Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Rekening leeggehaald voor overlijden

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
60 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

Re: Rekening leeggehaald voor overlijden

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 12:46

Barryke schreef: ↑27 november 2020, 21:22 Ludo, een schenking moet je kunnen bewijzen. Het gedaan hebben van een overschrijving zonder mededeling volstaat niet.

Wat Paul zegt klopt he. Je zal belast worden op wat er niet meer is. Maar uw advocaat zal u wel bijstaan.

Nefertari, het is niet omdat je uw levensgezel toegang geeft tot uw rekeningen om de dagelijkse verrichtingen mee te doen dat die levensgezel uw rekening ook mag plunderen vlak voor overlijden. Als het zijn bedoeling was dan had hij wel een schenking gedaan die aan de voorwaarden van een schenking voldeed en een testament opgemaakt om zijn zoon zo veel als mogelijk te onterven. Als hij dat niet gedaan heeft zal hij ook die bedoeling niet gehad hebben.
Danku 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Het is idd achter zijn rug gebeurt als hij doodziek met uitpuilende tumors in een delerium lag te vechten tegen die agressieve kanker.
Mijn vader wist van niks en had in allz vertrouwen haar alles gegeven van bankkaarten etc omdat zijn aftershave gestolen was in eerste week en hij nul waarde wou in zijn kamer, behalve zijn telefoon...
Als het een schenking was, had hij sowieso zijn vriendin beschermd door het legaal en officieel te maken.

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 12:48

MoreOrLess schreef: ↑27 november 2020, 17:34 Vooreerst mijn innige deelneming.
Het is volgens mij niet verstandig als dit in handen is van justitie om dit publiek op het internet te zetten.
Maar dat is mijn idee daarover.
En ik begrijp zeker dat dit met zo hevige emoties gepaard gaat dat je dat aan iedereen wil laten weten.
Ik weet ook niet of je hier antwoord zal vinden op je vragen.
Er bestaat ook een juridisch forum: https://juridischforum.be/
Gelukkig kan dit eender wie zijn zaak zijn want ik noem geen namen noch locaties of whatever.
Ik mag mijn relaas doen.
Ik wil weten of anderen dit hebben meegemaakt en wat me te wachten staat.
Het is al zwaar genoeg om je vader zo te zien creperen en al de pijn etc en er machteloos naast te staan, en die dan verliezen... zonder al deze miserie, die ik niet verdien en ik wil gerechtigheid en dat elk krijgt wat ons rechtmatig toebehoort.

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 12:49

paul schreef: ↑27 november 2020, 18:55 de fiscus zal er zich ook mee gaan moeien, -dan kan ze ( of iemand) erfbelasting betalen

alles in de 3 jaar voor het overlijden, wordt tot de erfenis gerekend
Ik ben nu idd bezig met het lokaal bureau waar mn vader woonde, om hun op de hoogte te stellen van alles
De fiscus mag weten wat zij heeft en mag haar erop beslasten

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 12:53

Nefertari schreef: ↑28 november 2020, 11:32
Barryke schreef: ↑27 november 2020, 21:22 ... Nefertari, het is niet omdat je uw levensgezel toegang geeft tot uw rekeningen om de dagelijkse verrichtingen mee te doen dat die levensgezel uw rekening ook mag plunderen vlak voor overlijden. Als het zijn bedoeling was dan had hij wel een schenking gedaan die aan de voorwaarden van een schenking voldeed en een testament opgemaakt om zijn zoon zo veel als mogelijk te onterven. Als hij dat niet gedaan heeft zal hij ook die bedoeling niet gehad hebben.
Dat is nu spijtig genoeg iets wat dikwijls gebeurt: samenwonenden die niets op papier gezet hebben, en dan vroeger dan verwacht tot het besef komen dat het intussen te laat is.

Zowel de vader als zijn vriendin/levensgezellin ("dat mens" genoemd) zijn in dit geval dus zeer naïef geweest.

"Zijn enigste dochter en enigste erfgenaam" (zoals ze zichzelf benoemt) was dit duidelijk niet:
... geldsommen verzet van zijn rekening naar die van zijn vriendin.
Dit heb ik ontdekt na zijn overlijden in de bank.
...
gesprekken opgenomen tussen mijn vader en ik
...
Ook telefoongesprekken tussen mijn vader en zij heb ik opgenomen, ...
Uiteraard kan en wil ik niet oordelen, zonder de juiste situatie te kennen, maar als ik de versie van topicstarter (her)lees, kan ik alleen vaststellen dat er iets niet klopt.
Bedankt.

Nja... papa is zo snel en zo hard ziek geworden, dat het allemaal eigenlijk niet meer kon, testament maken...
Plus hij vertrouwde iedereen, en wist da alles naar mij kwam... Niemand had gedacht dat dat mens (ze is een mens hé) zou doen wat ze ging doen en hem tot het laatste nog manipuleerde dat hij naar huis ging komen, terwijl hij vollzdig vernietigd was, niet meer kon eten, niet meer kon lopen, niets meer kon.

Ik wist al lang hoe ze was en heb geprobeerd om iets van bewijs te hebben want ik voelde dat het nodig was. Maar nooit gedacht dat ze in staat was om zo iets te doen...

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 12:55

Nefertari schreef: ↑28 november 2020, 10:41
Nefertari schreef: ↑27 november 2020, 20:27 ...
Waarmee ik vooral wil zeggen dat men niet overhaast iemand mag beschuldigen van misbruik van vertrouwen.
paul schreef: ↑27 november 2020, 21:19 Er bestaat ook nog zoiets als een reservatief erfgedeelte

maw men kan normaal zijn kinderen bijna niet volledig onterven
Ja, dat klopt !
Als er afdoende bewijsstukken zijn, zal daar rekening mee gehouden worden.

Dat is hoe de wet het ziet.
Maar ik wou vooral het menselijke aspect belichten.

In de praktijk gebeurt het dikwijls dat mensen, die op latere leeftijd een nieuwe relatie aangaan, problemen krijgen met kinderen uit hun eerste huwelijk en dat de nieuwe partner (ten onrechte) als profiteur beschouwd wordt.

Wil je aub niet meer reageren wanr u reageert duidelijk getriggerd over iets en zit mij hier de grond in te boren terwijl je niks snapt en haar onterecht beschermt.
Please vergeet dees topic...
Tis al moeilijk genoeg...

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 13:02

Beste mensen,
Ik wil enkel wat raad, niet jullie persoonlijke mening over wat en hoe ik de dingen zeg.

Ik ben heel blij met nuttige info, zaken die constructief zijn.

Meningen van “ik vind dit” of “ze zegt ‘dat mens’” daar ben ik niks mee. Tis al zwaar genoeg.
Nogmaals: ik heb NIKS van papa behalve zijn gsm, portefzuille die ik ben gaan halen bij zijn vriendin aka dat mens, zijn insuline kit, zijn bril, zijn agenda en werkbalpen, zijn scheerapparaat en tandenborstel...

De rest wilt ze niet afgeven... ik vind mezelf nog lief da ik haar “dat mens” heet 😂

Ik wil gewoon weten wat me te wachten staat, niet wat men denkt over wat ik iver haar denk, die terecht is hoor.
Ma swat... ik kan anderen niet kwalijk nemen dat ze niet alles snappen of weten in deze situatie en niet in mijn schoenen staan.
Maar nogmaals: constructieve hulp en/of raad aub,
Persoonlijke meningen zijn off topic. Ik vraag niet wat men denkt over mijn uitspraken maar wat men denkt/weet of whatever over deze situatie.

Enorm dank bij voorbaat en dank aan de menSen die constructief reageren
(Sorry voor de Spelfouten maar met tranen in de ogen en zware emoties ist iets minder evident...)

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 28 november 2020, 16:05

Ik versta dat voor de erfenisrechten 3 jaar terug gegaan wordt, om ook de "schenkingen" te kunnen belasten.
Gaat men voor het reservatair gedeelte ook terugkijken? ook drie jaar?

Stel de vader heeft 90% van zijn vermogen overgeschreven x maanden voor zijn overlijden.
Dan gaat de ontvanger van deze overschrijvingen hierop erfenistaksen moeten betalen.
Kan de dochter aan die persoon geld terugvragen omdat zij vindt dat haar reservatair gedeelte aangetast is?
Hoe ver in het verleden zal men terugkijken?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 november 2020, 16:10

B7H4long schreef: ↑28 november 2020, 16:05 Hoe ver in het verleden zal men terugkijken?
Voor de bepaling van het reservataire gedeelte wordt het gehele vermogen bekeken. Men gaat dus heel het verleden bekijken.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 november 2020, 16:13

B7H4long schreef: ↑28 november 2020, 16:05 Kan de dochter aan die persoon geld terugvragen omdat zij vindt dat haar reservatair gedeelte aangetast is?
Ja. En het is inderdaad "kan". Ze moet hiervoor zelf de nodige stappen zetten. Die persoon moet er dan op ingaan. Bij weigering moeten juridische stappen gezet worden.

Clfrdn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Clfrdn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Clfrdn » 28 november 2020, 16:24

ludo schreef: ↑27 november 2020, 21:32
Barryke schreef: ↑27 november 2020, 21:22 Ludo, een schenking moet je kunnen bewijzen. Het gedaan hebben van een overschrijving zonder mededeling volstaat niet.

Wat Paul zegt klopt he. Je zal belast worden op wat er niet meer is. Maar uw advocaat zal u wel bijstaan.

Nefertari, het is niet omdat je uw levensgezel toegang geeft tot uw rekeningen om de dagelijkse verrichtingen mee te doen dat die levensgezel uw rekening ook mag plunderen vlak voor overlijden. Als het zijn bedoeling was dan had hij wel een schenking gedaan die aan de voorwaarden van een schenking voldeed en een testament opgemaakt om zijn zoon zo veel als mogelijk te onterven. Als hij dat niet gedaan heeft zal hij ook die bedoeling niet gehad hebben.
Hij kan geld gegeven hebben aan zijn partner om de lopende kosten en betalingen voor de eerste periode door te komen.. en om zijn begrafenis te regelen..

Papa heeft niks gegeven en ik moest en zou zijn uitvaart regelen.
Lopende kosten heeft madam nooit betaald, maar de facturen én bijhorende rappels naar MIJ gestuurd.

Stom van me dak hier gepost heb... de meeste maken er hun eigen verhaal van en delen persoonlijke meningen...

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 28 november 2020, 16:25

Weverke schreef: ↑28 november 2020, 16:10
B7H4long schreef: ↑28 november 2020, 16:05 Hoe ver in het verleden zal men terugkijken?
Voor de bepaling van het reservataire gedeelte wordt het gehele vermogen bekeken. Men gaat dus heel het verleden bekijken.
wat met overschrijvingen in dat verleden, bvb met vermeldingen:
"bijdrage huishoudkosten maand XX"
"bijdrage verbouwing keuken"
"bijdrage aankoop auto"
"voor jouw verjaardag"
...
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 28 november 2020, 16:42

dat moet situatie per situatie bekeken worden, en kan tot jarenlange gerechtelijke procedures komen

in theorie is het bv zelfs mogelijk dat men bv 40 jaar in het verleden moet teruggraven
het is wel handig van altijd alles uittreksels enz te bewaren ( desnoods op computer )

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 november 2020, 16:50

B7H4long schreef: ↑28 november 2020, 16:25
Weverke schreef: ↑28 november 2020, 16:10
wat met overschrijvingen in dat verleden, bvb met vermeldingen:
"bijdrage huishoudkosten maand XX"
"bijdrage verbouwing keuken"
"bijdrage aankoop auto"
"voor jouw verjaardag"
...
Voor kleine bedragen is het moeilijk aan te tonen dat het een aantasting is van het vermogen. Ook kleine cadeaus zijn geen probleem. Maar als het over grote bedragen gaat, of bvb gedurende 20 jaar een maandelijks cadeau van 1000 €, dan is het anders.

Maar de erfgenaam heeft in elk geval de keuze. Als die oordeelt dat het de wens was van de erflater, en de erfgenaam er geen moeite mee heeft, kan die het gewoon op zijn beloop laten.

In elk geval kan de erflater problemen vermijden door alles officieel te laten verlopen, via geregistreerde schenkingen, of onderhandse schenkingen met dan een bedankbrief.

Het is wel zo dat veel mensen nog steeds denken dat het toch hun geld is, en dat ze ermee kunnen doen wat ze willen. Sinds de recente aanpassing (2 jaar of zoiets) hebben ze inderdaad meer vrijheid, maar geen totale vrijheid.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 28 november 2020, 17:00

en de fiscus kan niemand onterven, die is ook "erfgenaam"

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 28 november 2020, 17:02

Nog een aanvulling op het voorgaande:

De recente wijziging van erfenis en schenkrecht heeft ook invloed of een schenking binnen of buiten het erfdeel valt.

Een schenking vroeger (zonder expliciet te zeggen of het binnen of buiten erfdeel viel), werd wettelijk beschouwd als schenking buiten erfdeel: dus bovenop het erfdeel.

Als er nu niets expliciet gezegd is, wordt het wettelijk beschouwd als binnen het erfdeel, dus een soort voorschot op de erfenis.

Dat is van groot belang als de erflater bijvoorbeeld een bepaald kind een extra financiële steun wil geven (bijvoorbeeld bij zwakke gezondheid en meer zorg nodig). Vandaar het belang om bij elke schenking expliciet aan te geven of het binnen of buiten erfdeel is.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

60 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy