Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
Re: Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
Weinig ervaring aan uit te wisselen.
Gaat al tien jaar mee (Tondeo Eco-X), dus geen ervaring of vergelijk met andere toestellen.
Kortste stand. Eén keer per week 5 min. werk. Op die tijd geraak ik nog niet tot bij een kapper.
En die 5 min. spaar ik al uit door nooit meer haar te moeten wassen of luizen verwijderen.
Als ik tijd en goesting heb nog eens met het scheermes erover.
Re: Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
PinkPanther1970 schreef: ↑8 juli 2020, 11:30 Als ik naar Frankrijk ga, is dat niet om te gaan eten bij een omhooggevallen Belgische blaaskaak.![]()

Vertel mij wat. Heb gedurende +20 jaar deeltijds op enkele km va Pietje zijn hok gewoond.
Tot Frankrijk mij, na Hollande, ook te duur werd en ik het ingeruild heb voor Portugal.
edit: quote toegevoegd.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 8 juli 2020, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Welk niet is mijn eerste gedacht, maar dat is niet juist. Zuidelijk en oostelijk absoluut goedkoper en vooral beter. Net over de grens in DE is het verschil heel duidelijk. Noordelijk en westelijk vergelijkbaar of duurder zou ik zeggen. Nederland, inderdaad duur voor slechte kost, en dan valt het in Zeeland nog mee, je wil boven de rivier echt niet op restaurant. GB en Ierland over het algemeen zo duur als hier maar soms verrassend goed voor heel weinig geld. Scandinavië, gewoon duur.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Euh, beleggen?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
JefDeWit, een club wordt (meestal) opgestart om thuis weg te zijn en pinten te drinken he
Dat zou gans onze besparing teniet doen.

En wat doe je dan met de opbrengsten van die beleggingen?
edit: quote toegevoegd.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 8 juli 2020, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Compound to infinity. Ieder heeft zo zijn hobby's.

Freedom is not free.
Freedom is not free.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
klopt.
Snap trouwens niet dat restaurants daar overleven als ik zie hoe ze zich gedragen op vakantie in Frankrijk.
Restauranthouders zien ze daar ook niet graag komen... Luidruchtig en gierig. Ze eten soms met 2 of 3 van één gerecht en houden het bij de gratis karaf water. Als je restaurant vol zit en je moet mensen weigeren, zie je ze niet graag een tafel inpalmen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Blasfemie!
Cola of ice tea bij je eten? Cultuurbarbaar

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Smaken verschillen. Dus daar spreek ik me niet over uit.
En je reageert trouwens naar de verkeerde.
Ik vergeleek de lokale prijzen met de afrekening van de genoten maaltijd van iemand anders.
Kan moeilijk de prijzen gaan vergelijken van wat ik zou eten en drinken want dan gaat de prijsvergelijking niet meer op.
En je reageert trouwens naar de verkeerde.

Ik vergeleek de lokale prijzen met de afrekening van de genoten maaltijd van iemand anders.

Kan moeilijk de prijzen gaan vergelijken van wat ik zou eten en drinken want dan gaat de prijsvergelijking niet meer op.
In o.a. Nederland kennen ze gelukkig niet de kwalijke Belgische gewoonte dat je vanaf een bepaald aantal personen per tafel maar een beperkt aantal gerechten mag kiezen.PinkPanther1970 schreef: ↑8 juli 2020, 11:45 Snap trouwens niet dat restaurants daar overleven als ik zie hoe ze zich gedragen op vakantie in Frankrijk.
Restauranthouders zien ze daar ook niet graag komen... Luidruchtig en gierig. Ze eten soms met 2 of 3 van één gerecht en houden het bij de gratis karaf water. Als je restaurant vol zit en je moet mensen weigeren, zie je ze niet graag een tafel inpalmen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ach, inderdaad. Sebastiaan is de cultuurbarbaar

En ik hoop dan nog maar dat "spekjes" niet zijn wat er in West-Vlaanderen mee bedoeld wordt

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Klinkt een beetje alsof je Chinezen beschrijft...PinkPanther1970 schreef: ↑8 juli 2020, 11:45
Luidruchtig en gierig. Ze eten soms met 2 of 3 van één gerecht en houden het bij de gratis karaf water. Als je restaurant vol zit en je moet mensen weigeren, zie je ze niet graag een tafel inpalmen.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Nee hool, ik beschlijf wel degelijk hollandels.