Sioen
TIP
Re: Sioen
Ik heb mijn aandelen nog steeds en niet van plan er op in te gaan, tenzij ik met een uitrookbod gedwongen wordt.
Dan moeten ze maar een jaar wachten en me een betere prijs bieden
Dan moeten ze maar een jaar wachten en me een betere prijs bieden

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Idem
Ook ik heb ze behouden en ben ook nu niet van plan om ze aan te bieden,
Dit in de overtuiging dat de intrinsieke waarde hoger is.
Ik neem ook aan dat wie nu zijn stukken nu nog heeft daar bewust voor kiest,
en - net als ik - daar ook hardnekkig zal aan vasthouden.
En mocht het ultieme bod wél lukken kunnen de stukken toch altijd nog ingeruild worden aan dezelfde koers.
Dit in de overtuiging dat de intrinsieke waarde hoger is.
Ik neem ook aan dat wie nu zijn stukken nu nog heeft daar bewust voor kiest,
en - net als ik - daar ook hardnekkig zal aan vasthouden.
En mocht het ultieme bod wél lukken kunnen de stukken toch altijd nog ingeruild worden aan dezelfde koers.
Suggestie.
Mocht er een 'pool' gevormd worden van aandeelhouders die hun shares willen inbrengen in ruil voor een aandeel in de holding Sihold NV (weliswaar niet beursgenoteerd), dan zou ik daarvoor open staan.
Op die manier behouden we onze investering in het bedrijf waarin we geloven,
maar wordt toch een opening gemaakt voor een beurs-exit ... die inderdaad een 'verlossing' zou zijn voor het bedrijf.
Voorwaarde is uiteraard dat er een voldoende grote pool kan gevormd worden.
Mocht er een 'pool' gevormd worden van aandeelhouders die hun shares willen inbrengen in ruil voor een aandeel in de holding Sihold NV (weliswaar niet beursgenoteerd), dan zou ik daarvoor open staan.
Op die manier behouden we onze investering in het bedrijf waarin we geloven,
maar wordt toch een opening gemaakt voor een beurs-exit ... die inderdaad een 'verlossing' zou zijn voor het bedrijf.
Voorwaarde is uiteraard dat er een voldoende grote pool kan gevormd worden.
We krijgen blijkbaar post van Mevr. Sioen:
Michèle Sioen stuurt resterende aandeelhouders een brief
Nog niks in mijn bus.
Iemand die brief al ontvangen?
Michèle Sioen stuurt resterende aandeelhouders een brief
Nog niks in mijn bus.
Iemand die brief al ontvangen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zal eens gaan zien ...
Edit: nee
Edit: nee
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 15 april 2021, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens CFO blijkt uit reacties op brief dat er veel aandeelhouders niet wisten dat er een bod was
Dan zou deze brief het bod wel eens over de streep kunnen trekken
Wel een goede zet van hun kant

Dan zou deze brief het bod wel eens over de streep kunnen trekken
Wel een goede zet van hun kant
Brief inderdaad vandaag aangekomen
Toch wel ongezien, dat men zomaar aan de namen en adressen van alle aandeelhouders kan komen.
Als van die aandeelhouders die nu uit de lucht vallen een evenredig deel instemt met het bod, gaan ze nog wel wat stukken kunnen binnenhalen. Maar dat zullen wellicht geen aandeelhouders met een grote positie zijn. Hoewel misschien uit erfenissen ofzo...
Als van die aandeelhouders die nu uit de lucht vallen een evenredig deel instemt met het bod, gaan ze nog wel wat stukken kunnen binnenhalen. Maar dat zullen wellicht geen aandeelhouders met een grote positie zijn. Hoewel misschien uit erfenissen ofzo...
Namen & Adressen: uitgelegd in artikel.
Had nog niet gehoord van die richtlijn in de overnamewetgeving.
Uit de lucht vallen: CFO heeft er wel belang bij ons te doen te geloven in de onvermijdelijkheid van slagen van het bod
Free float is nog 3,92%, dat geeft nog 775.000 stuks in omloop.
Nog 1440 belgische aandeelhouders volgens artikel, # buitenlandse onbekend, maar vermoed niet zo heel veel voor een bedrijf als Sioen.
Laat ons zeggen 2000 in totaal.
Dat geeft dan gemiddeld een 400 aandelen/aandeelhouder.
Een positie van een 10.000€ dus.
De mediaan zal wel lager zijn.
Had nog niet gehoord van die richtlijn in de overnamewetgeving.
Uit de lucht vallen: CFO heeft er wel belang bij ons te doen te geloven in de onvermijdelijkheid van slagen van het bod
Free float is nog 3,92%, dat geeft nog 775.000 stuks in omloop.
Nog 1440 belgische aandeelhouders volgens artikel, # buitenlandse onbekend, maar vermoed niet zo heel veel voor een bedrijf als Sioen.
Laat ons zeggen 2000 in totaal.
Dat geeft dan gemiddeld een 400 aandelen/aandeelhouder.
Een positie van een 10.000€ dus.
De mediaan zal wel lager zijn.
Voor mij ongehoord dat ze mij zomaar kunnen aanschrijven. Ik heb er 1000. De mijne krijgen ze ook deze keer niet.
Net na het lezen op een ander forum even getest, blijkbaar is het dus enkel mogelijk om een veelvoud van 11 aan te bieden bij Binck.
Is dit ook zo bij een andere broker? Misschien iemand die ze al aangeboden heeft?
Is dit ook zo bij een andere broker? Misschien iemand die ze al aangeboden heeft?
Moet een IT fout zijn.
Ok, bedankt.
Dacht al wel dat dit niet correct kon zijn.
Dacht al wel dat dit niet correct kon zijn.
kan er nu nog een hoger bod komen voor diegene die de aandelen nog hebben ?
de mijne zijn de deur uit bij DB maar nog steeds de taxafhouding niet teruggekregen!!
de mijne zijn de deur uit bij DB maar nog steeds de taxafhouding niet teruggekregen!!