Probleem met Vanden Borre- vrij goed opgelost
Re: Probleem met Vanden Borre- vrij goed opgelost
Enige tijd geleden ook een probleempje gehad met VDB. Voor alle duidelijkheid het was op het moment dat de niet essentiële winkels gesloten waren. Ik bestelde op hun webshop een tablet en de bijhorende beschermhoes. Er werd aangeven dat we de bestelling zouden ophalen in de winkel. Korte tijd nadien ( denk ongeveer een uurtje ) mail gekregen dat beide artikelen beschikbaar waren in de winkel en konden afgehaald worden. De volgende dag naar de winkel en daar bleek alleen de tablet beschikbaar, er zou gemeld worden wanneer de beschermhoes beschikbaar was. De volgende dagen geen reactie meer van VDB en ondertussen gingen de winkels terug open. Uiteindelijk namen we zelf via mail contact op met VDB en kregen we te horen dat de beschermhoes beschikbaar was. Kregen ook een bevestigingsmail. Terug naar de winkel. Ondanks dat de winkels terug open waren was dat bij VDB niet het geval. Je moest er buiten staan aanschuiven waarbij er telkens 1 verkoper een klant kwam halen. Je kon er dus wel iets kopen ( als je veel geduld had ) maar de verkoper bleef constant bij je en er kwamen maar zoveel klanten de winkel binnen als er verkopers waren. Toen het uiteindelijk aan mij was kreeg ik de beschermhoed overhandigd zonder ook maar de minste uitleg en ik kon niet rap genoeg de winkel uitgewerkt worden. Zal wel de laatste aankoop bij VDB geweest zijn.
No offence, maar wat extra uitleg verwacht je te krijgen bij aankoop van een beschermhoes?
Sorry voor het typfoutje bij het laatste woordje "beschermhoes". Ik verwachtte op zijn minst een kleine verduidelijking waarom beide artikelen niet gelijktijdig geleverd werden ondanks de vermelding in de mail.
Waarom zouden ze daar een verklaring voor geven? Die van de winkel weten het zelf niet, het interesseert hen niet, ze hebben geen tijd voor je want buiten staat een lange rij klanten te wachten en waar maak je je nog druk over want je hebt de twee artikelen die je besteld had.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's natuurlijk omdat ik weet dat jij slim genoeg bent om het te snappen zonder uitleg

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell