aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan?
TIP
Re: aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan?
Jkp of intrestvoet?
Met of zonder ssv?
Met of zonder ssv?
Check zeker eens KBC. Wij hebben 0,99% vast voor 25 jaar gekregen Q90 (SSV, brandverzekering en loon dom). De rentes zijn wat gestegen de afgelopen week, maar volgens mij nog altijd lager dan de rest.
-
vliejsklak
- Jr. Member

- Contacteer:
Als je genoeg tijd hebt want je moet 3 weken wachten alvorens een expert je belt...
-
Hypohypotheek
- Newbie

- Contacteer:
Graag geweten of er nog verder kan onderhandeld worden.
Quotiteit van 45%.
Te lenen bedrag: 172.000 euro
Voorgestelde rente: 0,95% (20 jaar vast)
JKP: 1,2%
Het gaat uiteraard om volledig pakket (ssv, brandverzekering en loondom).
Quotiteit van 45%.
Te lenen bedrag: 172.000 euro
Voorgestelde rente: 0,95% (20 jaar vast)
JKP: 1,2%
Het gaat uiteraard om volledig pakket (ssv, brandverzekering en loondom).
Wij hebben recent aan 1,00% vast op 20 jaar geleend (Q80) bij Crelan.
Bij KBC hadden we online een beter voorstel gekregen (onder de 1%), maar zoals hierboven reeds gezegd kwamen we in een wachtrij. Aan de telefoon zeiden ze dat er nog driehonderd mensen voor ons waren. Naar onze mening waren we slechts een nummer en deden ze niet vriendelijk aan de telefoon. Tot op heden nog altijd geen antwoord ontvangen van hen.
Crelan reageerde wel altijd heel snel en vriendelijk, dus hebben we uiteindelijk voor hen gekozen. We vinden naast de kosten ook service belangrijk bij de bank.
Neemt niet weg dat als je echt de laagste rente wilt, ik wel aanraad om bij KBC te gaan horen.
Bij KBC hadden we online een beter voorstel gekregen (onder de 1%), maar zoals hierboven reeds gezegd kwamen we in een wachtrij. Aan de telefoon zeiden ze dat er nog driehonderd mensen voor ons waren. Naar onze mening waren we slechts een nummer en deden ze niet vriendelijk aan de telefoon. Tot op heden nog altijd geen antwoord ontvangen van hen.
Crelan reageerde wel altijd heel snel en vriendelijk, dus hebben we uiteindelijk voor hen gekozen. We vinden naast de kosten ook service belangrijk bij de bank.
Neemt niet weg dat als je echt de laagste rente wilt, ik wel aanraad om bij KBC te gaan horen.
Bij KBC geweest en hun eerste voorstel is (vast op 25 jaar) 1,23%
Wel met SSV (lijkt me daar nogal duur), brandverzekering en loondomicilie.
Maar er valt mss nog iets van het percentage af te krijgen?
AXA gaat naar 1,48%
SSV is daar wel lager.
wij hebben net lening vastgelegd op 20 jaar vast @ 0.87% bij KBC
100000
Q45
SSV
loon
brandverzekering
begonnen @1.33 % en dus uiteindelijk uitgekomen op 0.87%. steeds heel vriendelijk geholpen.
waren ook nog bezig bij AXA en Argenta maar die gingen niet lager dan 1.12%
100000
Q45
SSV
loon
brandverzekering
begonnen @1.33 % en dus uiteindelijk uitgekomen op 0.87%. steeds heel vriendelijk geholpen.
-
Hypohypotheek
- Newbie

- Contacteer:
Bij ons KBC op 0.98% en ze zeggen dat er geen ruimte is tot onderhandelen. Lijkt een beetje op een loterij en je krijgt amper iemand aan de lijn daar.jvher schreef: ↑16 juni 2020, 19:11 wij hebben net lening vastgelegd op 20 jaar vast @ 0.87% bij KBC
100000
Q45
SSV
loon
brandverzekering
-
vliejsklak
- Jr. Member

- Contacteer:
IC1995 hoeveel had je dan geleend? Ik merk hier serieuze gelijkenissen met mijn voorstel alleen is mijn rentevoet "pakken" hoger bij kbc.
(geleend bedrag 244000, Q90 (SSV, brandverzekering en loon dom) vast op 25jaar 1,34%)
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Vorige vrijdag KBC live gebeld, gisterenmiddag expert kredieten gesproken. Zelfs al meteen een redelijk voorstel gekregen ook (1% op 10 jaar vast; loondomic. + brandverzekering maar we nemen géén SSV dus die korting valt weg)vliejsklak schreef: ↑12 juni 2020, 14:33 Als je genoeg tijd hebt want je moet 3 weken wachten alvorens een expert je belt...
522 000 euro, dus wel wat meer en ook meer interesten voor KBC.vliejsklak schreef: ↑24 juni 2020, 14:43IC1995 hoeveel had je dan geleend? Ik merk hier serieuze gelijkenissen met mijn voorstel alleen is mijn rentevoet "pakken" hoger bij kbc.
(geleend bedrag 244000, Q90 (SSV, brandverzekering en loon dom) vast op 25jaar 1,34%)
Uiteindelijk zal het toch Belfius worden met een vaste lening op 25j aan 1,20%
Ik denk een mooi voorstel.
Ik denk een mooi voorstel.
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Goed gesprek gehad met Crelan.
Voorstel gekregen van 0,80% vast op 10 jaar. Géén SSV, wel loondomiciliëring, brandverzekering en een nog nader te bepalen investering. Daarenboven geen hypotheekkosten omdat we een eerder genomen hypotheek op een ander vastgoed kunnen hergebruiken. Kunnen nog niet tekenen wegens nog aanpassingen aan het plan.
Voorstel gekregen van 0,80% vast op 10 jaar. Géén SSV, wel loondomiciliëring, brandverzekering en een nog nader te bepalen investering. Daarenboven geen hypotheekkosten omdat we een eerder genomen hypotheek op een ander vastgoed kunnen hergebruiken. Kunnen nog niet tekenen wegens nog aanpassingen aan het plan.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Ik zit nog met een variabele 3/3/3 aangegaan in mei 2014 tegen 2,45% (nu 1,36%). Te hoog (Max. 4,90%) om gerust te zijn. Te laag voor een interessante herfinanciering. Zeker nu de fiscale aftrek weggevallen is 
-
vliejsklak
- Jr. Member

- Contacteer:
Gisteren eindelijk iemand aan de lijn gekregen bij KBC, wij hebben vast 1,22% gekregen op 25jaar voor een bedrag van 247500, Q90, polis,ssv,loondom. polis en ssv lijken me idd vrij hoog t.o.v. andere