Kinepolis
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Kinepolis
werkt vooraf reserveren nog? want dan heb je meer kans op een goede plek tbh
Bij Kinepolis kun je enkel online tickets kopen, de kassa’s zijn gesloten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dus eigenlijk moet je je bios bezoek ver vooruit plannen en heb je de meeste kans op een goed zitplekje.
Ja, en dan voelt je vriend of vriendin zich die avond net niet goed. Gevolg: geen cinemabezoek en je geld kwijt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is dan het risico dat je neemt. Een ideale oplossing bestaat momenteel niet.
In feite mensen klagen vaak over streamingdiensten dat ze duur zijn maar vind ze toch gemiddeld meevallen.
In feite mensen klagen vaak over streamingdiensten dat ze duur zijn maar vind ze toch gemiddeld meevallen.
Al 20j geleden dat je naar de bioscoop bent geweest? Want je kunt al lang ticketten op voorhand kopen en uw plaats kiezen.Jefdewit schreef: ↑6 augustus 2020, 15:32Iemand die zijn verstand gebruikt koopt en installeert zijn TV op de ideale kijkafstand in verhouding tot de diagonaal van het scherm.
Nog iets dat je thuis perfect kan berekenen.
In de bioscoop kan je dan kiezen: je komt (pre corona) ruim op tijd om een perfecte zitplaats te kunnen kiezen of je gokt en hebt de pech schuin te moeten kijken of met een stijve nek buiten te komen. Tijdens corona heb je dat natuurlijk ook niet meer. Dan ga je gewoon zitten op het toegewezen nummer en hoopt op het beste.
Ja kan je thuis idd berekenen maar dan is het gewoon tv kijken en geen thuisbioscoop.
Wie het aandurft kan gerust vandaag wat Kinepolis kopen aan een spotprijsje
Te laat. Het aandeel staat alweer positief.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat iedereen naar die ene zonnestraal aan het kijken is terwijl de onweerswolken boven je hoofd hangt.
Ik vind de berichtgeving over Kinepolis absurd positief. De fcf was bijna €-30mio. De netto schuld (dus inclusief die magnifieke kaspositie waar ik overal over lees) bedraagt €462mio. En toch speculeert men over 'op koopjesjacht gaan bij concurrenten in financiële problemen'. Doe daar het onzekere toekomstperspecief nog eens bovenop (streaming, uitstel/afstel blockbusters). En die analisten maar koersdoelen van €50-57 uitgeven.
Ach, ik zit er wel vaker naast
Ach, ik zit er wel vaker naast