Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vragen over beleggen

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
104 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

Re: Vragen over beleggen

• Citeer

Bericht door B7H4long » 17 januari 2021, 19:34

Voor veel beleggers die hier de vraag stellen zijn breedgediversifeerde beursgenoteerde indexfondsen het beste.
Er zijn maar weinig beginnende beleggers waarvoor beleggen in individuele aandelen een goed idee is. Dit is dikwijls heel duidelijk uit de vragen die de beginnende beleggers stellen.

Wij mij ergert :-) is dat er totaal foutieve informatie steeds herhaald wordt en dat er mythische kwaliteiten worden toegekend aan sommige strategieën/delen van de markt/...

Als ETFs niet de juiste oplossing is, dan moeten de voorstanders van alternatieven toch makkelijk met feiten kunnen komen die dit voordeel duidelijk tonen, zonder op onwaarheden te moeten steunen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

anonymous8

• Citeer

Bericht door anonymous8 » 17 januari 2021, 19:38

B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Voor veel beleggers die hier de vraag stellen zijn breedgediversifeerde beursgenoteerde indexfondsen het beste.
Er zijn maar weinig beginnende beleggers waarvoor beleggen in individuele aandelen een goed idee is. Dit is dikwijls heel duidelijk uit de vragen die de beginnende beleggers stellen.

Wij mij ergert :-) is dat er totaal foutieve informatie steeds herhaald wordt en dat er mythische kwaliteiten worden toegekend aan sommige strategieën/delen van de markt/...

Als ETFs niet de juiste oplossing is, dan moeten de voorstanders van alternatieven toch makkelijk met feiten kunnen komen die dit voordeel duidelijk tonen, zonder op onwaarheden te moeten steunen.
Doe dan 1 topic open over ETF's , net zoals dit gevraagd werd voor technisch analyse want het vervuilde de andere topics zo beweerde men toch...
Of laat ze allemaal naar de bogleheads lopen 8)

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 17 januari 2021, 19:45

B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Voor veel beleggers die hier de vraag stellen zijn breedgediversifeerde beursgenoteerde indexfondsen het beste.
Dat is nog maar zeer de vraag. Voor veel beleggers is elke vorm van beleggen in aandelen niet geschikt omdat ze er de persoonlijkheid of de beleggingshorizon niet voor hebben.
B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Wij mij ergert :-) is dat er totaal foutieve informatie steeds herhaald wordt en dat er mythische kwaliteiten worden toegekend aan sommige strategieën/delen van de markt/...
Als je mij een voorbeeld kan geven waarin ik me daaraan bezondig, dan lees ik het graag.
B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Als ETFs niet de juiste oplossing is, dan moeten de voorstanders van alternatieven toch makkelijk met feiten kunnen komen die dit voordeel duidelijk tonen, zonder op onwaarheden te moeten steunen.
De data over aandelen (en de indextrackers daarvan) zijn nu totaal vertekend omdat we sinds 1982 in een gigantische stierenmarkt zitten. Die komt er omdat de LT rente van boven de 15% tot nu onder 0 is gezakt. Lager kan gewoonweg niet meer. Als men met dit gegeven meer rekening zou beginnen houden dan worden de voordelen van 'aandelenbeleggen' (en dus hun trackers) al voor een deel genuanceerd.

Zelf zit mijn spaargeld voor een groot deel in vastgoed dat ik verhuur. Door mijn leeftijd heb ik quasi geen aandelen meer. Ik wil mij daar ook geen zorgen over maken, ik vind van mezelf dat ik al genoeg risico neem met dat vastgoed. En over de opbrengst heb ik zeker niet te klagen.

En met alle respect, B7H4Long, ik vraag me af hoe jij zelf nog plezier kunt hebben in het tientallen (honderden?) keren steeds maar hetzelfde te schrijven. Velen die dat lezen hebben er alvast geen plezier meer in.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 17 januari 2021, 19:48

BEspaar schreef: ↑17 januari 2021, 19:38

Doe dan 1 topic open over ETF's , net zoals dit gevraagd werd voor technisch analyse want het vervuilde de andere topics zo beweerde men toch...
Of laat ze allemaal naar de bogleheads lopen 8)
Nee dat is niet hoe het werkt.
Als er een algemene vraag gesteld word moeten alle strategieën kunnen voorgesteld worden.

De Boglehead strategie is veel meer dan ETFs. ETFs worden zelfs niet vermeld in de principes van de beleggingsfilosofie.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 17 januari 2021, 19:59

MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 19:45
Dat is nog maar zeer de vraag. Voor veel beleggers is elke vorm van beleggen in aandelen niet geschikt omdat ze er de persoonlijkheid of de beleggingshorizon niet voor hebben.
Daarom dat ik meestal schrijf over het "persoonlijke" evenwicht tussen de beleggingen voor de groei en de beleggingen voor stabiliteit. Maar dit is dus niet specifiek voor ETFs.

B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Als ETFs niet de juiste oplossing is, dan moeten de voorstanders van alternatieven toch makkelijk met feiten kunnen komen die dit voordeel duidelijk tonen, zonder op onwaarheden te moeten steunen.
De data over aandelen (en de indextrackers daarvan) zijn nu totaal vertekend omdat we sinds 1982 in een gigantische stierenmarkt zitten. Die komt er omdat de LT rente van boven de 15% tot nu onder 0 is gezakt. Lager kan gewoonweg niet meer. Als men met dit gegeven meer rekening zou beginnen houden dan worden de voordelen van 'aandelenbeleggen' (en dus hun trackers) al voor een deel genuanceerd.
[/quote]
Opnieuw, wordt de situatie van aandelen toegespitst op indexfondsen, daar waar aandelenfondsen en individuele aandelen minstens hetzelfde ondergaan.

Ivm de LT rente; de daling van de rentes is een van de oorzaken waarom de obligaties en andere rentedragende beleggingen de laatste decennia zo'n goed rendement hebben gehaald. Ik hoor nu al jaren "Lager kan gewoonweg niet meer". Niemand weet wat de toekomst brengt.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 17 januari 2021, 20:05

B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:59 Opnieuw, wordt de situatie van aandelen toegespitst op indexfondsen, daar waar aandelenfondsen en individuele aandelen minstens hetzelfde ondergaan.
Dit snap ik echt niet. Tweede keer dat je dit argument aanhaalt. Nergens beweer ik toch dat aandelenfondsen en individuele aandelen het beter doen?
B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:59 Ivm de LT rente; de daling van de rentes is een van de oorzaken waarom de obligaties en andere rentedragende beleggingen de laatste decennia zo'n goed rendement hebben gehaald. Ik hoor nu al jaren "Lager kan gewoonweg niet meer". Niemand weet wat de toekomst brengt.
Dit klopt natuurlijk wel. Sommige economen achten zelfs een negatieve rente van een paar procenten mogelijk. Maar ooit moet het wel stoppen, is het niet?

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 17 januari 2021, 20:09

MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 19:45
B7H4long schreef: ↑17 januari 2021, 19:34 Wij mij ergert :-) is dat er totaal foutieve informatie steeds herhaald wordt en dat er mythische kwaliteiten worden toegekend aan sommige strategieën/delen van de markt/...
Als je mij een voorbeeld kan geven waarin ik me daaraan bezondig, dan lees ik het graag.
Hier zijn al 2 voorbeelden (vetgedrukt):
MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 19:45 De data over aandelen (en de indextrackers daarvan) zijn nu totaal vertekend omdat we sinds 1982 in een gigantische stierenmarkt zitten. Die komt er omdat de LT rente van boven de 15% tot nu onder 0 is gezakt. Lager kan gewoonweg niet meer. Als men met dit gegeven meer rekening zou beginnen houden dan worden de voordelen van 'aandelenbeleggen' (en dus hun trackers) al voor een deel genuanceerd.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 17 januari 2021, 20:17

ignition schreef: ↑17 januari 2021, 20:09 Hier zijn al 2 voorbeelden (vetgedrukt):
Ik heb de 'argumenten' al gelezen dat er ook in de jaren 2000 zogezegd een berenmarkt is geweest. Dat argument heb ik nog nooit weten gebruiken door beleggers die de jaren 70 hebben meegemaakt. Ik heb hier al ooit de voorpagina van Business Week getoond. Eind de jaren 70 verklaarde men aandelen zelfs 'dood'.

Afbeelding

Het is verder intellectueel oneerlijk discussiëren als men een zinsnede aanhaalt om mijn 'ongelijk' te bewijzen als ik een bericht later die zinsnede nuanceer.

Ik heb hier verder geen zin in. Blijf jullie terreur maar uitoefenen over dit forum. Goedenavond.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 18 januari 2021, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 18 januari 2021, 00:55

Yaris schreef: ↑17 januari 2021, 16:53 Hoe veilig is crowdfunding? Hoe meer interest ze beloven hoe minder vertrouwen ik erin heb.
Rare manier van discussie starten.
Gewoon afkraken zonder kennis.
Estate Guru believer.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 18 januari 2021, 11:12

MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 19:23 En eerlijk gezegd en geschreven: ik begin me ook serieus te ergeren dat bij werkelijk elk advies dat men wil geven, men dadelijk met de ETF-fanatici geconfronteerd wordt.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ze zouden die discussies beter houden voor een apart draadje, ipv ons telkens opnieuw te indoctrineren met hun sekte.
Op deze manier maken jullie elke discussie van het begin af aan kapot. Bijleren, zoals dat in mijn beginjaren op SG kon, is er al lang niet meer bij. Zij zijn de goeden, en wij zijn de slechten. Dus wij moeten zwijgen !
Is dat de nieuwe betekenis van een forum ???

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 18 januari 2021, 11:47

MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 20:17 Ik heb hier verder geen zin in. Blijf jullie terreur maar uitoefenen over dit forum. Goedenavond.
Lol, eerst anderen aanvallen en als er dan reactie opkomt geen zin meer hebben. Blijf dan maar foutieve informatie verspreiden.
annetje schreef: ↑18 januari 2021, 11:12
MoreOrLess schreef: ↑17 januari 2021, 19:23 En eerlijk gezegd en geschreven: ik begin me ook serieus te ergeren dat bij werkelijk elk advies dat men wil geven, men dadelijk met de ETF-fanatici geconfronteerd wordt.
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ze zouden die discussies beter houden voor een apart draadje, ipv ons telkens opnieuw te indoctrineren met hun sekte.
Op deze manier maken jullie elke discussie van het begin af aan kapot. Bijleren, zoals dat in mijn beginjaren op SG kon, is er al lang niet meer bij. Zij zijn de goeden, en wij zijn de slechten. Dus wij moeten zwijgen !
Is dat de nieuwe betekenis van een forum ???
Euhm, de enigen die zeggen dat anderen moeten zwijgen zijn jullie hoor.

itssam
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer itssam
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door itssam » 18 januari 2021, 12:48

ignition schreef: ↑18 januari 2021, 11:47...Euhm, de enigen die zeggen dat anderen moeten zwijgen zijn jullie hoor.
Merk ik ook meer en meer (en niet alleen hier).
We leven in een opiniemaatschappij.
Iedereen is relatief vrij om eigen opinie te delen.
En anderen zijn vrij erop te reageren.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 18 januari 2021, 12:49

Je bent demagogisch: ik heb jouw beschuldigingen van mijn zogezegde 'foute informatie' weerlegd.

Maar dat is hier niet de kwestie. De kwestie is dat jullie dit forum kapot maken. Bij werkelijk elke vraag over sparen en beleggen wordt hier een tirannie van ETF's opgelegd. Het gaat hem niet eens meer over het anderen willen advies geven, bij vele draadjes gaat het hem puur om jullie "grote gelijk" steeds maar te willen opdringen.

En het toppunt is dan nog dat als iemand daar kritiek op durft te hebben jullie zich als '"slachtoffer" gedragen. Want men zou jullie het zwijgen willen opleggen. Dat vraagt niemand. Maar stop met die terreur. Het is hier geen sekte.

En sorry hoor, als ik voor de zoveelste keer daarmee te maken krijg, dat ik dan beslis mijn avond erdoor niet te laten bederven en spaargids even laat voor wat het is.

Superspaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Superspaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Superspaarder » 18 januari 2021, 13:23

Wat heb je gegeten ? ETF.
Vlees of vis ? IWDA + EMIM, 80/20.
Hoe oud ben je ? 500 EUR / maand.
Hoe zwaar ben je ? ETF portfolio = 16.689,42 EUR.
...
...
...

;D ;D ;D
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 18 januari 2021, 13:51

MoreOrLess schreef: ↑18 januari 2021, 12:49 Je bent demagogisch: ik heb jouw beschuldigingen van mijn zogezegde 'foute informatie' weerlegd.

Maar dat is hier niet de kwestie. De kwestie is dat jullie dit forum kapot maken. Bij werkelijk elke vraag over sparen en beleggen wordt hier een tirannie van ETF's opgelegd. Het gaat hem niet eens meer over het anderen willen advies geven, bij vele draadjes gaat het hem puur om jullie "grote gelijk" steeds maar te willen opdringen.
Je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren. Het is inderdaad demagogisch om 2 groepen te creëren en dan het wij vs hen verhaal uit spelen en haat te zaaien. Zeg mij eens waar ik de "tirannie van de ETF's" heb opgelegd?
MoreOrLess schreef: ↑18 januari 2021, 12:49 En het toppunt is dan nog dat als iemand daar kritiek op durft te hebben jullie zich als '"slachtoffer" gedragen. Want men zou jullie het zwijgen willen opleggen. Dat vraagt niemand. Maar stop met die terreur. Het is hier geen sekte.

En sorry hoor, als ik voor de zoveelste keer daarmee te maken krijg, dat ik dan beslis mijn avond erdoor niet te laten bederven en spaargids even laat voor wat het is.
Er wordt gevraagd om enkel nog te reageren in ons eigen draadje. Is dat ons niet het zwijgen willen opleggen? Als ik ergens foutieve informatie zie wil ik daar graag nog op kunnen reageren om dan een normale discussie daarover te hebben. Als een beginnende belegger advies vraagt om te beleggen in aandelen wil ik daar graag nog op kunnen reageren met wat ik denk dat het beste is voor deze beginnende belegger zonder dat de anti-ETF brigade weer op de proppen komt (ik zal ook eens demagogisch zijn :))

Vaak zijn het zelfs niet de ETF'ers die beginnen over ETF's tijdens een discussie maar is het de anti-ETF brigade zelf die bepaalde kritiek niet kan verkroppen en er dan weer het ETF verhaal bijsleurt.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

104 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy