Brandverzekering
Re: Brandverzekering
Als het een nieuwe straat is, kan het zijn dat AG ze gewoon nog niet kent. Gebruik eens een zijstraat.
-
- Newbie
- Contacteer:
De verzekeraar heeft het voorstel herzien na zelf de info aan te leveren van Waterinfo Vlaanderen.
Uiteindelijk gaan we toch opteren voor een andere verzekeraar.
Ze legden uit dat ze niet op zelfstandige basis die premie kunnen aanpassen, maar bewijs aangeleverd moeten krijgen van de verzekeringnemer, ook al is dit info van Vlaanderen. Straf in mijn ogen.
Ze legden uit dat ze niet op zelfstandige basis die premie kunnen aanpassen, maar bewijs aangeleverd moeten krijgen van de verzekeringnemer, ook al is dit info van Vlaanderen. Straf in mijn ogen.
Toffe makelaar , beter een andere zoeken.Thegallerist schreef: ↑20 januari 2021, 13:25 De verzekeraar heeft het voorstel herzien na zelf de info aan te leveren van Waterinfo Vlaanderen.
Estate Guru believer.
Heb je op de website van AG al eens gesimuleerd? Volgens mij ligt de issue eerder bij uw makelaar dan bij AG zelf. In een tarief zit regiosegmentatie ingebouwd aan de hand van schadestatistieken, publieke geodata, waterinfo,... Een maatschappij gaat zijn tariefstructuur niet manueel aanpassen op basis van info die door een verzekerde wordt verstrekt. Laat staan dat ze aan een verzekerde zouden vragen om bewijs te leveren :-). Een makelaar heeft trouwens geen enkel zicht op hoe een tarief, laat staan een regiosegmentatie van een maatschappij exact in mekaar zit.Thegallerist schreef: ↑20 januari 2021, 13:25 De verzekeraar heeft het voorstel herzien na zelf de info aan te leveren van Waterinfo Vlaanderen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik vond al dat er een luchtje aanzat, maar ken er niet veel van.
We gaan de piste niet verder bewandelen en kiezen voor een andere verzekeraar.
We gaan de piste niet verder bewandelen en kiezen voor een andere verzekeraar.