet. Heb even later terug gebeld om opnieuw een compensatie te vragen (bij een andere persoon) en weer kreeg ik een njet.
Het had te maken met een slecht signaal in de straat. Toen ik zei dat ik daarvoor wel perfecte dekking had zeiden ze dat er niets gewijzigd was en dat het signaal daar altijd al slecht geweest is. Ik zei daarop 'Ja, het is niet optimaal maar het werkte wel, weliswaar wat traag maar het werkte.
Vandaag na 3 jaar toch wel tevreden klant te zijn geweest van Scarlet naar Proximus gegaan 1 jaar lang 49€ per maand ( let wel enkel limburg )
120 belminuten
Onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nog )
5 gigabyte mobiele data + app naar keuze.
( kostte voor mijn vrouw 23 euro red van Scarlet = 8 euro + 10 giga data = 15 euro )
Decoder
Replay 3 dagen terugkijken ( moest ik bij Scarlet 3 euro voor bijbetalen )
Huppeldepup zoveel zenders + ook nog jaar gratis sport/family pakket+studio 100 of movies en series. ( kinderzenders moest ik ook 5.95 euro bijbetalen.
Al bij al een besparing voor 1 jaar van kleine 300€
Ik moet er natuurlijk wel op letten vanaf de 13e maand want dan is het ineens 80 a 85€ p/m
120 belminuten
Onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nog )
5 gigabyte mobiele data + app naar keuze.
( kostte voor mijn vrouw 23 euro red van Scarlet = 8 euro + 10 giga data = 15 euro )
Decoder
Replay 3 dagen terugkijken ( moest ik bij Scarlet 3 euro voor bijbetalen )
Huppeldepup zoveel zenders + ook nog jaar gratis sport/family pakket+studio 100 of movies en series. ( kinderzenders moest ik ook 5.95 euro bijbetalen.
Al bij al een besparing voor 1 jaar van kleine 300€
Ik moet er natuurlijk wel op letten vanaf de 13e maand want dan is het ineens 80 a 85€ p/m
Spijtig dat zo'n bundels niet werken als energie/gas.
Elk jaar switchen naar het goedkoopste
Elk jaar switchen naar het goedkoopste

Ik volg alles redelijk goed op maar tis echt een kluwen van verschillende formules enz....ge ziet door de bomen het bos niet meer

Jammer dat ze dit zo gecreeerd hebben en dat de overheid dit zelfs toestaat, maarja deze zijn hetzelfde bedje ziek zie maar eens naar uw belastingsbrief

Eerst en vooral kan het via een andere operator die dat aanbiedt. Bv bij Scarlet is het altijd over de modem DUS over VOIP want er zit in geen enkele modem een analoge telefoonaansluiting.Spruitekop schreef: ↑3 maart 2020, 21:23Kan iemand aangeven hoe je dat doet, bellen over VOIP, en hoe behoud je dan je nummer?
Bij Edpnet kan het ook.. Zeer goedkoop zelfs daar.
TV Vlaanderen doet het in zijn All In ook.
Als je een andere manier wil, kijk eens naar weepee of naar voipbuster.
Ik denk dat je best start met een goede modem aan te kopen (Bv Fritzbox) en die instelt om via VOIP te kunnen bellen en dat je dan je provider kiest.
https://www.killmybill.be/nl/voip/
Voor alle veiligheid voeg ik er aan toe dat ik weinig ervaring heb met VOIP en toestanden omdat ik enkel in andere vormen van telefonie heb gewerkt. Er zijn er hier die daar meer over weten dan ik.
Zelf gebruik ik skype en bel ik veel met de computer en een hoofdtelefoon. Voor 3.6 euro bel ik dan onbeperkt een maand naar vaste lijnen. Ik zou het niet meer willen missen.
Idem voor een occasioneel gesprek naar het buitenland.
Dat vul ik aan met onbeperkt mobiel bellen voor 20 euro per maand .. en goedkoper hoeft het voor mij niet te worden.
Ze gaven de problemen toe en stelden aanvankelijk een kleine compensatie voor. Door het inschakelen van de ombudsman voor telecommunicatie (www.ombudsmantelecom.be) kreeg ik snel de wettelijke compensatieKevva schreef: ↑3 maart 2020, 22:20Hoe heb je dat bemachtigd? Ik ben ooit eens 3 weken afgesloten van internet, tv en telefonie. Heb toen om de 2 dagen gebeld en na 3 weken werd het opgelost. Ik heb toen een compensatie gevraagd en dat deden ze niet. Heb even later terug gebeld om opnieuw een compensatie te vragen (bij een andere persoon) en weer kreeg ik een njet.
Het had te maken met een slecht signaal in de straat. Toen ik zei dat ik daarvoor wel perfecte dekking had zeiden ze dat er niets gewijzigd was en dat het signaal daar altijd al slecht geweest is. Ik zei daarop 'Ja, het is niet optimaal maar het werkte wel, weliswaar wat traag maar het werkte.