maradonna is dood
-
- Newbie
maradonna is dood
60 jaar
veel geld is dus geen garantie om oud te worden
veel geld is dus geen garantie om oud te worden
Re: maradonna is dood
Maradona, afkomstig uit de sloppenwijken, was helaas heel zijn leven omringd door malafide figuren die alleen maar uit waren op zijn centen, maffia incluis. Drugs & alcohol hebben het verdere sloopwerk verwittigd. Nationaal drama voor de Argentijnen 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 25 november 2020, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
3 dagen nationale rouw voor een gast die het grootste deel van zijn leven drank en drugsverslaafd was....
Black life matters is ook ongeveer zo begonnen.

Black life matters is ook ongeveer zo begonnen.

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Maradona is gewoon God voor de voetbalgekke Argentijnen. Zelfs populairder dan (Eva) Perón. Dus die 3 dagen nationale rouw verwonderen mij niet echt.
Drie dagen nationale rouw ( en 10 minuten gezwets er over in het VRT journaal) voor een overleden drugsverslaafde junkie die naar het schijnt vroeger ook nog gevoetbald heeft ? Gekker moet het niet worden.
-
- Newbie
Dat er zulke goden bestaan, in vele aspecten, is eenvoudig te verklaren uit het feit dat 98% der mensheid dom is.
In mijn ogen verdient niemand zulke status, omdat je per ongeluk goed tegen een balleke kunt stampen, of een mooi lieke kunt zingen, of een schoon schilderijke kunt maken...
het zijn dommeriken die zulke mensen verheffen tot goden, en bereid zijn hun leven en hun geld daaraan te geven.
In mijn ogen verdient niemand zulke status, omdat je per ongeluk goed tegen een balleke kunt stampen, of een mooi lieke kunt zingen, of een schoon schilderijke kunt maken...
het zijn dommeriken die zulke mensen verheffen tot goden, en bereid zijn hun leven en hun geld daaraan te geven.
Blijkbaar denken veel onnozelaars dat Madonna gestorven is. Arm mensdom.
https://www.hln.be/celebrities/verwarri ... ~aae0fd29/
https://www.hln.be/celebrities/verwarri ... ~aae0fd29/
Inderdaad, dat die man nog 60 geworden is, mag gerust een wonder genoemd worden. Drank, drugs, vreetpartijen, pijnstillers,... een sukkel was het.
Ik vind het op zich nooit prettig wanneer iemand sterft (ik vind "de dood" een slecht concept, en voor vrienden en amilie betekent dit een drama), maar om nu te zeggen dat ik dit erg vind? Neen, totaal niet. Ik ken de man niet, ik heb hem nooit ontmoet, dus voor mij is dat niet erger dan om het even welk ander overlijden. Ik laat mij vertellen dat hij misschien de beste voetballer ooit is. Kun je mij nu 1 nuttelozer talent opnoemen dat dat???
Als ik zou geloven in cijfertjes geven zou ik dat een plus één geven.
Compleet mee eens....jorisvanhoute schreef: ↑25 november 2020, 19:22 Dat er zulke goden bestaan, in vele aspecten, is eenvoudig te verklaren uit het feit dat 98% der mensheid dom is.
Het is niet zomaar dat men spreekt over het plantenrijk, het dierenrijk en het mensdom.haelewyn schreef: ↑26 november 2020, 08:57 Als ik zou geloven in cijfertjes geven zou ik dat een plus één geven.
Compleet mee eens....jorisvanhoute schreef: ↑25 november 2020, 19:22 Dat er zulke goden bestaan, in vele aspecten, is eenvoudig te verklaren uit het feit dat 98% der mensheid dom is.