Kinepolis
TIP
-
anonymous9
Re: Kinepolis
Cineplex bonds verkocht, nu geen exposure meer aan cinema's, ik kijk het wel even aan langs de zijlijn.
Alweer een tegenslag voor Kinepolis: No Time to Die, de nieuwe James Bond, zal pas in april 2021 in de zalen komen.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ik hoop dat die niet eindeloos wordt uitgesteld. Aan andere kant is het wel een hype film in mijn ogen. Dat zijn eigenlijk de enige films dat ik echt in de cinéma wil zien.
Na de pandoering ging Kinepolis vandaag bijna 10% hoger!
Deze morgen een zeer opportunistisch verkoop orer ingegeven en het is zonet afgegaan.
Hier slik ik mijn biggest lost ever mee af, jammer maar helaas.
Ook dat is beleggen.
Vind het even erg voor mezelf dan voor Kinepolis, want het kon er heel anders uitzien zonder corona!
Misschien tot nog eens ...
Hoop is om met deze centen iets op te pikken na de US verkiezingen of nog later ... rustig afwachten.
Deze morgen een zeer opportunistisch verkoop orer ingegeven en het is zonet afgegaan.
Ook dat is beleggen.
Vind het even erg voor mezelf dan voor Kinepolis, want het kon er heel anders uitzien zonder corona!
Hoop is om met deze centen iets op te pikken na de US verkiezingen of nog later ... rustig afwachten.
Troost je Jhn, dat is typisch voor mij: koop ik iets dan daalt het de dagen erna en verkoop ik dan kun je er zeker van zijn dat de koers omhoog schiet.
Klinkt heel bekend
. Heb ik ook altijd voor.
Laat ons dan aub weten wanneer je wat verkoopt, kunnen wij het oppikken

Vanwaar die 10% stijging? Omdat ze toe gaan
minder uitgaven daardoor. Iets anders kan ik niet verzinnen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Kwartaalcijfers tonen beperkte cash burn, er is nog geld voor 12 maanden sluiting en de beurswaarde is gezakt tot onder de waarde van het vastgoed.
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Graag dat je spreekt over een "opportunistisch" verkooporder voor wat betreft een positie waarop je serieus in de min staat.Jhn schreef: ↑30 oktober 2020, 15:24 Na de pandoering ging Kinepolis vandaag bijna 10% hoger!
Ook dat is beleggen.
Lijkt mij weinig opportunisch aan
Ik zou niet verkocht hebben. Er lijkt mij een bodem in zicht nu. Net als bij proximus en ontex.
D'ieteren is ook koopwaardig.
D'ieteren is ook koopwaardig.
Bodem in zicht? Wanneer gaan de cinema's opnieuw open en tonen ze weer kleppers? Kinepolis is een prachtig bedrijf, de koers veert even op, maar ze bloeden cash. Zou graag inkopen want maakte tot COVID regelmatig gebruik van hun diensten, maar ik zie het niet.
Ik heb net verkocht omdat ik die bodem helemaal niet zie!
Tweede lockdown is een feit!
Stel dat ze ooit weer aan 30 euro staan, dat is 50% stijging!
Maar hoelang gaat dit duren?
Ik zoek winst, maar het zal ergens anders zijn.
Bvb winkels die voedsel verkopen, die doen gouden zaken, want de Belg is weer aan het hamsteren geslagen!
Mijn gvv-tjes kunnen ook nog aangespekt worden als de dip nog wat groter wordt!