Wat moet Theo Francken doen?
-
- Verbannen Gebruiker
Vorige week zaterdag beleefde Theo Francken, populair, stemmenkanon, in brede kringen gewaardeerd, iemand met het hart op de tong, de ultieme vernedering: hij werd niet gekozen als een van de twee ondervoorzitters van NVA.
Men verkoos een ex-OpenVLD'er.
Dit gebeurde ofwel met goedvinden van Bart De Wever. Ofwel tegen het goedvinden van Bart De Wever. We weten het niet. Beide mogelijkheden voelen ongemakkelijk.
Het is alweer tijd om naar de volgende verkiezingen te kijken.
Men verkoos een ex-OpenVLD'er.
Dit gebeurde ofwel met goedvinden van Bart De Wever. Ofwel tegen het goedvinden van Bart De Wever. We weten het niet. Beide mogelijkheden voelen ongemakkelijk.
Het is alweer tijd om naar de volgende verkiezingen te kijken.
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Wat moet Theo Francken doen?
Mijn voorkeur heb ik eerder al toegelichtamturingas schreef: ↑11 februari 2021, 08:23 (...)
Ga je eigen weg, Theo. Richt een correct-rechtse partij op. Als je er nu mee start, haal je bij de volgende verkiezingen vlot 20%.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Verbannen Gebruiker
Hebben we niet al voldoende populistische partijen en centrumpartijen die met de wind meedraaien ?amturingas schreef: ↑13 februari 2021, 10:20Mijn voorkeur heb ik eerder al toegelichtamturingas schreef: ↑11 februari 2021, 08:23 (...)
Ga je eigen weg, Theo. Richt een correct-rechtse partij op. Als je er nu mee start, haal je bij de volgende verkiezingen vlot 20%.![]()
Hebben we nood aan nog 1 extra verteller van de Fabeltjeskrant op tv ?
Theofiel Francken zou beter stoppen met politiek. Uiteraard zonder eerst een oprotpremie te incasseren.
Ik leer bij

Laat hem maar een eigen partij oprichten zodat uiterst rechts versplinterd en onverkiesbaar geraakt. Ik heb geen behoefte aan leiders zoals in Polen en Hongarije en tot voor kort in de VS.
In Rome op de bovenste rij.
Het helpen van christenen met veel geld aan visa voor den Belgique.
Estate Guru believer.
-
- Verbannen Gebruiker
Ja maar partijen met personen als Peter Mertens zie ik ook liever niet als leiders
-
- Verbannen Gebruiker
Telkens wanneer Bart De Wever een diepgaand interview geeft, is het voor de kwaliteitskrant De Zondag.
Zo ook vandaag.
Bart De Wever pleit in een interview met De Zondag voor een breed centrumrechts blok met ook christendemocraten en liberalen. “Er zijn te veel partijen. Dat is niet gezond. Ik noem dat de balkanisering van Vlaanderen. Als we niet opletten, wordt ook Vlaanderen onbestuurbaar”, zegt hij in de krant.
De N-VA-voorzitter ziet daarom wel wat in een breed centrumrechts blok, “naar het beeld van CSU in Beieren”. Dat “zou een fantastisch verhaal zijn. Dat betekent een conservatieve en economisch liberale gemeenschapspartij. Een meerderheid van de Vlamingen zou zich daarin thuis voelen”, klinkt het.
Zo ook vandaag.
Bart De Wever pleit in een interview met De Zondag voor een breed centrumrechts blok met ook christendemocraten en liberalen. “Er zijn te veel partijen. Dat is niet gezond. Ik noem dat de balkanisering van Vlaanderen. Als we niet opletten, wordt ook Vlaanderen onbestuurbaar”, zegt hij in de krant.
De N-VA-voorzitter ziet daarom wel wat in een breed centrumrechts blok, “naar het beeld van CSU in Beieren”. Dat “zou een fantastisch verhaal zijn. Dat betekent een conservatieve en economisch liberale gemeenschapspartij. Een meerderheid van de Vlamingen zou zich daarin thuis voelen”, klinkt het.
Er zijn te veel partijen zegt hij...
Ik kende vroeger een beenhouwer die vond dat er te veel beenhouwers waren.
Ik kende vroeger een beenhouwer die vond dat er te veel beenhouwers waren.
Met liberalen ...
Is ie zijn uitspraak van vorige maand al vergeten?
Torpedeer die als Groen tot onder de kiesdrempel.

Torpedeer die als Groen tot onder de kiesdrempel.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior