groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Ik vroeg en ontving vlotjes een login via groenkracht@vdl.be .
En daar is wel interessante informatie te vinden. Blijkbaar kunnen ze wel communiceren. Alleen zetten ze die ergens waar je er uitdrukkelijk moet naar zoeken.
Aanrader voor de coöperanten; vraag een login.
En daar is wel interessante informatie te vinden. Blijkbaar kunnen ze wel communiceren. Alleen zetten ze die ergens waar je er uitdrukkelijk moet naar zoeken.
Aanrader voor de coöperanten; vraag een login.
Ben in blijde verwachting van de uitbetaling van schijf 2!
-
fellowship
- Full Member

- Contacteer:
Januari of februari meldde het secretariaat me
Effe laten weten, hier nog niks ontvangen
Ik ook niet. Wel zullen moeten wachten op de eerste "Hé, ik heb het ontvangen!" waarop we dan allemaal gaan zien of we het ook ontvangen hebben.
Die van Nethys zitten sinds gisterenavond allemaal in den bak,
Ik denk niet dat ze ons vanuit Liège Lantin een overschrijvingske mogen doen.
Extract uit https://www.standaard.be/cnt/dmf20210122_93087728
Er zijn aanwijzingen dat Fornieri in ruil de hand mocht leggen op cruciale bedrijven van Nethys zoals Elicio, het vroegere Electrawinds. En dat voor een overnamesom van 2 euro terwijl Elicio de afgelopen 3 jaar opgeteld circa 40 miljoen euro nettowinst maakte. Over 2020 was dat 25 miljoen.
Ik denk niet dat ze ons vanuit Liège Lantin een overschrijvingske mogen doen.
Extract uit https://www.standaard.be/cnt/dmf20210122_93087728
Er zijn aanwijzingen dat Fornieri in ruil de hand mocht leggen op cruciale bedrijven van Nethys zoals Elicio, het vroegere Electrawinds. En dat voor een overnamesom van 2 euro terwijl Elicio de afgelopen 3 jaar opgeteld circa 40 miljoen euro nettowinst maakte. Over 2020 was dat 25 miljoen.
Storting vandaag ontvangen.
Vraag me alleen af of het €15 of €45 per aandeel is zoals gezegd werd ?
Vraag me alleen af of het €15 of €45 per aandeel is zoals gezegd werd ?
Ik zie nog niets. 1 aandeel was 125 euro.
Dus waarde oorspronkelijke investering / 125 = aantal aandelen
aantal aandelen X 45 = ontvangen bedrag als het 45 euro was zoals men eerder beloofde
Dus waarde oorspronkelijke investering / 125 = aantal aandelen
aantal aandelen X 45 = ontvangen bedrag als het 45 euro was zoals men eerder beloofde
Hier ook nog niks, heb ze wel een weekje geleden gemailed.
Eind jan begin feb schrijven ze mij terug.
Eind jan begin feb schrijven ze mij terug.
Denk dat de meeste betalingen nog onderweg zijn.
Alleen vreemd dat ik maar €990 ontvangen heb terwijl ik 66 aandelen heb wat overeenkomt met €15 per aandeel.
Alleen vreemd dat ik maar €990 ontvangen heb terwijl ik 66 aandelen heb wat overeenkomt met €15 per aandeel.
Wacht nog even af.
Lijkt mij het beste. Ze reageren sowieso niet snel. Mogelijk nodeloos e-mails gaan sturen helpt niet. Dit is toch een processie van jaren.
Misschien gaan ze om een of andere administratieve reden het in twee betalingen doen. Of gaan ze toch minder betalen 'vanwege de huidige economische uitdagingen' of zoiets. Even afwachten wat de rest krijgt.
Misschien gaan ze om een of andere administratieve reden het in twee betalingen doen. Of gaan ze toch minder betalen 'vanwege de huidige economische uitdagingen' of zoiets. Even afwachten wat de rest krijgt.
Half uur geleden toch maar een mail gestuurd en intussen reactie gekregen.
Er wordt dus €45 per aandeel uitbetaald.
Er wordt dus €45 per aandeel uitbetaald.